Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki ogłasza przetarg
- Adres: 20090 Lublin, ul. Jaczewskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 817 184 410 , fax. 817 478 646
- Data zamieszczenia: 2018-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
ul. Jaczewskiego 2
20090 Lublin, woj. lubelskie
tel. 817 184 410, fax. 817 478 646
REGON: 28852100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imw.lublin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu medycznego– 2 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup sprzętu medycznego-2 zadania Zadanie nr 1 system do długotrwałego ambulatoryjnego monitorowania EKG i ciśnienia tętniczego-O parametrach wyspecyfikowanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zadanie 2: kardiomonitory -O parametrach wyspecyfikowanych w załączniku nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium przetargowe w wysokości 3700,00 zł (składając ofertę dla wszystkich zadań) -w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie – łączna konieczna do wniesienia wysokość wadium podlega sumowaniu adekwatnie do zakresu składanej oferty: Nr zadania Wadium w Złotych Zadanie nr 1 2500,00 Zadanie Nr 2 1200,00 2. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium przetargowe przed upływem terminu składania ofert w formie / formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium przelewem na konto bankowe: Bank Gospodarstwa Krajowego Nr rachunku: 34 1130 1206 0028 9151 4690 0003
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 2) kosztorys ofertowy- uwzględniający co najmniej: a. nazwę przedmiotu zamówienia a także producenta wyrobu oraz (jeżeli jest wprowadzone) nazwę własną (handlową) i numer katalogowy b. wielkość zamówienia w sztukach o wskazanej przez Wykonawcę c. stawka podatku VAT d. wartości dostaw dla poszczególnych pozycji e. łączną wartość oferty w ramach danego zadania 3) dowód wpłaty wadium 4) wypełnione *) tabele parametrów odcinających (granicznych) stosownie do treści poszczególnych załączników do SIWZ 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale 4 ust. 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ultrasonografu ginekologicznego, schodołazu gąsiennicowego z krzesełkiem, stołu do testów pochyleniowych, chłodni transportowej w podziale na 4 części.
Dodano: 2024-03-06 - Dostawa generatora elektrochirurgicznego z systemem zamykania naczyń oraz naczyń limfatycznych oraz dostawa systemu identyfikacji nerwów w chirurgii tarczycy
Dodano: 2024-02-04 - Dostawa sprzętu medycznego i sprzętu jednorazowego zamawianego na potrzeby Zakładu Pielęgniarstwa
Dodano: 2024-01-31 - Dostawa sprzętu medycznego i sprzętu jednorazowego zamawianego na potrzeby Zakładu Ratownictwa Medycznego
Dodano: 2024-01-10 - "Dostawa detektora promieniowania Gamma, wideolaryngoskopu bezprzewodowego oraz głowicy do Aparatu USG na potrzeby COZL" (COZL/DZP/AW/3412/TP-174/23)
Dodano: 2023-12-22 - Dostawa sprzętu medycznego i sprzętu jednorazowego zamawianego na potrzeby Zakładu Ratownictwa Medycznego
Dodano: 2023-12-21 - dostawa sterylizatora plazmowego
Dodano: 2023-12-05 - Dostawa wraz z montażem i instalacją aparatury dla potrzeb Zakładu Patomorfologii z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2023-12-05 - Zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu medycznego dla SP ZOZ Kraśnik
Dodano: 2023-12-01 - Dostawa aparatury medycznej - 2 części
Dodano: 2023-11-22