Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Prudniku

Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Szpitalna 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4067800, 0608492885 , fax. 077 4067800
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 14 14
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4067800, 0608492885, fax. 077 4067800
    REGON: 53244846700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Prudniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Prudniku obejmująca zakup 14 komputerów biurkowych, 15 monitorów i 3 komputerów przenośnych oraz 1 projektora
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302313000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferent wniesie jako część swojej oferty wadium w wysokości 800,00 zł. (słownie: osiemset złotych zero groszy). 2.Wadium wniesione w pieniądzu zostanie wpłacone na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Prudniku nr rachunku: 69 8905 0000 3000 0021 0887 0001. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 3.Poręczenie, gwarancja powinno być ważne przez okres ważności oferty, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i zawierać klauzulę o dostępności do środków przez Zamawiającego przez okres trwania procedury udzielania zamówienia, bez spełniania jakichkolwiek dodatkowych warunków. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty powinny być złożone w kasie Zamawiającego w terminie do dnia 30.10.2009 r. do godz. 10.30. 4.Wadium uważać się będzie za wniesione w pieniądzu wtedy, gdy znajdować się będzie ono na rachunku Zamawiającego, a w przypadku wnoszenia w pozostałych formach, gdy dołączone zostanie do oferty w odrębnej kopercie. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu przelew należy dokonać na tyle wcześnie, by wadium znalazło się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a kserokopię potwierdzenia przelewu należy dołączyć do oferty w odrębnej kopercie. 5.W razie nie zabezpieczenia oferty akceptowaną formą wadium zostanie ona przez Zamawiającego wykluczona z postępowania. Zwrot wadium nastąpi w oparciu o postanowienia art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 5 oraz 46 ust 4a Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Oferenci, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania co oznacza, że: 1.Podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 2.Podmiot nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu. 3.Wobec podmiotu nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Podmiot znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Oferent musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1. Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie dokumentów złożonych przez Oferenta w ofercie na zasadzie spełnia nie spełnia. 6.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Oferent winien złożyć (w załączniku nr 2) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. pkt. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. i 2. tejże ustawy 7.Jeżeli ofertę składa pełnomocnik Oferenta, wówczas do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, szczegółowo wymienione w punkcie 4. Rozdział IV., wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją wszystkich zapisów zawartych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stanowiącej wyłączna podstawę przetargu. 9.Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania z dostarczoną SIWZ, a także uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy. 10.Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Oferent.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony szczegółowo formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Dokumenty i oświadczenia potwierdzające wiarygodność prawną Oferenta: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - może być dołączone w formie czytelnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę osoby składającą składające ofertę, b)pełnomocnictwo do podpisania oferty, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ, które nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest są właścicielem właścicielami firmy lub jeżeli jest on oni wymieniony wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym, o którym mowa w podpunkcie a, i z dokumentu tego wynika pełnomocnictwo, c) oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, d) wykaz zamówień w zakresie zgodnym lub zbliżonym z zakresem zamówienia, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, sporządzony na formularzu, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z co najmniej dwoma referencjami od poprzednich zamawiających, zgodnie z wymogami zapisanymi w tabeli punktu 6. Rozdział III, e) zaparafowane na każdej stronie Istotne Warunki Umowy stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ, f) oświadczenie Oferenta, że oferowany przez niego przedmiot posiada wszelkie dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami dopuszczające przedmiot do użytku i obrotu na polskim rynku i zobowiązujące Wykonawcę do dostarczenia tychże dokumentów Zamawiającemu - oświadczenie to powinno być dołączone do oferty i stanowić jej integralną cześć, g) w przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503) i dołączone do oferty z tym, że zaleca się aby były trwale, oddzielnie spięte (zgodnie z przytoczonym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności), 3.Dowód wpłacenia wniesienia wadium w wysokości 800,00 zł ( słownie: osiemset złotych zero groszy) 4.Jeżeli Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granica, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2. Rozdziału IV, składa odpowiedni dokument, bądź dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie rozpoczęto likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości Oferenta, b) nie orzeczono wobec Oferenta zakazu ubiegania się o zamówienie, c) Oferent nie ma zaległości w uiszczaniu podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne albo, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.Jeżeli w kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3. można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie. 3 i 4, składane są w formie odpisu, wypisu, lub wyciągu przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 7.Termin wystawienia dokumentów został podany w tabeli - punkt 7 Rozdział III. W przypadku braku wskazania ważności danego dokumentu, uznaje się złożony dokument jest aktualny. 8.Złożenie przez Oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń zagrożone jest karą pozbawienia wolności zgodnie z art. 297 Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 roku Kodeks Karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 ze zm.) i zgodnie z art. 24 ust. 2.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych powoduje wykluczenie oferenta z postępowania. 9.W przypadku, gdy informacje wpisywane w określone pozycje poszczególnych załączników nie dotyczą Oferenta, wówczas Oferent winien wprowadzić w tych miejscach zapis: nie dotyczy. 10.Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. 11.Oferenci przedstawią oferty zgodne z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Alternatywy nie będą brane pod uwagę. 12.Oferty mogą być napisane tylko w języku polskim, na maszynie, komputerze lub nieścieralnym atramentem drukowanym pismem oraz podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli Oferentów. 13.Wszystkie strony oferty, a także miejsca, w których zostaną dokonane poprawki lub korekty błędów, będą ponumerowane oraz zaparafowane przez osobę podpisującą ofertę. Podpisane i ponumerowane powinny również być wszystkie załączniki do oferty. 14.Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty o ile umocowanie w tym zakresie nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Oferenta. 15.Ofertę należy zamieścić w wewnętrznej i zewnętrznej kopercie, które będą zaadresowane na adres siedziby Zamawiającego, tj.: Prudnickie Centrum Medyczne S. A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Prudniku,ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, i które będą posiadać oznaczenia: a) Przetarg nieograniczony - Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Prudniku - nie otwierać przed 30.10.2009 r. przed godz. 10.30, b) poza oznaczeniem określonym w podpunkcie a, koperta wewnętrzna musi posiadać nazwę i adres Oferenta, aby można było odesłać ofertę w przypadku stwierdzenia jej złożenia (wpływu) po terminie realizacji zamówienia szczegółowo określonym w punkcie 15. 16.Oferty należy składać w sekretariacie siedziby Zamawiającego, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 30.10.2009 r. do godz. 10.00. 17.Oferty złożone po terminie podanym w punkcie 15., zostaną odrzucone i odesłane Oferentom bez ich otwierania. W przypadku ofert przesyłanych pocztą, czy za pośrednictwem firm kurierskich, stosuje się odpowiednio zapis jak w punkcie 15. Ryzyko związane z nieterminowym dostarczeniem ofert w związku z korzystaniem Oferentów w tym zakresie z usług pośrednictwa poczty, czy firm kurierskich, ciąży wyłącznie na Oferentach. 18.Oferent może wprowadzać zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed terminem składania ofert określonym w pkt. 15. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty musi zostać przygotowane i opieczętowane oraz oznaczone zgodnie z zapisem punktu 14., a koperty muszą być dodatkowo opisane sformułowaniem: Zmiana lub Wycofanie. 19.Oferent nie może wycofać, czy dokonywać zmian w ofercie po upływie terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach