Przetargi.pl
Zakup sprzętu oraz oprogramowania przeznaczonego do wykonywania i przechowywania kopii zapasowej systemów informatycznych wraz z usługą instalacji i konfiguracji dla Starostwa Powiatowego w Będzinie.

Powiat Będziński ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Sączewskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 368 07 00 , fax. 32 267 79 33
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Będziński
    ul. Sączewskiego 6
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 32 368 07 00, fax. 32 267 79 33
    REGON: 27625494000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bedzin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu oraz oprogramowania przeznaczonego do wykonywania i przechowywania kopii zapasowej systemów informatycznych wraz z usługą instalacji i konfiguracji dla Starostwa Powiatowego w Będzinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostarczone urządzenie musi zostać w pełni skonfigurowane w siedzibie Zamawiającego przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na miejscu w siedzibie Zamawiającego. Urządzenie musi spełniać następujące minimalne parametry techniczne: Urządzenie do kopii zapasowej – 2 sztuki Lp. Nazwa komponentu, inne wymagania Opis wymagań minimalnych 1 Obudowa Serwer plików (maksymalnie 2U RACK 19 cali wraz ze wszystkimi elementami niezbędnymi do zamontowania w szafie) 2 Interfejsy sieciowe Minimum 2 porty SPF+ 10 Gbit oraz minimum 2 porty RJ45 1 Gbit 3 Dysk twardy Oferowane rozwiązanie musi mieć minimum 96 TB (RAW) przestrzeni dyskowej na zdeduplikowane dane. 4 Poziomy RAID Macierz musi wspierać poziom RAID 5, 6 5 Zarządzanie i obsługa Techniczna Serwer plików musi być zarządzany przez GUI z poziomu przeglądarki internetowej 6 Gwarancja Minimum 24 miesięczna gwarancja Uszkodzony dysk zostaje w siedzibie Zamawiającego Oprogramowanie do kopii zapasowej – 25 licencji Lp. Wymagane minimalne 1. Oprogramowanie powinno być przeznaczone dla średnich i dużych firm, które mają rozbudowane środowisko informatyczne celem sprostania rozwojowi tego środowiska. 2. Jeżeli kopia zapasowa się nie wykonuje, rozwiązanie musi umożliwiać bezterminowe przechowywanie ostatniej ważnej kopii zapasowej bez względu na harmonogram usuwania poprzednich kopii. 3. Oprogramowanie musi oferować backup serwerów pracujących pod systemami operacyjnymi takimi jak: Microsoft Windows Server 2012 R2, Red Hat Enterprise Linux, CentOS, Debian, Ubuntu 4. Powinien być łatwy w instalacji, konfigurowaniu i zarządzaniu poprzez interfejs graficzny (GUI). 5. Oprogramowanie musi posiadać min. 12 miesięczną licencję na 25 systemów 6. Oprogramowanie musi raportować zdarzenia związane z backupem przez email, np. faktycznym wykonaniu backupu itp., oraz alarmowania w takich sytuacjach administratorów. 7. Musi potrafić tworzyć kopie zapasowe pracujących baz danych, Oracle, MS-SQL Server 8. Musi mieć możliwość tworzenia pełnej oraz różnicowej lub przyrostowej kopii zapasowej zgodnie z harmonogramem wraz z jej automatyczną weryfikacją poprawności wykonania 9. Musi posiadać wbudowany mechanizm do tworzenia kopii zapasowej otwartych plików 10. Powinien potrafić wykorzystywać do backupu mechanizm kopii migawkowych systemu Microsoft Windows (VSS) 11. Rozwiązanie ma zapewnić możliwość pełnej konfiguracji oraz zadań kopii zapasowych z centralnej konsoli 12. Wymaga się przeprowadzenia szkolenia i wdrożenia systemu kopii zapasowej. Szkolenie dla 3 osób - zakres szkolenia a) wprowadzenie do oprogramowania b) zapoznanie z architekturą rozwiązania c) instalacja oprogramowania d) konfiguracja zasobów e) zarządzanie zasobami f) konfiguracja polityk backupu g) raportowanie h) zaawansowane cechy oprogramowania i ich wykorzystanie i) odtwarzanie danych j) administrowanie systemem kopii zapasowej Czas trwania szkolenia: minimum 4 godziny 13. Wdrożenie obejmuje: a) Instalację i konfigurację urządzeń do kopii zapasowej w budynkach przy ul. Jana Sączewskiego 6 oraz przy ul. Ignacego Krasickiego 17 w Będzinie b) Konfigurację zasobów dyskowych na potrzeby repozytorium kopii zapasowej. c) Instalację oprogramowania do kopii zapasowej na serwerach zamawiającego. d) Konfigurację zasobów oprogramowania – repozytoria dyskowe. e) Konfigurację polityk kopii zapasowej w myśl zaleceń zamawiającego. f) Konfigurację replikacji danych. g) Testy systemu kopii zapasowej. h) Wykonanie pełnej kopii danych. i) Testy odtwarzania wybranych zasobów. 14. Licencja oprogramowania objęta minimum jednorocznym wsparciem producenta spełniająca powyższe wymagania. 15. Oprogramowanie zostanie zainstalowane na 24 systemach operacyjnych umieszczonych na serwerach wirtualnych (wirtualne maszyny znajdują się na 2 serwerach typu hyperwizor VMware) oraz na 1 systemie operacyjnym umieszczonym na serwerze fizycznym. 16. Jedna pełna kopia to 25TB (system będzie przechowywał 3 ostatnie pełne kopie). 17. System ma tworzyć pełną kopię systemu operacyjnego oraz kopie zapasowe pracujących baz danych. 18. Elementem infrastruktury Zamawiającego będzie system będący przedmiotem zamówienia lub system operacyjny zainstalowany na serwerze wirtualnym (wymagane licencje dostarcza Wykonawca)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48823000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.3 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach