Przetargi.pl
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu z makijażu, wizażu i stylizacji twarzy w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2015-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu z makijażu, wizażu i stylizacji twarzy w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie kursu pn. Kurs z makijażu, wizażu i stylizacji twarzy dla 16 uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 45 w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. wykładowców posiadających kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursu z makijażu, wizażu i stylizacji twarzy, b. wyposażenie sali niezbędnej do przeprowadzenia kursu (rzutnik, laptop), c. organizację i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego, a. opracowanie i wydanie certyfikatów potwierdzających uczestnictwo w kursie, d. materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (tj. 16 szt. kserokopii zgodnych z tematyką kursu), e. materiały niezbędne do prawidłowego zrealizowania programu kursu, które po zakończeniu kursu przejdą na własność szkoły 3/.Ramowy program kursu: Kurs musi odbywać się w oparciu o opracowany przez prowadzącego, według niżej wymienionych założeń PROGRAM kursu, załączony do oferty, obejmujący 35 godzin zajęć. Minimalna tematyka kursu: 1. Zasady dezynfekcji, czyszczenia, pielęgnacji i przechowywania akcesoriów wizażysty. 2. Analiza kolorystyczna. 3. Typy urody. 4. Charakterystyka i kształty twarzy, modelowanie twarzy różnymi technikami. 5. Charakterystyka kosmetyków do wizażu. 6. Warsztat wizażysty: preparaty, akcesoria, narzędzia, kufer. 7. Przygotowanie twarzy modelki do makijażu, pielęgnacja, techniki usuwania makijażu. 8. Makijaż korekcyjny i techniki kamuflażu. 9. Korekta brwi w zależności od kształtu twarzy. 10. Korekta oczu, rodzaje i kształt: wykonanie kreski, eyeliner, techniki malowania rzęs. 11. Korekta ust: powiększanie, zmniejszanie, wyrównywanie. 12. Korekta niedoskonałości twarzy: przebarwienia, pękające naczynka, cienie pod oczami, zmarszczki. 13. Makijaż dzienny dostosowany do wykonywanego zawodu. 14. Makijaż wieczorowy: wersja matowa i błyszcząca. 15. Makijaż do okularów: wersja dla krótkowidza i dalekowidza. 16. Makijaż ślubny. 17. Makijaż karnawałowy i fantazyjny. 18. Techniki doklejania sztucznych rzęs i cyrkonii. Liczba uczestników: 16 osób ( 8 osób I edycja, 8 osób II edycja) Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. Czas trwania kursu: łącznie 70 godzin, w tym: I edycja: 35 godz., II edycja: 35 godz., przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. Przewiduje się przerwy w trakcie trwania kursu. Kurs odbywa się na terenie Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, w czasie wolnym od nauki szkolnej. 4/.Czas realizacji: do 26 czerwca 2015, według ustaleń z Zamawiającym. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki w szkole. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych. 5/.Obowiązki Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu, urządzeń i materiałów dydaktycznych (m.in. zgodnie z pkt 3.2.1.1 SIWZ), b. realizacja kursu przez kadrę, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursu z tematu objętego przedmiotową umową, c. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy, d. zorganizowanie i przeprowadzenie po zakończeniu zajęć egzaminu wewnętrznego, e. opracowanie i wydanie certyfikatów potwierdzających uczestnictwo w kursie. 6/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c.stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 7/.Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. protokół z egzaminu wewnętrznego, d. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem, e.kopie certyfikatów potwierdzające uczestnictwo w kursie wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez uczestników kursu, f.informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/Fakturą Vat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie trenera
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach