Przetargi.pl
Zakup urządzeń i zainstalowanie systemu elektroakustycznego i oświetleniowego w ramach przedsięwzięcia Modernizacja instalacji elektroakustycznej i oświetleniowej Sali Widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury przy ulicy Van Gogha w Warszawie.

Białołęcki Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 03188 Warszawa, ul. Van Gogha
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8844625 w. 26 , fax. 22 614 66 56
  • Data zamieszczenia: 2018-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białołęcki Ośrodek Kultury
    ul. Van Gogha 1
    03188 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8844625 w. 26, fax. 22 614 66 56
    REGON: 1271011700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bok.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup urządzeń i zainstalowanie systemu elektroakustycznego i oświetleniowego w ramach przedsięwzięcia Modernizacja instalacji elektroakustycznej i oświetleniowej Sali Widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury przy ulicy Van Gogha w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Zakup urządzeń i zainstalowanie systemu elektroakustycznego i oświetleniowego w ramach przedsięwzięcia Modernizacja instalacji elektroakustycznej i oświetleniowej Sali Widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury przy ulicy Van Gogha w Warszawie. 1. Zakres zamówienia obejmuje prace instalacyjne, dostawę, rozmieszczenie oraz instalację urządzeń i elementów wchodzących w skład: • systemu elektroakustycznego, • systemu oświetleniowego, • systemów audio oraz sterujących, • systemu zasilania sceny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularu cenowym (załącznik nr 1A do formularza oferty) oraz dokumentacji technicznej - Projekt wykonawczy „Modernizacja instalacji elektroakustycznej i oświetleniowej Białołęckiego Ośrodka Kultury” (załącznik nr 9 do SIWZ). Termin realizacji zamówienia: Zamawiający określa następujący termin realizacji zamówienia: - wykonanie prac instalacyjnych do dnia 31.08.2018r, w tym, tymczasowe uruchomienie modernizowanych systemów, do czasu montażu nowych urządzeń (dostawy przez producentów), umożliwiające Zamawiającemu prowadzenie na Sali widowiskowej działalności kulturalnej tj. koncerty, przedstawienia, projekcje filmowe itd. - montaż i uruchomienie nowych urządzeń do dnia 31.10.2018r. Informacje dodatkowe: 1. W budynku w którym zlokalizowana jest Sala widowiskowa Białołęckiego Ośrodka Kultury przy ulicy Van Gogha1 mieści się również CV Liceum Ogólnokształcące. Ze względu na rozpoczęcie od 1 września sezonu kulturalnego w BOK oraz rozpoczęcie roku szkolenego w Zamawiający wymaga od Wykonawcy zakończenia wszystkich prac instalacyjnych i przygotowawczych oraz tymczasowe uruchomienie modernizowanych systemów, do czasu montażu nowych urządzeń, umożliwiające prowadzenie na Sali widowiskowej działalności kulturalnej tj. koncerty, przedstawienia, projekcje filmowe itd. 2. Wykonawca musi sprawdzić na etapie realizacji istniejącą na obiekcie instalację elektryczną, zwracając szczególną uwagę na okablowanie zasilające oraz sygnałowe, w celu kontroli kompatybilności z wykonywanym systemem. 3. Szczegółowy zakres zamówienia tj. specyfikację techniczną, charakterystykę wykonania, parametry oraz ilość zamawianych urządzeń/elementów systemów - określony został w załączniku nr 9 do SIWZ (Projekt wykonawczy „Modernizacja instalacji elektroakustycznej i oświetleniowej Białołęckiego Ośrodka Kultury”) oraz załączniku nr 1A do SIWZ (Formularz cenowy) będący jednocześnie szczegółowym kosztorysem ofertowym. 4. Oferowane i dostarczone materiał, urządzenia i ich elementy muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne, zdatne do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami, certyfikaty bezpieczeństwa. 5. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania prac towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek, wniesienie do pomieszczeń i rozmieszczenie, posprzątanie pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu oraz wszelkich innych dodatkowych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawy i montaż w całym zakresie zgodnie z opracowaną dokumentacją. Jednak Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania montażu winien dokonać wizji lokalnej obiektu celem dostosowania instalacji do stanu faktycznego obiektu dla uzyskania ich pełnej funkcjonalności. Wizja zalecana jest również przed przystąpieniem do sporządzenia oferty. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić uprzednio termin dokonania wizji z Zamawiającym. 7. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przeszkolenie wskazanego przez zamawiającego personelu w zakresie obsługi zainstalowanych systemów i urządzeń. 8. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia i elementy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć, na etapie odbioru przedmiotu zamówienia, karty katalogowe oraz instrukcje obsługi ( w języku polskim) oferowanych urządzeń, wskazanych w formularzu cenowym, potwierdzające spełnienie wymagań technicznych wymaganych przez Zamawiającego. 9. Wszędzie tam, gdzie przy opisie urządzenia/elementu systemu znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie urządzenia/elementu systemu zamówienia. 10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - załączając do oferty opis równoważnego systemu/elementu systemu w tym badania i testy. 11. Warunki dostawy, montażu, rozmieszczenia, gwarancji, serwisu gwarancyjnego określone zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. 2.2 Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, przy czym rozwiązania równoważne muszą spełniać wymogi w wydanych decyzjach, opiniach, uzgodnieniach itp. • Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji technicznej - Projekt wykonawczy „ Remont instalacji elektroakustycznej i oświetleniowej Białołęckiego Ośrodka Kultury” • Wykonawca, który na etapie realizacji zamówienia, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.3. Ubezpieczenie Zamawiajacy wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców na czas realizacji przedmiotu umowy na zakres i czas wykonywania robót i posiadania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej niż wysokość złożonej oferty (kwota brutto).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31000000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione przez Wykonawcę w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b) Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.3. Wykaz oświadczeń i dokumentów SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia oraz innych dokumentów wymaganych w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ, W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ (o ile dotyczy), W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. d) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. e) informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 7 do SIWZ (o ile dotyczy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 3.3.1. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów składa (WRAZ Z OFERTĄ) aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia lub dokumenty: a) Dokument (np. zobowiązanie innego podmiotu) w formie oryginału potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). b). oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca - wg załącznika nr 4 do SIWZ. c) aktualny dokument potwierdzajacy, że osoba podpisująca dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. 3.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – SKŁADANE BEZ WEZWANIA. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże (BEZ WEZWANIA) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 10 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.5. Inne dokumenty, które należy złożyć (WRAZ Z OFERTĄ) nie wymienione w pkt 3.3.- 3.4. SIWZ: a) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Formularz cenowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1A do Formularza oferty. c) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO – według załącznika nr 10 do SIWZ. - Oświadczenie składa wykonawca, podmiot trzeci, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). d) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. e) W przypadku gdyby oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach