Przetargi.pl
Zakup usług organizacji zajęć z zakresu kompetencji kluczowych w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - zajęcia doradztwa zawodowego w roku 2013

Powiat Wielicki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Dembowskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2880210 , fax. 012 2880040
  • Data zamieszczenia: 2013-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wielicki
    ul. Dembowskiego 2 2
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 2880210, fax. 012 2880040
    REGON: 35155453100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji zajęć z zakresu kompetencji kluczowych w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - zajęcia doradztwa zawodowego w roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie w roku 2013 w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce dodatkowych zajęć z doradztwa zawodowego, zakończonych uzyskaniem przez uczniów i uczennice zaświadczeń potwierdzających ukończenie ww. zajęć. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w czterech częściach. 2/. Podstawą wydania ww. zaświadczenia dla każdego uczestnika zajęć będzie spełnienie kryteriów, określonych w Regulaminie Uczestnictwa w projekcie (obecność na zajęciach). 3/. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zajęć zgodnie z Programem ramowym poradnictwa edukacyjno-zawodowego dla szkół zawodowych autorstwa Dr Mariana Piekarskiego oraz innych wytycznych dotyczących realizowanych zajęć 4/. Liczba grup zajęciowych: 19 5/. Grupa uczestników zajęć liczy 10 uczniów. W części I, II, III - 5 grup zajęciowych, części IV - 4 grupy zajęciowe. 6/. Łączna liczba godzin lekcyjnych (45 min) w ramach jednej grupy zajęciowej wynosi 20. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie uzgodniony przez Wykonawcę, który będzie realizował zamówienie, z Liderem Szkolnym i zaakceptowany przez koordynatora. 7/. Zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Wieliczce lub Zespołu Szkół w Gdowie (w zależności od grup sformułowanych po zakończeniu rekrutacji) w maksymalnej liczbie 2 godz. lekcyjnych dziennie dla każdej grupy. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. Zamawiający zapewni sale wykładowe przygotowane do prowadzenia zajęć doradztwa zawodowgo w Zespole Szkół Zawodowych w Wieliczce oraz Zespole Szkół w Gdowie oraz poinformuje uczniów o terminie realizacji zajęć - poprzez przekazanie harmonogramu uzgodnionego z Wykonawcą. Terminy zajęć muszą być dostosowane do obowiązujących godzin lekcyjnych uczestników zajęć. 8/.Zleceniobiorca zobowiązuje się przeprowadzić zajęcia w części od I - II w terminie do dnia 30 czerwca 2013 r., zaś w części III - IV do 10 grudnia 2013 roku. 9/. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w ramach każdej grupy zajęciowej niezbędne materiały szkoleniowe lub ksero materiałów własnych Wykonawcy w ilości co najmniej 10 stron przypadających na jednego uczestnika zajęć dla każdego uczestnika zajęć, które po ich zakończeniu przechodzą w posiadanie uczestników. 10/.Zajęcia w ramach każdej grupy zajęciowej zakończą się: a/. przygotowaniem i przeprowadzeniem testu wyjścia służącego do badania wiedzy uczestników zajęć i jego przeprowadzenia na pierwszych i ostatnich zajęciach (Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przeprowadzenia testu wejścia na pierwszych zajęciach i wyjścia na ostatnich zajęciach - test mierzący efektywność zajęć), b/.przeprowadzeniem opracowanej przez Wykonawcę ankiety końcowej wśród uczestników zajęć, która dostarczona zostanie Zamawiającemu, c/.dostarczeniem przez Wykonawcę Zamawiającemu listy obecności potwierdzających uczestnictwo osób biorących udział w zajęciach - zawierającej własnoręczne podpisy uczestników w każdym dniu szkolenia oraz programu zajęć 11/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a/.oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b/.informowania uczestników zajęć o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c/.stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu wielickiego, hasło promocyjne POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego za pośrednictwem drogi elektronicznej niezwłocznie po podpisaniu umowy. 12/. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a/.listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć w każdym dniu zajęć, b/.program zajęć oraz dziennik zajęć, c/.oryginały testów wejścia i wyjścia, d/.potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów (oryginały list), e/.oryginały ankiet ewaluacyjnych, f/.potwierdzenie odbioru zaświadczeń o ukończeniu zajęć (oryginały list), informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach