Przetargi.pl
Zakup sprzętu medycznego dla Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. w Tarnowskich Górach, który będzie przeznaczony na zaspokojenie potrzeb zdrowotnych pacjentów Powiatu Tarnogórskiego

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Karłuszowiec
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3813786, , fax. 32 3813727
  • Data zamieszczenia: 2018-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    Karłuszowiec 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 3813786, , fax. 32 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu medycznego dla Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. w Tarnowskich Górach, który będzie przeznaczony na zaspokojenie potrzeb zdrowotnych pacjentów Powiatu Tarnogórskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Zakup sprzętu medycznego dla Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. w Tarnowskich Górach, który będzie przeznaczony na zaspokojenie potrzeb zdrowotnych pacjentów Powiatu Tarnogórskiego”. 2. Zamówienie zostało podzielone na sześć części, tj.: 1) część A: Aparaty do znieczulenia ogólnego – 2 sztuki, 2) część B: Zestaw laparoskopowy HD – 1 komplet, 3) część C: Tomograf optyczny z systemem bezkontrastowej angiografii – 1 sztuka (z obrazowaniem przedniego i tylnego odcinka, stolikiem elektrycznym i drukarką), 4) część D: Mikroskop laboratoryjny – 1 sztuka, 5) część E: Zestaw do FESS (konsola zasilająca z shakerem, tor wizyjny) 6) część F: Rhino–laryngofiberoskop – zestaw. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Dostarczenie przedmiotu umowy nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Wykonawca wraz z dostawą aparatury medycznej dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty w języku polskim: 1) instrukcję obsługi (2 egz.), 2) paszport techniczny, 3) karty gwarancyjne. 6. Wykonawca przeprowadzi szkolenie personelu medycznego (będącego użytkownikiem sprzętu medycznego) w zakresie obsługi urządzenia adekwatnie do każdej części zamówienia. 7. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone urządzenia, będą fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2018, kompletne, a także wolne od wad materiałowych i konstrukcyjnych oraz gotowe do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 8. Należyta realizacja przedmiotu umowy zostanie potwierdzona w treści protokołu zdawczo-odbiorczego. 9. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 211 z późn. zm.). 10. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, co oznacza możliwość zaproponowania odpowiedników żądanych wyrobów, posiadających takie same lub zbliżone cechy pod względem funkcjonalności i trwałości użytkowej. Oferta równoważna nie może mieć parametrów technicznych i jakościowych niższych od przedstawionych w SIWZ przez Zamawiającego. Udowodnienie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki równoważności leży po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a, ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, pkt 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86, ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust. 1, pkt 23 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 24aa ustawy, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu. Jeśli Wykonawca, o którym mowa w zdaniu pierwszym, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach