Przetargi.pl
Zakup sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, Bialska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 673 753 , fax. 343 651 756
  • Data zamieszczenia: 2019-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
    Bialska 104
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 673 753, fax. 343 651 756
    REGON: 12810530000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Zakup sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie. 2.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu medycznego pn. ,,Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 3.Zamówienie składa się 11 Części: Część nr 1 - Kardiomonitor (3 szt.) Część nr 2 - Defibrylator (1 szt.) Część nr 3 - Respirator (1 szt.) Część nr 4 - Ultrasonograf (1 szt.) Część nr 5 - Pompa infuzyjna (3 szt.) Część nr 6 - Aparat do podgrzewania płynów infuzyjnych (2 szt.), Aparat do szybkiego przetaczania płynów (3 szt.) Część nr 7 - Pulsoksymetr (2 szt.) Część nr 8 - Kapnograf (2 szt.) Część nr 9 - Elektryczne urządzenie do ssania (3 szt.) Część nr 10 - Zestaw do intubacji i wentylacji (2 szt.) Część nr 11- Aparat powierzchownego ogrzewania pacjentów (1 szt.) 4.Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 3 do SIWZ pn. ,,Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne” (dotyczy Części od nr 1 do nr 11). 5.Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ. 6.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 33100000-1 - Urządzenia medyczne Dodatkowy przedmiot: 33195000-3 - Kardiomonitor 33182100-0 - Defibrylator 44611200-8 - Respirator 33112200-0 - Ultrasonograf 33194110-0 - Pompa infuzyjna 33186200-9 - Aparat do podgrzewania płynów infuzyjnych 33194000-6 - Aparat do szybkiego przetaczania płynów 33195000-3 - Pulsoksymetr 33195000-3 - Kapnograf 33100000-1 - Elektryczne urządzenie do ssana 33162000-3 - Zestaw do intubacji i wentylacji 33162000-3 - Aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjentów 7.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z ww. opisem przedmiotu zamówienia. Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, których można udzielić jednemu Wykonawcy. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia w zakresie części, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie, który charakteryzuje produkty, o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy PZP, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz ,,lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna, ten który posiada te lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodnie z przeznaczeniem medycznym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany na mocy art. 30 ust. 5 ustawy PZP wykazać, że oferowane przez niego, dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9.Zamawiający nie przeprowadził dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31a ustawy PZP. 10. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin wykonania zamówienia dla wszystkich części zamówienia: do 30.05.2019 r. od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 15.Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1)Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, stanowiący Załączniku Nr 1 do SIWZ (w oryginale). Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2)Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy (odpowiednio dla danej części, na którą składana jest oferta), stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (w oryginale). 3)Wypełnioną i podpisaną tabelę pn. ,,Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne” (odpowiednio dla danej części, na którą składana jest oferta), stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ (w oryginale). 4)Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ (w oryginale). 5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. 6)W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (spółki cywilne/konsorcja) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 16. Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów: 1)Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126 ze zm.) wraz ze zmianą z dnia 17 października 2018 r. - Dz. U. z 2018, poz. 1993), zwanym dalej ,,rozporządzeniem”, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2)Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 3)Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4)Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach