Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby projektu "Cyfrowa Gmina"

URZĄD GMINY W LĄDKU ogłasza przetarg

  • Adres: 62-406 Lądek, ul. Rynek 26
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: URZĄD GMINY W LĄDKU
    ul. Rynek 26
    62-406 Lądek, woj. wielkopolskie
    REGON: 000533104
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaladek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby projektu "Cyfrowa Gmina"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot Zamówienia został podzielony na części:Część I: ,,Sprzęt”2. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami. 3. Dostępność dla osób niepełnosprawnych: W celu dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby :1) klawiatury w komputerach przenośnych posiadały znaczniki lokalizacyjne,2) komputery przenośne wyposażone były w podkładki antypoślizgowe, 3) monitory posiadały regulację wysokości i katów nachylenia, 4) przyciski i wyłączniki poszczególnych urządzeń znajdowały się w miejscu dostępnym, najlepiej z przodu urządzenia. 4. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do budynku Urzędu Gminy w Lądku, ul. Rynek 26, 62-406 Lądek, w ilościach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, nieść do wskazanego pomieszczenia, dokonać uruchomienia w celu sprawdzenia sprzętu. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ.1. Przedmiot Zamówienia został podzielony na częściCzęść II: ,,Oprogramowanie”2. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami. 3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do budynku Urzędu Gminy w Lądku, ul. Rynek 26, 62-406 Lądek, w ilościach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, nieść do wskazanego pomieszczenia, dokonać uruchomienia w celu sprawdzenia sprzętu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach