Przetargi.pl
Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Libiążu.

Ochotnicza Straż Pożarna ogłasza przetarg

  • Adres: 32-590 Libiąż, ul. Floriańska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 271 188
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna
    ul. Floriańska 1
    32-590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. 326 271 188
    REGON: 27375490200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.libiaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Libiążu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn. „Zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Staży Pożarnej w Libiążu”. 2.Zamówienie obejmuje zakup samochodu gaśniczego wraz z przeszkoleniem osób w zakresie używania samochodu i wyposażenia. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 8 do siwz. 4.Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia min. 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne i prawne. 5.W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia; 6.W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym; 7.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania dotyczące określonej (marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy, materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp) oznacza to, że Zamawiający użył powyższych określeń jako przykładowych i pomocniczych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją techniczną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach niniejszego postępowania, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego. 3.Projekt współfinansowany ze źródeł zewnętrznych, m.in.: 1)ze środków Województwa Małopolskiego przeznaczonych na zakup lub remont samochodów pożarniczych i ratowniczo-gaśniczych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu województwa małopolskiego w 2020 r. 2)ze środków NFOŚiGW / WFOŚiGW w Krakowie w ramach Programu „Ogólnopolski program finansowania służb ratowniczych Część 1) Dofinansowanie zakupu specjalistycznego sprzętu wykorzystywanego w akcjach ratowniczych”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do siwz oraz załącznik do formularza oferty, Do oferty każdy wykonawcy musi dołączyć, aktualne na dzień składania ofert: 1)oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania Wykonawcy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu w części dotyczącej podmiotów trzecich.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2)oświadczenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje tych podmiotów w oświadczeniu, o którym mowa wyżej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zmówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie. 2.Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik nr 4 do siwz) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp. 3.Do oferty wykonawca załącza pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie wynika ono z dokumentów rejestrowych, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopi. 4. Wykonawca w terminie 3 dni, od daty upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do siwz). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców. Oświadczenie należy złożyć w siedzibie zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach