Przetargi.pl
ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO W RAMACH PROGRAMU POLITYKI ZDROWOTNEJ „KRAJOWY PROGRAM ZMNIEJSZANIA UMIERALNOŚCI Z POWODU PRZEWLEKŁYCH CHORÓB PŁUC POPRZEZ TWORZENIE SAL NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ NA LATA 2016-2019” W ZAKRESIE ZADANIA „WYPOSAŻENIE SAL NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ (SNWM) W APARATURĘ I SPRZĘT MEDYCZNY W ROKU 2018 ORAZ REALIZACJA PROGRAMU REHABILITACJI PNEUMONOLOGICZNEJ W WARUNKACH DOMOWYCH DLA CHORYCH NA POCHP PO LECZENIU ZAOSTRZENIA ZA POMOCĄ NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ W SZPITALU ROKU 2018” DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, Bialska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 673 753 , fax. 343 651 756
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
    Bialska 104
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 673 753, fax. 343 651 756
    REGON: 128105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO W RAMACH PROGRAMU POLITYKI ZDROWOTNEJ „KRAJOWY PROGRAM ZMNIEJSZANIA UMIERALNOŚCI Z POWODU PRZEWLEKŁYCH CHORÓB PŁUC POPRZEZ TWORZENIE SAL NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ NA LATA 2016-2019” W ZAKRESIE ZADANIA „WYPOSAŻENIE SAL NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ (SNWM) W APARATURĘ I SPRZĘT MEDYCZNY W ROKU 2018 ORAZ REALIZACJA PROGRAMU REHABILITACJI PNEUMONOLOGICZNEJ W WARUNKACH DOMOWYCH DLA CHORYCH NA POCHP PO LECZENIU ZAOSTRZENIA ZA POMOCĄ NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ W SZPITALU ROKU 2018” DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO W RAMACH PROGRAMU POLITYKI ZDROWOTNEJ „KRAJOWY PROGRAM ZMNIEJSZANIA UMIERALNOŚCI Z POWODU PRZEWLEKŁYCH CHORÓB PŁUC POPRZEZ TWORZENIE SAL NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ NA LATA 2016-2019” W ZAKRESIE ZADANIA „WYPOSAŻENIE SAL NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ (SNWM) W APARATURĘ I SPRZĘT MEDYCZNY W ROKU 2018 ORAZ REALIZACJA PROGRAMU REHABILITACJI PNEUMONOLOGICZNEJ W WARUNKACH DOMOWYCH DLA CHORYCH NA POCHP PO LECZENIU ZAOSTRZENIA ZA POMOCĄ NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ W SZPITALU ROKU 2018” DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE, w ilościach i asortymencie: Część Nr 1: APARAT DO MONITOROWANIA NWM I DIAGNOSTYKI ZABURZEŃ ODDYCHANIA W CZASIE SNU, UMOŻLIWIAJĄCY MONITOROWANIE NASTĘPUJĄCYCH PARAMETRÓW: PRZEPŁYW POWIETRZA, CHRAPANIE, POZYCJA CIAŁA, SPO2, HR, WYSIŁEK ODDECHOWY – 2 SZT CZĘŚĆ NR 2: RESPIRATOR PRZEZNACZONY DO WSPOMAGANIA WENTYLACJI OKRESOWEJ LUB OKRESOWEJ I CIĄGŁEJ – 4 SZT CZĘŚĆ NR 3: RESPIRATOR DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ -1 SZT CZĘŚĆ NR 4: KAPNOGRAF DO MONITOROWANIA PRZEZSKÓRNEGO PCO2 - 1 SZT CZĘŚĆ NR 5: - URZĄDZENIE UMOŻLIWIAJĄCE PRZYŁÓŻKOWE MONITOROWANIE: EKG TRZYODPROWADZENIOWE, LICZBY ODDECHÓW, CIŚNIENIA TĘTNICZEGO KRWI METODĄ NIEINWAZYJNĄ, WYSYCENIA OKSYHEMOGLOBINY TLENEM (SATURACJI) METODĄ PRZEZSKÓRNĄ (PULSOKSYMETRIA) - 4 SZT - STACJA CENTRALNEGO NADZORU - 1 SZT CZĘŚĆ NR 6: ŁÓŻKO WIELOFUNKCYJNE STEROWANE ELEKTRYCZNIE - 4 SZT CZĘŚĆ NR 7: DEFIBRYLATOR – 2 SZT CZĘŚĆ NR 8: ELEKTRYCZNE URZĄDZENIE DO SSANIA - 4 SZT CZĘŚĆ NR 9: SPRZĘT DO SZYBKICH ORAZ REGULOWANYCH PRZETOCZEŃ PŁYNÓW, W TYM CO NAJMNIEJ 1 POMPA STRZYKAWKOWA - 4 SZT CZĘŚĆ NR 10: NEBULIZATOR Z ZESTAWEM AKCESORIÓW (MASKA, USTNIK, RURKA T DO UKŁADU RESPIRATORA) - 4 SZT CZĘŚĆ NR 11: ZESTAW DO INTUBACJI I WENTYLACJI (WOREK SAMOROZPRĘŻALNY) - 2 SZT Przedmiot zamówienia opisany szczegółowo w Załączniku Nr 6 do SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w Załączniku Nr 7 – wzór umowy. 2. Zakup finansowany ze środków Ministra Zdrowia w ramach programu polityki zdrowotnej „KRAJOWY PROGRAM ZMNIEJSZANIA UMIERALNOŚCI Z POWODU PRZEWLEKŁYCH CHORÓB PŁUC POPRZEZ TWORZENIE SAL NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ NA LATA 2016-2019” W ZAKRESIE ZADANIA „WYPOSAŻENIE SAL NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ (SNWM) W APARATURĘ I SPRZĘT MEDYCZNY W ROKU 2018 ORAZ REALIZACJA PROGRAMU REHABILITACJI PNEUMONOLOGICZNEJ W WARUNKACH DOMOWYCH DLA CHORYCH NA POCHP PO LECZENIU ZAOSTRZENIA ZA POMOCĄ NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ W SZPITALU ROKU 2018”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane w ofercie: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał) – podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny zaoferowanej w załączonym do oferty formularzu asortymentowo-cenowym. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2) formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał) – podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością, stosownie do części na którą Wykonawca składa ofertę. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie ceny i sumy formularza asortymentowo-cenowego oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym; 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru w Załączniku Nr 3 do SIWZ (oryginał); 4) tabela parametrów technicznych, stanowiąca Załącznik Nr 6 do SIWZ (oryginał) – podpisana i wypełniona w sposób czytelny, z należytą starannością. Wykonawca wypełnia tabelę wg wzoru, zamieszczając w ofercie tylko te części, na które składa ofertę. 5) Opis przedmiotu zamówienia np.: karty katalogowe / opisy / foldery / fotografie / informacje - potwierdzające, spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów opisanych w Załączniku Nr 6 do SIWZ (dot. Części nr 1,2,3 i 6) - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem, z zaznaczeniem której części i pozycji dotyczy dokument. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Opis przedmiotu zamówienia z uwagi na zastosowane kryterium oceny jakości (parametry techniczne) stanowi treść oferty. Nie dołączenie opisu przedmiotu zamówienia (uwzględnia m.in. elementy oceniane) spowoduje odrzucenie oferty. 6) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/-ch się o udzielenie zamówienia publicznego. - gdy Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez osobę, której uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów); - Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ (oryginał). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach