Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem.

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-035 Katowice, ul. Plebiscytowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6032200 , fax. 32 6032201
  • Data zamieszczenia: 2019-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
    ul. Plebiscytowa 19
    40-035 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 6032200, fax. 32 6032201
    REGON: 27180698300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części: a) Część I – Dostawa:  40 komputerów osobistych AIO opisanych w Załączniku 1, Część nr 1, pkt. 1;  40 zasilaczy awaryjnych opisanych w Załączniku 1, Część nr 1, pkt. 2. a) Część II – Dostawa:  4 komputerów przenośnych współpracujących ze stacją dokującą i monitorem – Laptopy typu I opisane w Załączniku 1, Część nr 2, pkt. 1.  4 stacje dokujące opisane w Załączniku 1, Część nr 2, pkt. 2.  4 monitory opisane w Załączniku 1, Część nr 2, pkt. 3.  10 Laptopów typu II opisanych w Załączniku 1, Część nr 2, pkt. 4. b) Część III – Dostawa:  15 kości pamięci RAM opisanych w Załączniku 1, Część nr 3, pkt. 1.  28 dysków SSD opisanych w Załączniku 1, Część nr 3, pkt. 2. 4. Prawo opcji: 1) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: a) W ramach Części nr 1:  do 10 komputerów osobistych AIO opisanych w Załączniku 1, Część nr 1, pkt. 1.  do 10 zasilaczy awaryjnych opisanych w Załączniku 1, Część nr 1, pkt. 2. b) W ramach Części nr 2:  1 komputer przenośny współpracujący ze stacją dokującą i monitorem – Laptop typu I opisany w Załączniku 1, Część nr 2, pkt. 1.  1 stację dokującą opisaną w Załączniku 1, Część nr 2, pkt. 2.  1 monitor opisany w Załączniku 1, Część nr 2, pkt. 3.  do 5 Laptopów typu II opisanych w Załączniku 1, Część nr 2, pkt. 4. 2) Zamawiający może skorzystać z całości lub części zamówienia opcjonalnego bądź zrezygnować z realizacji prawa opcji. 3) Zamawiający będzie zobowiązany poinformować wykonawcę o skorzystaniu i zakresie lub zaniechaniu skorzystania z prawa opcji do 2 tygodni od dnia podpisania Umowy. 4) W przypadku rezygnacji ze skorzystania z prawa opcji lub niewykorzystania go w całości, Wykonawcy nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie. 5) Zamówienie opcjonalne będzie realizowane na takich samych zasadach i terminach jak zamówienie podstawowe. 6) Do dostawy sprzętu w ramach prawa opcji odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia Umowy (załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji) dotyczące Sprzętu, w szczególności postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia (§9), warunki oraz terminy dostarczenia i odbioru Sprzętu (§5 i 6), gwarancji (§7), serwisu (§8) oraz kar umownych (§10) oraz zmiany umowy (§12). 7) Wartość sprzętu w prawie opcji odpowiadać będzie zaoferowanym cenom jednostkowym za sprzęt w zamówieniu podstawowym. 8) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania Zamawiającemu Urządzeń podanych w ofercie Wykonawcy (spełniających wymagania określone w Załączniku 1 – opis przedmiotu zamówienia); 9) W przypadku niedostępności Urządzeń zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie, Wykonawca może dostarczyć Urządzenia innego modelu niż podane w ofercie, będące następcami zastępowanych, pod następującymi warunkami:  wszystkie Urządzenia, w ramach danej partii zamówienia, będą takie same,  spełniają wymagania określone w zakresie Urządzeń, w Załączniku 1 – opis przedmiotu zamówienia;  posiadają parametry nie gorsze niż Urządzenia zaoferowane na etapie oceny ofert,  wartość Urządzeń nie będzie wyższa od wartości podanych w ofercie,  zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt objęty przedmiotowym zamówieniem był pakowany indywidualnie w opakowanie wykonane z materiału naturalnego/ biodegradowalnego, oraz łatwo poddawanego recyklingowi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta dla części 1 zamówienia winna być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 2. Oferta dla części 2 zamówienia winna być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), 3. Oferta dla części 1 i części 2 łącznie winna być zabezpieczona wadium w wysokości 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 4. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, nr rachunku: 62 1130 1091 0000 0060 1890 0002, lub 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym, lub 3) w gwarancjach bankowych, lub 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, lub 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.16.359). 5. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego –Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert. 6. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji i poręczeń musi z niego wynikać niebudzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy: 1) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy – Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy). 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego), 5) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 7. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w pkt. X.1 SIWZ. 8. W przypadkach, o których mowa w pkt. X.2 SIWZ niniejszej Specyfikacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy - Prawo zamówień publicznych (w trakcie toczącego się postępowania odwoławczego). 9. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek Zamawiającego zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kopię dowodu dokonania przelewu. 10. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w miejscu składania ofert w osobnej kopercie natomiast kopię tego dokumentu, poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, należy dołączyć do oferty. 11. Kopertę z wadium wniesionym w formie niepieniężnej należy opisać w następujący sposób: Nazwa i adres Wykonawcy Przetarg nieograniczony – „Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem – wadium – część nr 1* / część nr 2*.” 12. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz 5 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia w niniejszym zakresie żadnych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą, w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym: a) w Załączniku nr 3 do SIWZ, b) w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt VI.1. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt VI.1.a) SIWZ. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt V.6.b) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 4) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.wfosigw.katowicee.pl/bip) informacji, o których mówi art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), co inni wykonawcy wymienieni w tejże informacji. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach