Przetargi.pl
„Zakup środków trwałych i oprogramowania koniecznego do uruchomienia e-usług” w ramach realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn. „Wdrożenie e-usług cyfrowych w Urzędzie Miasta i Gminy Glinojeck oraz w jednostkach podległych”

Gmina Glinojeck ogłasza przetarg

  • Adres: 06450 Glinojeck, ul. Płocka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 740 017 , fax. 236 742 818
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Glinojeck
    ul. Płocka 12
    06450 Glinojeck, woj. mazowieckie
    tel. 236 740 017, fax. 236 742 818
    REGON: 13037788200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glinojeck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup środków trwałych i oprogramowania koniecznego do uruchomienia e-usług” w ramach realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn. „Wdrożenie e-usług cyfrowych w Urzędzie Miasta i Gminy Glinojeck oraz w jednostkach podległych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków trwałych i oprogramowania koniecznego do uruchomienia e-usług w Urzędzie Miasta i Gminy Glinojeck. Zakres zamówienia obejmuję dostawę, instalację i uruchomienie 30 zestawów komputerowych wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym oraz oprogramowaniem biurowym; dostawę, instalację i uruchomienie 5 urządzeń wielofunkcyjnych; dostawę, instalację i uruchomienie 5 skanerów; dostawę, instalację i uruchomienie 3 serwerów w szafie rackowej; dostawę, instalację i uruchomienie 1 urządzenia zapewniającego bezpieczeństwo przesyłanych danych; zaprojektowanie oraz wykonanie nowego systemu klimatyzacji wraz z wykonaniem robót instalacyjnych i budowlanych polegających na wyodrębnieniu i dostosowaniu serwerowni do potrzeb funkcjonalnych oraz zamkniętego systemu chłodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach