Przetargi.pl
Zakup sprzetu medycznego, biurowego i elektrycznego pojazdu osobowego na potrzeby Szpitala Murcki Sp. z o.o. w rozbiciu na pakiety

Szpital Murcki Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-749 Katowice, ul. A. Sokołowskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 556 163 , fax. 322 556 337
  • Data zamieszczenia: 2020-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Murcki Sp. z o.o.
    ul. A. Sokołowskiego 2
    40-749 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 556 163, fax. 322 556 337
    REGON: 27640223300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmurcki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzetu medycznego, biurowego i elektrycznego pojazdu osobowego na potrzeby Szpitala Murcki Sp. z o.o. w rozbiciu na pakiety
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu medycznego, biurowego i elektrycznego pojazdu osobowego na potrzeby Szpitala Murcki Sp. z o.o. w rozbiciu na pakiety: Pakiet 1 - elektryczny pojazd osobowy typu ambulans Pakiet 2 - łóżka rehabilitacyjne Pakiet 3 - wózek endoskopowy Pakiet 4 - wózki inwalidzkie Pakiet 5 - biurka, krzesła obrotowe, lampki przybiurkowe Pakiet 6 - szafy metalowe kartotekowe 6 szufladowe, dwurzędowe Pakiet 7 - lampy doświetlające LED Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3 do SIWZ odpowiednio dla pakietów: Pakiet 1- załącznik 3a Pakiet 2- załącznik 3b, 3c, 3d Pakiet 3- załącznik 3e Pakiet 4- załącznik 3f Pakiet 5- załącznik 3g, 3h, 3i Pakiet 6- załącznik 3j Pakiet 7- załącznik 3k, 3l Na etapie postępowania przetargowego, do upływu terminu składania ofert, Wykonawca ma prawo do przeprowadzenia, na swój koszt, na terenie Zamawiającego, wizji lokalnej. Termin wizyty należy uzgodnić z Dyrektorem ds. Administracyjno-Technicznych – mgr Włodzimierzem Sieradzkim pod numerem kontaktowym: (32) 255-61-63; (32) 255-61-30 wew. 236 (w dni robocze od pn. do pt., w godzinach od 900 do 1400).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w wysokości odpowiednio dla poszczególnych pakietów, których dotyczy oferta: Pakiet 1 - 1 000,00 PLN Pakiet 2 - 3 900,00 PLN Pakiet 3 - 130,00 PLN Pakiet 4 - 350,00 PLN Pakiet 5 - 3 500,00 PLN Pakiet 6 - 330,00 PLN Pakiet 7 - 640,00 PLN 2. Forma wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. Pieniądzu (przelewem na konto Zamawiającego), 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. Gwarancjach bankowych, 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. .z 2018 r. poz. 110 z późn. zm). Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, dokument stwierdzający spełnienie warunku jego wniesienia nie może być sporządzony później niż do dnia 22.07.2020 r., a okres jego ważności nie może być krótszy niż okres związania ofertą tj. 30 dni licząc od dnia ostatecznego terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy oraz wypełniony zał. nr 3a i/lub 3b i/lub 3c i/lub 3d i/lub 3e i/lub 3f i/lub 3g i/lub 3h i/lub 3i i/lub 3j i/lub 3k i/lub 3l 2) Dowód wniesienia wadium 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty na-leży złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii 4) Informacja o zasadności zastrzeżonej tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w art. 8 ust. 3 Ustawy Pzp - jeżeli dotyczy 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe mogą przedstawić dowody, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach