Przetargi.pl
Zakup urządzenia do czyszczenia ulic dla Gminy Mała Wieś

GMINA MAŁA WIEŚ ogłasza przetarg

  • Adres: 09-460 Mała Wieś, ul. Jana Kochanowskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MAŁA WIEŚ
    ul. Jana Kochanowskiego 1
    09-460 Mała Wieś, woj. mazowieckie
    REGON: 611015750
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://malawies.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup urządzenia do czyszczenia ulic dla Gminy Mała Wieś
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup urządzenia do czyszczenia ulic dla Gminy Mała Wieś”2. Źródła dofinansowania:2.1. Przedmiot zamówienia objęty został dofinansowaniem ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach zadania „Mazowsze dla czystego powietrza 2023”.2.2. Zamawiający na podstawie art. 310 ustawy Pzp wskazuje, że może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia w ramach ww. źródła finansowania, nie zostały mu przyznane. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest niniejszej SWZ, a w szczególności w Załączniku nr 1 „Opis Przedmiotu zamówienia” oraz projektowanych postanowieniach umowy tj. Załączniku nr 10 „Wzór umowy”. 4. Zamawiający wskazuje, że w Załączniku nr 1 „Opis przedmiotu zamówienia” zostały wskazane minimalne wymagane parametry techniczne dostarczanego przedmiotu zamówienia.5. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta.6. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia.7. Wykonawca winien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia zwracając uwagę na to, czy zawiera wszystkie informacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa Rzeczypospolitej Polskiej, obowiązującymi normami technicznymi, opracowaniami typowymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej (rozumianą, jako szeroko pojęty profesjonalizm, posiadany zasób doświadczenia i wiedzy z zakresu budownictwa), etyką zawodową, zachowując należytą staranność i osiągając wysoką jakość techniczną i estetyczną, jaka jest wymagana przy realizacji całości projektu umowy jak również realizacji poszczególnych czynności wynikających z projektu umowy, w terminie i na zasadach określonych w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34921100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 groszy).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następującychformach:2.1. pieniądzu,2.2. gwarancjach bankowych,2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2022 r. poz. 2080 z późn. zm).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:Urząd Gminy Mała WieśNr rachunku: 11 9011 0005 0005 6573 2000 0300Tytuł przelewu: Wadium – RGK.271.17.2023Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym wskazanym w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2.2- 2.4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium musi być wniesione w sposób i w formie umożliwiającej skuteczność żądania jego wypłaty w sytuacji wystąpienia przesłanek skutkujących zatrzymaniem wadium.6. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia, który musi rozpoczynać się najpóźniej w dniu upływu terminu składania ofert oraz nie może być krótszy dzień upływu terminu związania ofertą.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.8. Zamawiający zwróci wadium w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności lub złożenia przez wykonawcę wniosku, o których mowa odpowiednio w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy.9. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Warunek dotyczący tego zakresu nie został określony.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Warunek dotyczący tego zakresu nie został określony.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek dotyczący tego zakresu nie został określony.4. zdolności technicznej lub zawodowej:O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie urządzenia do czyszczenia ulic na mokro tj. zamiatarki wielofunkcyjnej o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto. Wykonawca winien jest wykazać, że ww. zamówienie zostało wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach