Przetargi.pl
Zakup sprzętu kwaterunkowego sakralnego i sprzętu na zabezpieczenie potrzeb nowopowstałych stanowisk pracy w rejonie odpowiedzialności RZI Szczecin.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 26 1452026 , fax. 26 1452024
  • Data zamieszczenia: 2018-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    Narutowicza 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 26 1452026, fax. 26 1452024
    REGON: 810060937
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu kwaterunkowego sakralnego i sprzętu na zabezpieczenie potrzeb nowopowstałych stanowisk pracy w rejonie odpowiedzialności RZI Szczecin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia 3) (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu kwaterunkowego sakralnego i sprzętu na zabezpieczenie potrzeb nowopowstałych stanowisk pracy w rejonie odpowiedzialności RZI Szczecin. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: część I - zakup sprzętu kwaterunkowego sakralnego; część II - zakup sprzętu kwaterunkowego na zabezpieczenie potrzeb nowopowstałych stanowisk pracy w rejonie odpowiedzialności RZI Szczecin. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w „Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia” stanowiącym załącznik nr 9.1 do SIWZ – dla części I zamówienia, załącznik nr 9.2 do SIWZ – dla części II zamówienia. 4. Dla części I zamówienia: Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem i wniesieniem, do pomieszczeń wskazanych przez Użytkownika na koszt własny zgodnie z „Rozdzielnikiem” załącznik nr 12.1 do SIWZ. Dla części II zamówienia: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń magazynowych Sekcji Obsługi Infrastruktury lub innych pomieszczeń znajdujących się na parterach w budynkach kilkukondygnacyjnych (w uzgodnieniu z Użytkownikiem) na koszt własny Wykonawcy zgodnie z „Rozdzielnikiem” załącznik nr 12.2 do SIWZ. Odległość z miejsc rozładunku do miejsc docelowych w magazynach do 50m. W miejscach dostaw nie występują rampy do rozładunku samochodów. UWAGA: Nie zastosowanie się do powyższych zasad dotyczących rozładunku eliminuje dostawę. 5. Wykonawca przed odbiorem dostawy zobowiązany jest przekazać komisji odbiorowej oryginały lub kopie (poświadczone za zgodność z oryginałem) obowiązujących dokumentów jakościowych na dostarczany sprzęt, tj. atesty, certyfikaty, aprobaty itp., zgodnie z „Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia” stanowiącym załącznik nr 9.1 do SIWZ – dla części I zamówienia, załącznik nr 9.2 do SIWZ – dla części II zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do Resortu Obrony Narodowej – Dziennik Urzędowy Ministra Obrony Narodowej z 07.01.2014 r. - Decyzja Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014 r. oraz numerem katalogowym WP pod rygorem odrzucenia dostawy. Wykonawca wypełnia i przekazuje drogą elektroniczną do odbiorcy karty wyrobu (część B,C,D) format Excel na 14 dni przed planowaną dostawą. Dodatkowe informacje ww. zakresie dostępne są u organizatora systemu GS1 w Polsce - Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu. Wykonawca musi być czynnym uczestnikiem systemu GS1. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do wypełnienia i przekazania w postaci elektronicznej karty wyrobu do wszystkich odbiorców przedmiotu zamówienia na 14 dni przed planowaną dostawą zgodnie z załącznikiem nr 15 do SIWZ. Dane Jednostkowego Indeksu Materiałowego (JIM) zostaną przekazane wykonawcy przez odbiorcę po rozpatrzeniu karty wyrobu. 7. Wykaz osób do nadzorowania przyjęcia – odbioru dostawy zawiera załącznik nr 14 do SIWZ (Wykaz adresów, numerów telefonów oraz adresów e-mail) – dla części I, II zamówienia. Odbiór dostawy odbywać się będzie komisyjnie w składzie: przedstawiciel Zamawiającego (RZI Szczecin), przedstawiciel odbiorcy docelowego przy udziale magazyniera, upoważniony przedstawiciel wykonawcy. Potwierdzeniem zrealizowania przedmiotu zamówienia będzie spisany protokół komisyjnego odbioru dostawy stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ. 8. Sprzęt w zakresie materiałoznawstwa, konstrukcji i wykonania mebli, funkcjonalności, jakości oraz znakowania winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w przemyśle meblarskim stanowiącym załącznik nr 17 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 700,00 PLN dla całości zamówienia, w tym: dla części I zamówienia: 1 700,00 PLN, dla części II zamówienia: 2 000,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie odpowiednich kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony formularz cenowy dla każdej części zamówienia osobno. 2) Oświadczenie o podatku VAT – jeśli dotyczy zgodnie z załącznikiem nr 16 do SIWZ. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór załącznik nr 10 do SIWZ). 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach