Przetargi.pl
Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Boćkach

OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W BOĆKACH ogłasza przetarg

  • Adres: 17-111 BOĆKI, WOJSKA POLSKIEGO
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 501 179 691
  • Data zamieszczenia: 2018-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W BOĆKACH
    WOJSKA POLSKIEGO 49
    17-111 BOĆKI, woj. podlaskie
    tel. 501 179 691
    REGON: 050689758
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Boćkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. średniego samochodu ratowniczo–gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Boćkach z napędem 4x4. Pojazd musi być fabrycznie nowy i spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. "Prawo o ruchu drogowym" (Dz. U. 2017 poz. 1260 z późn. zm.), wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy. Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji wydane przez właściwego Ministra lub świadectwo zgodności WE. Pojazd musi posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w Jednostkach Państwowej Straży Pożarnej wydane przez Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej, pełne świadectwo winno być dostarczone wraz z pojazdem. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców materiałów, części, urządzeń o równoważnych parametrach technicznych do wymienionych w SIWZ. Wykazanie równoważności zaoferowanego materiału, części, urządzenia spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu umowy. Wszelkie kontakty, korespondencja, oświadczenia i zawiadomienia między uczestnikami konsorcjum a Zamawiającym, będą się odbywać za pośrednictwem pełnomocnika. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W szczególności winien przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, na podstawie art. 24 ust.1 pkt 16 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach