Gmina Żary ogłasza przetarg
- Adres: 68-200 Żary, Aleja Jana Pawła II
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684707300 , fax. 684707303
- Data zamieszczenia: 2018-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żary
Aleja Jana Pawła II 6
68-200 Żary, woj. lubuskie
tel. 684707300, fax. 684707303
REGON: 970770681 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazary.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup szkolnych biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w roku szkolnym 2018/2019” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup szkolnych biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających z terenu Gminy Żary wraz z opiekunem do placówek oświatowych tj.: Szkoły Podstawowej w Bieniowie, Zespołu Szkół w Grabiku, Szkoły Podstawowej w Lubanicach, Szkoły Podstawowej w Mirostowicach Dolnych, Szkoły Podstawowej w Olbrachtowie, Szkoły Podstawowej w Złotniku, Zespołu Szkół Specjalnych w Żarach, Ośrodka dla Dzieci z Wadami Słuchu i Mowy w Żarach. Przewozy będą odbywać się w dniach nauki od 03.09.2018 r. do 21.06.2019 r. na trasach opisanych szczegółowo w pkt 3.2 SIWZ. Szacunkowa ilość biletów do zakupu w danym miesiącu: 449. Podane liczby uczniów są aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu i w trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie. Zmniejszenie ilości biletów w czasie trwania umowy może nastąpić do 10% w stosunku do ilości podanych na dzień ogłoszenia zamówienia, zwiększenie- bez ograniczeń ilościowych. 3.3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności wskazane zostały w projekcie umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34980000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży licencję na wykonywanie krajowego transportu osób zgodnie z ustawą z dnia 6.09.2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 2200 ze zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z formularzem oferty oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, 2) Pisemne zobowiązanie, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów- jeśli dotyczy. Uwaga: Pisemne zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (jeśli posiada oryginał) lub podmiot trzeci. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gminazary.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Powyższe oświadczenie Wykonawca, który złożył ofertę- przekazuje Zamawiającemu bez wezwania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa imiennych biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych z terenu Gminy Sulęcin do szkół w okresie od 02.09.2019 roku do 30.06.2020 roku.
Dodano: 2019-07-09 - Zakup szkolnych biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020
Dodano: 2019-06-06 - Dostawa imiennych biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych z terenu Gminy Sulęcin do szkół w okresie od 01.09.2018 roku do 30.06.2019 roku
Dodano: 2018-07-16 - Dostawa imiennych biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych z terenu Gminy Ośno Lubuskie do szkół w 2018 roku wraz z zapewnieniem opieki
Dodano: 2017-11-02 - Dostawa imiennych biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych z terenu Gminy Ośno Lubuskie do szkół w 2018 roku wraz z zapewnieniem opieki
Dodano: 2017-10-24 - Dostawa imiennych biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych z terenu Gminy Ośno Lubuskie do szkół w 2018 roku wraz z zapewnieniem opieki
Dodano: 2017-10-16 - Zakup szkolnych biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w roku szkolnym 2017/2018
Dodano: 2017-09-25 - Dowóz dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Łagów do Samorządowej Szkoły Podstawowej w Łagowie, Samorządowego Przedszkola w Łagowie, Samorządowej Szkoła Podstawowej i Oddziału Przedszkolnego w Toporowie i Szkoły Podstawowej w Sieniawie w roku szkolnym 2017/2019 na podstawie zakupu biletów miesięcznych
Dodano: 2017-08-17 - Zakup szkolnych biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w roku szkolnym 2017/2018
Dodano: 2017-08-14 - Zakup szkolnych biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w roku szkolnym 2017/2018
Dodano: 2017-08-03