Przetargi.pl
„Zakup ulicznej zamiatarki samojezdnej”

Urząd Miasta i Gminy Szamotuły ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 927 501 , fax. 612 920 072
  • Data zamieszczenia: 2019-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Szamotuły
    ul. Dworcowa 26
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 612 927 501, fax. 612 920 072
    REGON: 52657000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szamotuly.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup ulicznej zamiatarki samojezdnej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje m. in.: 1) Dostawę fabrycznie nowej przegubowej zamiatarki chodnikowej. Zamiatarka wraz z osprzętem musi być fabrycznie nowa, produkowana seryjnie. • Rok produkcji – 2019 • Zamiatarka podciśnieniowa z układem recyrkulacji wody • DMC – do 3,5 tony • Konstrukcja przegubowa • Wymiary zamiatarki wraz z zespołem zamiatającym dwu szczotkowym:  Wysokość – maksymalnie - 2000 mm  Szerokość – maksymalnie - 1300 mm ( szerokość nośnika narzędzi )  Długość – maksymalnie - 4700 mm • Szerokość zamiatania – co najmniej - 2200 mm • Silnik Diesel – moc minimalnie – 50 kW • Podwozie 4 kołowe, napęd hydrostatyczny • Średnica zawracania pomiędzy ścianami – maksymalnie 6 m • Rozmiar opon min R 15 M+S • Układ elektryczny 12 V • Kabina zamknięta, siedzenie umieszczone centralnie, oszklona, ogrzewana i klimatyzowana • Minimalna prędkość transportowa 25 km/h /pojazd wolnobieżny prędkość maksymalna 25 km/godz/ • Ręczny wąż ssawny wąż ssawny teleskopowy długość minimum 2,5 m, średnica minimum 120 mm, ( dostosowany do pracy po obu stronach maszyny, z uchwytem, chowany po zakończeniu pracy ) • Myjka wysokociśnieniowa montowana z tyłu pojazdu, wydajność min. 10 l/min; 100 bar, wyposażona w pistolet ręczny natryskowy z wężem min. 10 m. • Przyłącze do hydrantu • Oświetlenie zgodne z przepisami prawo o ruchu drogowym, światło i akustyczny sygnał cofania, • Emisja spalin – co najmniej etap III b ( Euromot III b ) • Zespół zamiatający dwu szczotkowy – regulacja szczotek z kabiny operatora w zakresie: szerokość zamiatania, niezależne wychylenie mierzone od osi pojazdu w płaszczyźnie poziomej każdej ze szczotek, średnica szczotek minimum 850 mm, możliwość regulacji pochylenia każdej ze szczotek w płaszczyźnie poziomej prostopadle do kierunku jazdy, szerokość robocza minimum 2200 mm, system zabezpieczający przed kolizją, dostawa wraz z wózkiem do demontażu i przechowywania • Szerokość dyszy ssącej – co najmniej 500 mm • Średnica kanału ssącego – co najmniej 150 mm • Regulacja prędkości obrotowej z kabiny pojazdu • Klapa dużych śmieci sterowana z kabiny operatora • Wizjer w podłodze umożliwiający obserwację dyszy ssącej z kabiny operatora • Zbiornik na nieczystości – minimum 1000 litrów pojemności całkowitej zgodnie z EN 15429( certyfikat ) wykonany z materiału odpornego na korozję i ścieranie, kiprowanie hydrauliczne, wysokość opróżniania zbiornika minimum 1400 mm • Ładowność zamiatarki – co najmniej 1000 kg • Zbiornik wody czystej – minimum 180 litrów • Wysokość pokonywania krawężników – minimum 150 mm • Certyfikat PM 2,5; PM 10 – potwierdzenie EUnited( certyfikat ) • Homologacja umożliwiająca poruszanie się pojazdu po drogach publicznych • Gwarancja co najmniej 24 miesiące • Bezpłatne przeszkolenie dwóch wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji przedmiotu zamówienia oraz zainstalowanych w nim urządzeń, co zostanie potwierdzone wydaniem stosownych certyfikatów (zaświadczeń); • Szczotka do usuwania chwastów montowana w miejsce szczotki do zamiatania zbudowana z włosia mieszanego oraz pęczków włosia stalowego – 2 sztuki • Szczotka walcowa – szerokość minimum 145 cm • Możliwość współpracy z następującym osprzętem:  Pług odśnieżny dwu lemieszowy  Posypywarka silosowa o pojemności co najmniej 600 litrów  Urządzenie do szorowania na mokro  Urządzenie do ciśnieniowego spłukiwania ulic i chodników ze zbiornikiem o pojemności co najmniej 1000 litrów 2) Informacje dodatkowe:  Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta w zakresie sprzedaży i serwisu oferowanej zamiatarki na terenie RP  Odległość autoryzowanego serwisu od Zamawiającego nie większa niż 60 km lub wielofunkcyjny serwis mobilny  Reakcja serwisu gwarancyjnego do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia  Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dniu przekazania przedmiotu zamówienia:  - instrukcję w języku polskim  - katalog części zamiennych w formie obrazkowo numerycznej jako katalog książkowy bądź w formie elektronicznej, na nośniku cyfrowym lub na portalu Dostawcy,  - kartę gwarancyjną  - certyfikat PM 2,5; PM10  - certyfikat WE 3) Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z ustawąz dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym" (Dz. U. z 2018 poz. 1990). 4) Zamawiający dokona sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności zamontowanych na nim urządzeń. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdu oraz niezgodności faktycznych parametrów i wyposażenia z wymaganiami określonymi w niniejszym postępowaniu przetargowym i złożonej przez Wykonawcę ofercie - Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia. 5) Protokolarny odbiór samochodu odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. 6) Odbiór samochodu obejmuje w szczególności : a) sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia oraz zgodności zaoferowanych warunków technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia zadeklarowanych przez Wykonawcę w ofercie; b) sprawdzenie przekazywanej dokumentacji technicznej. c)Wraz z wydaniem przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie posiadane przez niego rzeczy służące do korzystania z samochodu. Sprzedający wyda także Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z samochodem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144431-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA 8.1. Oświadczenie wykonawcy 8.1.1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia: a) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania b) dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, których wzór stanowią załączniki 2,3 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. c) dotyczące potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa wraz z ofertą: c.1)dokumentację zawierająca parametry (w języku polskim), które potwierdzą, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zawartym w SIWZ, np ulotki, katalogi-profil produkcyjny, opis itp.; 8.1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 8.1.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, 8.1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8.2. Dokumenty składane przez Wykonawcę 8.2.1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: 1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wskazanych w pkt 8.3.siwz; 2) brak podstaw wykluczenia – wskazanych w pkt 8.4. siwz 8.2.2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8.2.3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 8.2.4. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają: 8.2.4.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 8.2.4.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 8.2.4.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 8.2.4.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8.2.5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.4. siwz. 8.2.6. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 8.4. siwz, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Ustawy. 8.2.7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 8.5.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt. 8.4.1.) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.5.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.5.1.), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.6. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt 8.3. oraz 8.4. siwz. 8.7. Forma oświadczeń i dokumentów 8.7.1. Oświadczenia, o których mowa w pkt 8, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale, 8.7.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 8, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 1), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, 8.7.3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą, 8.7.4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, 8.7.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w pkt 8, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, 8.7.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. UWAGA: Wykonawca nie załącza do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 8.3., 8.4., które są składane zgodnie z procedurą wskazaną w pkt. 8.2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach