Przetargi.pl
Zakup sprzętu mobilnego, RTV i czytników kart dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
  • Data zamieszczenia: 2018-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
    REGON: 000515879
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu mobilnego, RTV i czytników kart dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu mobilnego, RTV i czytników kart dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 (trzy) Części. 2.1. Część 1 zamówienia: „Zakup sprzętu mobilnego i RTV”. Przedmiotem Części 1 zamówienia jest zakup urządzeń komputerowych, tabletów, telewizorów cyfrowych, odbiorników radiowych oraz oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja urządzeń komputerowych, tabletów, telewizorów cyfrowych, odbiorników radiowych oraz oprogramowania został zawarty w Dodatku nr 3a do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia komputerowe, peryferyjne oraz oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanych urządzeń komputerowych, tabletów, telewizorów cyfrowych, odbiorników radiowych oraz oprogramowania. Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 5a do SIWZ). Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Informatyki, ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie. 2.2. Część 2 zamówienia: Zakup czytników kart z pinpadem współpracujących z kartą elektronicznego dowodu osobistego Przedmiotem Części 2 zamówienia jest zakup i dostawa 6 czytników kart z pinpadem współpracujących z kartą elektronicznego dowodu osobistego wraz z niezbędnym oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja czytników kart z pinpadem został zawarty w Dodatku nr 3b do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane czytniki kart z pinpadem spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanych czytników kart z pinpadem oraz Kartę katalogową producenta czytnika kart z pinpadem. Zamawiający na podstawie zapisów art. 9 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza możliwość złożenia kart katalogowych w języku angielskim. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 5b do SIWZ). Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Informatyki, ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie. 2.3. Część 3 zamówienia: Zakup kamery Przedmiotem Części 3 zamówienia jest zakup i dostawa kamery wraz z niezbędnym oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja kamery został zawarty w Dodatku nr 3c do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowana kamera spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanej kamery oraz Kartę katalogową producenta kamery. Zamawiający na podstawie zapisów art. 9 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza możliwość złożenia kart katalogowych w języku angielskim. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 5c do SIWZ). Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Informatyki, ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia). 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 5. Zamawiający– w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3 nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 6. Zamawiający– w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3 nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. 7. Zamawiający w odniesieniu do Części 1, 2 i 3 zamówienia dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać „produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, urządzenia proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w Szczegółowym opisie zamówienia opisanym w pkt. 2.1, 2.2 i 2.3 powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert, oferta odnoszącą się do danej Części musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego odpowiednio Dodatek nr 1a do SIWZ w odniesieniu do Części 1, Dodatek nr 1b do SIWZ w odniesieniu do Części 2, Dodatek nr 1c do SIWZ w odniesieniu do Części 3. b) Formularz cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Dodatek nr 4a do SIWZ w odniesieniu do Części 1 (Załącznik nr 1 do oferty), Dodatek nr 4b w odniesieniu do SIWZ do Części 2 (Załącznik nr 1 do oferty), Dodatek nr 4c w odniesieniu do SIWZ do Części 3 (Załącznik nr 1 do oferty). c) Oświadczenie sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty). d) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) (Załącznik nr 3 do Oferty). e) Dokumenty dotyczące równoważności (jeśli dotyczy) (Załącznik nr 4 do Oferty) f) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 2.1Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty), wypełnia i podpisuje Wykonawca. 2.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.3 Zamawiający nie wymaga zamieszczenia w Oświadczeniu, o których mowa w pkt 1.1. powyżej, informacji o podwykonawcach na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy do przekazania – w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3 Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.1 Oświadczenia dotyczące Wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie oraz dotyczące podwykonawców, składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, składane są w oryginale. 4.2 Dokumenty inne niż oświadczenia, składane w celu wskazanym w pkt 4.1. powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, , Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, którego każdego z nich dotyczą. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, za wyjątkiem kart katalogowych w Części 2 i Części 3 zamówienia, gdzie Zamawiający dopuszcza język angielski. 6. Podpisy wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach