Przetargi.pl
Zakup tablic rejestracyjnych oraz kasację tablic wycofanych z eksploatacji dla potrzeb Starostwa Powiatowego w okresie od maja 2013 r. do kwietnia 2015 r.

Starostwo Powiatowe w Sierpcu ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2754648, 2758918 , fax. 024 2754806
  • Data zamieszczenia: 2013-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sierpcu
    ul. Świętokrzyska 2a 2a
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 2754648, 2758918, fax. 024 2754806
    REGON: 61101920000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup tablic rejestracyjnych oraz kasację tablic wycofanych z eksploatacji dla potrzeb Starostwa Powiatowego w okresie od maja 2013 r. do kwietnia 2015 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sierpcu w ilości około11000 sztuk rocznie oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2013 r. do kwietnia 2015 r. 2. Warunki dodatkowe: 1) Minimalny wymóg odnośnie gwarancji na tablice objęte zamówieniem wynosi 36 miesięcy. 2) Dostawca będzie dostarczał na swój koszt zamówione tablice samochodowe, motocyklowo-ciągnikowe, motorowerowe, tablice z wyróżnikiem indywidualnym oraz wtórniki tablic rejestracyjnych zgodnie z zapotrzebowaniem Wydziału w okresie nie dłuższym niż 14 dni od daty zamówienia w cenie wynikającej z ceny jednostkowej tablicy przyjętej w ofercie przetargowej. 3) Koszty przesyłki pocztowej tablic z wyróżnikiem indywidualnym, tablic do pojazdów zabytkowych i wtórników pokryje Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315232000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.sierpc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach