Przetargi.pl
Zakup sprzętu pomiarowego do monitorowania jakości powietrza

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-101 Rzeszów, ul. Gen. M. Langiewicza 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8505814 , fax. 017 8505377
  • Data zamieszczenia: 2016-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie
    ul. Gen. M. Langiewicza 26 26
    35-101 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8505814, fax. 017 8505377
    REGON: 00016241200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wios.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu pomiarowego do monitorowania jakości powietrza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z wniesieniem, montażem i instalacją w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz demonstracją poprawności pracy, skorelowaną z realizacją szkolenia instalacyjnego, następującego sprzętu pomiarowego do monitorowania jakości powietrza: 1) Analizator węglowodorów (BTEX) - 3 szt., 2) Analizator ozonu - 3 szt., 3) Analizator tlenku węgla - 1 szt., 4) Przewoźny kalibrator przepływu do automatycznych analizatorów pyłu zawieszonego oraz poborników pyłu zawieszonego - 1 szt., 5) Pobornik pyłu PM 10 - 1 szt., 6) Kalibrator wielogazowy wraz z generatorem powietrza zerowego - 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostawy urządzenia wraz z wniesieniem, montażem i instalacją w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz demonstracją poprawności pracy, skorelowanej z realizacją szkolenia instalacyjnego; 2) przeprowadzenia pełnej procedury kalibracji/sprawdzania w ramach testowania i demonstracji poprawnej pracy; 3) wykonania w odniesieniu do analizatorów podłączenia zakończonego testem poprawności działania: a) Cyfrowe / Ethernet do systemu zbierania danych, b) do sytemu kalibracji zewnętrznej (kalibrator wielogazowy, system dynamicznych rozcieńczeń); c) Wykonawca wykona ww. podłączenia wykorzystując własne materiały (węże teflonowe, złączki, przewody itp.), uruchomi transmisję danych z analizatora do, będącego na wyposażeniu stacji, dataloggera za pomocą złącza cyfrowego i wykaże poprawność działania układu; wszelkie prace podłączeniowe Wykonawca zobowiązany jest do wykonania we własnym zakresie w obecności i asyście operatora stacji. 4) Wykonania w odniesieniu do kalibratora wielogazowego wykonania podłączenia elektrycznego i skonfigurowania z programowym dataloggerem: kalibrator musi być sterowany lokalnie oraz ze stacji centralnej, np. włączanie kalibracji wspólnej i każdego czynnika osobno, programowanie stężeń z klawiatury itp.; wykonawca wykona podłączenia wykorzystując własne materiały (węże teflonowe, złączki, przewody itp.). 5) Przeprowadzenia szkolenia instalacyjnego (instalacja urządzenia musi być wykonana jako część programu szkolenia, aby umożliwić Zamawiającemu nabycie bezpośredniego doświadczenia w technikach instalacji) przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy po uruchomieniu urządzenia we wskazanym miejscu, przynajmniej 2 osób z pracowników Zamawiającego; szkolenie musi zawierać przynajmniej: a) procedurę wzorcowania/kalibracji analizatora; b) procedurę kalibracji/sprawdzenia przepływu próby i czujnika(ów) ciśnienia; c) procedurę sprawdzania szczelności toru pomiarowego; d) programowanie urządzenia; e) obsługę urządzenia; f) rozpoznawanie awarii; g) obsługę programu komunikacyjnego; h) przygotowanie i przedstawienie harmonogramu prac obsługowych zapewniających wysoką jakość danych uzyskiwanych z analizatora; i) programowanie kalibratora wielogazowego; j) podłączenie kalibratora wielogazowego i analizatorów oraz konfiguracja z dataloggerem; k) podłączenie kalibratora przepływu do kalibratora wielogazowego i wykonanie sprawdzenia/kalibracji MFC; l) konserwację urządzeń, w tym sprawdzanie, czyszczenie masowych kontrolerów przepływu; m) inne zagadnienia zalecane przez producenta; 6) przekazania Zamawiającemu, wraz z urządzeniami następującej dokumentacji: a) dla każdego dostarczonego urządzenia pełną oryginalną dokumentację producenta z polskim tłumaczeniem, zawierającą: instrukcję działania, obsługi (zapobiegawczej i naprawczej), konserwacji, rysunki, schematy; zamawiający wymaga, aby cała dokumentacja została dostarczona w formie drukowanej oraz w formie elektronicznej w formacie *.pdf, lub *.doc (MS Word), dokumentacja w formie drukowanej powinna zostać oprawiona w sposób zapobiegający zniszczeniu; b) dla każdego dostarczonego urządzenia kartę gwarancyjną (od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu Zamówienia) wystawioną przez Wykonawcę w formie papierowej; c) dla dostarczanego kalibratora wielogazowego wraz z generatorem powietrza zerowego fabryczne świadectwa wzorcowania masowych kontrolerów przepływu (MFC), z podaniem warunków odniesienia - w formie papierowej w języku polskim lub angielskim (dotyczy poz. 6 - kalibrator wielogazowy wraz z generatorem powietrza zerowego); d) dla dostarczanego kalibratora przepływu świadectwo wzorcowania , wydane przez laboratorium wzorcujące akredytowane na normę EN ISO/IEC 17025 w zakresie określania przepływu - w formie papierowej w języku polskim lub angielskim (poz.4. kalibrator przepływu do automatycznych analizatorów pyłu). Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Gwarancja powyżej tego okresu będzie dodatkowo punktowana w ramach kryterium oceny ofert (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert - waga tego kryterium 9 %). Wykonawca udzieli gwarancji na następujących warunkach: 1) Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji dokonywać bezpłatnych napraw, wymiany części lub innych czynności koniecznych do utrzymania prawidłowej pracy i sprawności przedmiotu zamówienia; Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z naprawami gwarancyjnymi; 2) w przypadku awarii urządzenia w okresie gwarancji, naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuję na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3) w przypadku, gdy naprawa nie będzie możliwa w miejscu instalacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać wymiany na urządzenie zastępcze na okres naprawy; 4) przywrócenie zdolności pomiarowej urządzenia nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii; 5) faktyczną datę naprawy gwarancyjnej Wykonawca poświadcza w karcie gwarancyjnej; 6) Zamawiający wymaga aby pracownicy serwisujący porozumiewali się biegle w języku polskim w kontaktach z Zamawiającym. 7) Wykonawca zapewni realizację świadczeń gwarancyjnych przez autoryzowany przez producenta serwis gwarancyjny. 8) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w okresie gwarancji pełną obsługę serwisową, zgodnie z zaleceniami producenta z wykorzystaniem przewidzianych przez niego oraz dostarczonych przez dostawcę materiałów eksploatacyjnych i części zużywalnych; 9) przez okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do udzielania Zamawiającemu bezpłatnych telefonicznych konsultacji związanych z funkcjonalnością i eksploatacją dostarczonych urządzeń 10) w przypadku wystąpienia napraw gwarancyjnych, okres gwarancji ulega automatycznemu wydłużenia o czas trwania naprawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać na konto Zamawiającego: Narodowy Bank Polski O/O w Rzeszowie nr: 78 1010 1528 0008 6613 9120 0000. Na przelewie należy umieścić informację:Wadium na dostawę sprzętu pomiarowego do monitorowania jakości powietrza. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwotą wadium podanego wyżej rachunku bankowego Zamawiającego. Zaleca się, aby do oferty Wykonawcy załączyli potwierdzenie przelewu kwoty wadium. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w kasie Zamawiającego - ul. Langiewicza 26, III piętro, pokój nr 312, a do oferty dołączyć kopię, której zgodność z oryginałem poświadczono. Wadium musi być wystawione na Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie. 6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać (lub podobne zasady/odwołanie się do przepisów) następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) Kwotę gwarancji, 4) Termin ważności gwarancji 5) Zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. 7. Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. 8. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż okres związania ofertą. Postanowienia wskazane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń. 9. Wykonawca, który we właściwym terminie nie wniesie wadium w akceptowanej formie zostanie z postępowania wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 10. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 11. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wios.rzeszow.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=25&Itemid=48
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach