Przetargi.pl
Zakup ubezpieczeń majątkowych dla Gminy i Urzędu Miasta w Bielawie oraz jednostek organizacyjnych

Burmistrz Miasta Bielawa ogłasza przetarg

  • Adres: 58-260 Bielawa, ul. Plac Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 8334-255 , fax. 074 8335838
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Bielawa
    ul. Plac Wolności 1 1
    58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 8334-255, fax. 074 8335838
    REGON: 890717823
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ubezpieczeń majątkowych dla Gminy i Urzędu Miasta w Bielawie oraz jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup ubezpieczeń majątkowych dla Gminy i Urzędu Miasta w Bielawie obejmujący ubezpieczenie Urzędu Miasta, budynku głównego, budynków administracyjnych i gospodarczych, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, ubezpieczenie OC. Zakup ubezpieczeń majątkowych dla Miejskiego Ośrodka Kultury i Sztuki obejmujący ubezpieczenie Miejskiego Ośrodka Kultury i Sztuki (trzy budynki), oraz ubezpieczenie OC. Zakup ubezpieczeń majątkowych i osobowych dla Miejskiego Centrum Kultury Fizycznej w Bielawie obejmujący ubezpieczenie Miejskiego Centrum Kultury Fizycznej, budynków i budowli, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, ubezpieczenie OC, NNW, Zakup ubezpieczeń majątkowych i osobowych dla Pływalni Miejskiej AQUARIUS w Bielawie obejmujący ubezpieczenie budynku, szyb, tablic reklamowych, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, ubezpieczenie OC, NNW,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniają następujące warunki: - nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 stawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy. -posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. - porozumienie regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli zaistnieje taka sytuacja, w porozumieniu wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych wykonawców, - zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. - wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy, jeżeli są to osoby nie wykazane w rejestrze albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do wykonania zamówienia określonego w SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane uprawnienia oddzielnie przez wykonawców. - ważniejszych realizacji tożsamych do przedmiotu przetargu a zrealizowanych przez firmę w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami innych zamawiających potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Podwykonawca zgodnie z ustawą nie jest wykonawcą - przedłożone referencje podwykonawcy nie zapewnią spełnienia powyższego warunku. - podpisane druki oświadczeń

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bielawa.pl/tm/przetargi/18_05_09/SIWZ_zakup_ubezpieczen_pdf.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach