Wojewódzki Sąd Administracyjny w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-366 Kielce, ul. Prosta
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 405 200, , fax. 413 405 361
- Data zamieszczenia: 2020-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Kielcach
ul. Prosta 10
25-366 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 413 405 200, , fax. 413 405 361
REGON: 26000699800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://kielce.wsa.gov.pl/223/110/linki-do-przetargow.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup systemu sygnalizacji alarmu pożaru wraz z montażem w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Kielcach” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest - wymiana istniejącego osprzętu i urządzeń na nowe tj.: centrala sygnalizacji pożaru, czujki pożarowe, ręczne ostrzegacze, moduły wejść/wyjść, sygnalizatory, wskaźniki zadziałania itp. bez wymiany okablowania instalacji z zastrzeżeniem gdy wymiana w/w elementów systemu wymaga zmiany okablowania, - wykonanie zgodnej z przepisami prawa i Polskimi Normami, z zasadami projektowania i wiedzą techniczną dokumentacji technicznej wykonawczej i dokumentacji technicznej powykonawczej w zakresie niezbędnym do zrealizowania prac, umożliwiającej wykonanie zamierzonych prac, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia; - powiązanie systemu SAP z systemami biorącymi udział w procesie zabezpieczenia pożarowego obiektu i ewakuacji ludzi - wykonanie niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia towarzyszących prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie do stanu pierwotnego elementów konstrukcyjnych w tym powierzchni i płyt sufitowych oraz ścian zgodnie z obowiązującymi przepisami - zabezpieczenie urządzeń i innego wyposażenia poszczególnych pomieszczeń przed zabrudzeniem, - przeprowadzenia prób instalacji i szkoleń pracowników Sądu, - osiągnięcie efektu oraz parametrów techniczno-technologicznych zdefiniowanych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia zwanej dalej OPZ stanowiącej wymagania Zamawiającego. - zapewnienie w ramach zaoferowanej ceny w okresie rękojmi i gwarancji na koszt Wykonawcy wymiany na nowy każdego niesprawnego bądź posiadającego wady fabryczne elementu systemu instalacji ppoż., który został przewidziany i zamontowany przez Wykonawcę w niniejszym przedmiocie zamówienia. Uszkodzenie, o którym mowa powyżej nie może wynikać z przyczyn zaistnienia siły wyższej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31625200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości – 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną