Przetargi.pl
Zakup towarów i materiałów na potrzeby modernizacji Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zarządzanego przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kcyni Sp. z o.o.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kcyni Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89240 Kcynia, ul. Nakielska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 893 757 , fax. 525 894 672
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kcyni Spółka z o.o.
    ul. Nakielska 9
    89240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 893 757, fax. 525 894 672
    REGON: 9054563700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkimkcynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup towarów i materiałów na potrzeby modernizacji Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zarządzanego przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kcyni Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup towarów i materiałów na potrzeby modernizacji Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zarządzanego przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kcyni Sp. z o.o. obejmuje następujące zadania częściowe: A. Zadanie nr 1 – Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych na potrzeby utwardzenia placu: 1) Kostka brukowa: 2) Beton: 3) Piasek: Zamawiający informuje, iż w ramach przedmiotowego zadania, z uwagi na jego specyfikę, dopuszcza możliwość zwiększenia ilości zakupionych materiałów – szczegóły zawarte są w projekcie umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). B. Zadanie nr 2 – Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych na potrzeby ogrodzenia terenu: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paneli ogrodzeniowych wraz z niezbędnymi elementami do budowy ogrodzenia – długość ogrodzenia 150 m 1) Panele ogrodzeniowe: 60 szt. 2) Słupki ogrodzeniowe: 61 szt. 3) Obejmy ogrodzeniowe w ilości: 4) Brama wjazdowa 5) Furtka wejściowa 6) Łącznik do podmurówki betonowej 7) Podmurówka betonowa: 60 szt. C. Zadanie nr 3 – Zakup wraz z dostawą zieleni do nasadzeń na terenie PSZOK: Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzewów ozdobnych do nasadzeń na terenie PSZOK w Kcyni - dostawa krzewów z gatunku: Cis pospolity (Taxus baccata L.) – ilość 300 szt. - wysokość do 40 cm D. Zadanie nr 4 – Zakup wraz z dostawą przyrządów do ważenia odpadów: 1) Waga najazdowa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowej wagi samochodowej najazdowej, bezfundamentowej na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kcyni - 1 szt. 2) Waga paletowa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wagi paletowej o stalowej konstrukcji, malowanej proszkowo na kolor czarny, wykonanej z profilu zamkniętego 120x60 mm z rolkami i uchwytem ręcznym, z panelem sterującym oraz kablem podłączeniowym – 1 szt. E. Zadanie nr 5 – Zakup wraz z dostawą wózka paletowego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ręcznego, pneumatycznego wózka (tzw. Paleciak ) dostosowanego do podnoszenia i transportu palet i koszy – 1 szt. F. Zadanie nr 6 – Zakup wraz z dostawą palet z tworzywa sztucznego oraz pojemników na odpady: Przedmiotem zamówienia jest nowych palet transportowych z tworzywa sztucznego oraz różnego rodzaju pojemników do segregacji i magazynowania odpadów: 1) Dostawa palet transportowych z tworzywa sztucznego – 50 szt. 2) Dostawa nowych pojemników z tworzywa sztucznego o pojemności 1100 l do segregacji odpadów w ilościach:  25 szt. w kolorze zielonym,  30 szt. w kolorze żółtym,  30 szt. w kolorze niebieskim. 3) Dostawa beczek i innych pojemników specjalistycznych: Łączna ilość beczek i pojemników specjalistycznych przewidziana do zakupu to 20 szt., w tym: a) Beczki z tworzywa sztucznego na odpady niebezpieczne:  o pojemności 220 l – 9 szt.  o pojemności 120 l – 10 szt. b) Dostawa pojemnika na odpady niebezpieczne: Łączna ilość pojemników przewidziana do zakupu to 1 szt. G. Zadanie nr 7 – Zakup wraz z dostawą urządzeń i materiałów do budowy systemu monitoringu wizyjnego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych elementów systemu monitoringu wizyjnego do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kcyni. 1) Kamera zewnętrzna – ilość: 10 szt. 2) Rejestrator obrazu z 16 kamer IP w rozdzielczości do 8 Mpx – ilość: 1 szt. 3) Dysk Twardy HDD (hard disk drive) – ilość: 2 szt. 4) Adapter do kamer tubowych i kopułkowych – ilość: 10 szt. 5) Zarządzalny, przemysłowy switch 16xPoE – ilość: 1 szt. 6) Nadajnik – odbiornik radiowy – ilość: 2 szt. 7) Kabel UTP kat 5e żelowany – ilość: 600 m 8) Wtyk RJ-45 – ilość: 30 szt. 9) Monitor serwisowy – ilość: 1 szt. H. Zadanie nr 8 – Zakup wraz z dostawą urządzeń i materiałów do budowy infrastruktury oświetlenia terenu: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń i materiałów umożliwiających wybudowanie w pełni funkcjonalnej infrastruktury oświetlenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kcyni. 1) Lampa LED zewnętrzna – ilość: 6 szt. 2) Złączki typu Wago – ilość: 100 szt. 3) Kołki rozporowe 14 x 70 mm z wkrętami 10 x 100 mm – ilość: 40 szt. 4) Kołki rozporowe 8 x 40 mm z wkrętem 4 x 45 mm – ilość: 900 szt. 5) Rurki instalacyjne – ilość: 400 m 6) Łącznik giętki do rurek instalacyjnych – ilość: 170 szt. 7) Uchwyty do rur 22 mm – ilość: 800 szt. 8) Wyłącznik różnicowo-prądowy AC 25A – ilość: 1 szt. 9) Automat zmierzchowy – ilość: 1 szt. 10) Stycznik – ilość: 1 szt. 11) Wyłącznik nadmiarowo-prądowy – ilość: 3 szt. 12) Kabel YDY 5 x 2,5 450/750V – ilość: 200 m 13) Kabel YDYp 3x1,5 – ilość: 50 m 14) Puszki rozgałęźne hermetyczne – ilość: 6 szt. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt. III ppkt 6 SIWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w rozdziale III SIWZ. 2. UWAGA: Zapłata faktury nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po dostarczeniu Zamawiającemu faktury i potwierdzeniu przez Zamawiającego prawidłowego wykonania dostawy (protokół odbioru przedmiotu zamówienia z wynikiem pozytywnym), zgodnie z terminem płatności wskazanym przez Wykonawcę w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: - muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji; - nie mogą być w stanie likwidacji, tj.: w ramach prowadzonej likwidacji – w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym – jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację ich majątku lub sąd zarządził likwidację ich majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1574, 1579, 1948 i 2260) lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację ich majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171, 2260 i 2261 oraz z 2017 r. poz. 791);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach