Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla bibliotek na potrzeby wdrożenia e-usług w ramach projektu „Moja e-bibliotek@ liderem informatyzacji na Mazowszu”, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej II. Wzrost e-potencjału Mazowsza, Działanie 2.1 – E-usługi, Poddziałanie 2.1.1 – E-usługi dla Mazowsza. Projekt z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020)

Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, 3 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 734 79 03, , fax. 22 734 79 08
  • Data zamieszczenia: 2019-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki
    3 Maja 57
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 734 79 03, , fax. 22 734 79 08
    REGON: 14017017900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-bp.grodzisk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla bibliotek na potrzeby wdrożenia e-usług w ramach projektu „Moja e-bibliotek@ liderem informatyzacji na Mazowszu”, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej II. Wzrost e-potencjału Mazowsza, Działanie 2.1 – E-usługi, Poddziałanie 2.1.1 – E-usługi dla Mazowsza. Projekt z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 - Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki Ogólny zakres zamówienia: Komputery -laptopy do pracowni multimedialnej, dla użytkowników biblioteki i pracowników do udostępniania i opracowania zbiorów oraz wdrażania e-usług wraz z systemem operacyjnym – 25 kpl. Komputery typu All in One- dla użytkowników biblioteki oraz do wdrażania e- usług wraz z systemem operacyjnym - 5 kpl. Komputer stacjonarny do grafiki wykorzystywanej w kalendarzu wydarzeń, do wideo relacji/ spotkań online i interakcji z użytkownikiem wraz z systemem operacyjnym - 5 kpl. Monitor do komputera - 5 kpl. Serwer - 1 kpl. UPS do serwera - 1 kpl. Punkt dostępowy Access point - 4 kpl. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe do formatu A3 - 1 kpl Czytniki kodów kreskowych- do bieżącej obsługi czytelników, opracowania zbiorów, skanowania kart bibliotecznych i skontrum zbiorów - 3 kpl. Czytniki ebooków - 5 kpl. Aparat cyfrowy- z funkcją kamery - 1 kpl. Mikrofon- Cyfrowy bezprzewodowy system z mikrofonem - 1 kpl. Statyw do aparatu - 1 kpl. Oprogramowanie antywirusowe - 35 Oprogramowanie do monitoringu pracy na komputerach - 25 Opracowanie graficzne – 7 Oprogramowanie Sowa2 SQL - 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 2 - Miejska Biblioteka Publiczna w Milanówku Ogólny zakres zamówienia: Komputery -laptopy do pracowni multimedialnej, dla użytkowników biblioteki i pracowników do udostępniania i opracowania zbiorów oraz wdrażania-usług wraz z systemem operacyjnym - 1 kpl. Komputer stacjonarny do grafiki wykorzystywanej w kalendarzu wydarzeń, do wideo relacji/ spotkań online i interakcji z użytkownikiem wraz z systemem operacyjnym - 1 kpl Monitor do komputera - 1 kpl. Skaner kodów kreskowych 1D i 2D - 2 kpl. Skaner 3D- Skaner umożliwiający utworzenie cyfrowego modelu przestrzennego dowolnego obiektu znajdującego się w otoczeniu- 1 kpl. Oprogramowanie antywirusowe - 2 Oprogramowanie do monitoringu pracy na komputerach – 1 Oprogramowanie graficzne – 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 3 - Gminna Biblioteka Publiczna w Jaktorowie Ogólny zakres zamówienia: Komputery –laptopy do pracowni multimedialnej, dla użytkowników biblioteki i pracowników do udostępniania i opracowania zbiorów oraz wdrażania-usług wraz z systemem operacyjnym - 10 kpl. Komputery typu All in One- dla użytkowników biblioteki oraz do wdrażania e- usług wraz z systemem operacyjnym - 7 kpl. Serwer - 1 kpl. Punkt dostępowy Access point - 4 kpl. Router- dla użytkowników, do tworzenia publicznego dostępu do Internetu - 2 kpl. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe do formatu A3 - 1 kpl. Oprogramowanie antywirusowe - 17 Oprogramowanie do monitoringu pracy na komputerach - 10 Oprogramowanie graficzne - 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 4 - Gminna Biblioteka Publiczna w Żabiej Woli Ogólny zakres zamówienia: Komputery -laptopy do pracowni multimedialnej, dla użytkowników biblioteki i pracowników do udostępniania i opracowania zbiorów oraz wdrażania-usług wraz z systemem operacyjnym - 1 kpl. Komputery typu All in One- dla użytkowników biblioteki oraz do wdrażania e- usług wraz z systemem operacyjnym - 1 kpl. Serwer 1 kpl. Urządzenie wielofunkcyjne - 1 kpl. Czytniki kodów kreskowych- do bieżącej obsługi czytelników, opracowania zbiorów, skanowania kart bibliotecznych i skontrum zbiorów - 1 kpl. Oprogramowanie antywirusowe – 2 Oprogramowanie do monitoringu pracy na komputerach - 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 5 - Miejska Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Piastowie Ogólny zakres zamówienia: Komputery typu All in One- dla użytkowników biblioteki oraz do wdrażania e- usług wraz z systemem operacyjnym - 5 kpl. Komputer stacjonarny do grafiki wykorzystywanej w kalendarzu wydarzeń, do wideo relacji/ spotkań online i interakcji z użytkownikiem wraz z systemem operacyjnym - 1 kpl. Monitor do komputera - 1 kpl. Urządzenie wielofunkcyjne - 2 kpl. Skaner kodów kreskowych 1D i 2D - 2 kpl. Oprogramowanie antywirusowe - 6 Oprogramowanie graficzne - 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 6 - Biblioteka Publiczna Gminy Nadarzyn Ogólny zakres zamówienia: Komputery typu All in One- dla użytkowników biblioteki oraz do wdrażania e- usług wraz z systemem operacyjnym - 4 kpl. Komputer stacjonarny do grafiki wykorzystywanej w kalendarzu wydarzeń, do wideo relacji/ spotkań online i interakcji z użytkownikiem wraz z systemem operacyjnym - 1 kpl. Monitor do komputera - 1 kpl. Czytniki ebooków - 12 kpl. Skaner kodów kreskowych 1D i 2D - 2 kpl. Aparat cyfrowy- z funkcją kamery - 1 kpl. Mikrofon- Cyfrowy bezprzewodowy system z mikrofonem - 1 kpl. Statyw do aparatu - 1 kpl. Oprogramowanie antywirusowe – 5 Oprogramowanie graficzne - 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 7 - Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Piaseczno Ogólny zakres zamówienia: Komputery -laptopy do pracowni multimedialnej, dla użytkowników biblioteki i pracowników do udostępniania i opracowania zbiorów oraz wdrażania-usług wraz z systemem operacyjnym - 33 kpl. Komputery typu All in One- dla użytkowników biblioteki oraz do wdrażania e- usług wraz z systemem operacyjnym - 18 kpl. Serwer - 1 kpl. Punkt dostępowy Access point - 6 kpl. Urządzenie wielofunkcyjne - 5 kpl. Czytniki kodów kreskowych- do bieżącej obsługi czytelników, opracowania zbiorów, skanowania kart bibliotecznych i skontrum zbiorów - 18 kpl. Oprogramowanie antywirusowe – 51 Oprogramowanie do monitoringu pracy na komputerach - 35 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Zadanie 8 - Gminna Biblioteka Publiczna w Górze Kalwarii Ogólny zakres zamówienia: Komputery -laptopy do pracowni multimedialnej, dla użytkowników biblioteki i pracowników do udostępniania i opracowania zbiorów oraz wdrażania-usług wraz z systemem operacyjnym - 12 kpl. Komputery typu All in One- dla użytkowników biblioteki oraz do wdrażania e- usług wraz z systemem operacyjnym - 6 kpl. Punkt dostępowy Access point - 3 kpl. Urządzenie wielofunkcyjne - 2 kpl. Czytniki kodów kreskowych- do bieżącej obsługi czytelników, opracowania zbiorów, skanowania kart bibliotecznych i skontrum zbiorów - 7 kpl. Oprogramowanie antywirusowe - 18 Oprogramowanie do monitoringu pracy na komputerach - 12 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 9 - Miejska Biblioteka Publiczna w Mszczonowie Ogólny zakres zamówienia: Komputery -laptopy do pracowni multimedialnej, dla użytkowników biblioteki i pracowników do udostępniania i opracowania zbiorów oraz wdrażania-usług wraz z systemem operacyjnym - 8 kpl. Komputery typu All in One- dla użytkowników biblioteki oraz do wdrażania e- usług wraz z systemem operacyjnym - 5 kpl. Serwer - 1 kpl. Punkt dostępowy Access point - 2 kpl. Urządzenie wielofunkcyjne - 1 kpl. Czytniki kodów kreskowych- do bieżącej obsługi czytelników, opracowania zbiorów, skanowania kart bibliotecznych i skontrum zbiorów - 3 kpl. Oprogramowanie antywirusowe - 13 Oprogramowanie do monitoringu pracy na komputerach - 8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 10 – Miejska Biblioteka Publiczna im. Zofii Nałkowskiej w Sierpcu Ogólny zakres zamówienia: Komputery- laptopy do pracowni multimedialnej, dla użytkowników biblioteki i pracowników do udostępniania i opracowania zbiorów oraz wdrażania-usług wraz z systemem operacyjnym - 10 kpl. Komputery typu All in One- dla użytkowników biblioteki oraz do wdrażania e- usług wraz z systemem operacyjnym - 6 kpl. Serwer - 1 kpl. Punkt dostępowy Access point - 4 kpl. Urządzenie wielofunkcyjne - 4 kpl. Czytniki kodów kreskowych- do bieżącej obsługi czytelników, opracowania zbiorów, skanowania kart bibliotecznych i skontrum zbiorów - 5 kpl. Oprogramowanie antywirusowe – 16 Oprogramowanie do monitoringu pracy na komputerach - 10 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 11- Miejska Biblioteka w Łomiankach Ogólny zakres zamówienia: Komputery typu All in One- dla użytkowników biblioteki oraz do wdrażania e- usług wraz z systemem operacyjnym - 10 kpl. Serwer - 1 kpl. Router- dla użytkowników, do tworzenia publicznego dostępu do Internetu - 2 kpl. Urządzenie wielofunkcyjne - 2 kpl. Czytniki kodów kreskowych- do bieżącej obsługi czytelników, opracowania zbiorów, skanowania kart bibliotecznych i skontrum zbiorów - 3 kpl. Oprogramowanie antywirusowe - 10 Oprogramowanie graficzne - 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 12- Biblioteka Publiczna Gminy Leszno Ogólny zakres zamówienia: Komputery -laptopy do pracowni multimedialnej, dla użytkowników biblioteki i pracowników do udostępniania i opracowania zbiorów oraz wdrażania-usług wraz z systemem operacyjnym - 5 kpl. Komputery typu All in One- dla użytkowników biblioteki oraz do wdrażania e- usług wraz z systemem operacyjnym - 4 kpl. Komputer stacjonarny do grafiki wykorzystywanej w kalendarzu wydarzeń, do wideo relacji/ spotkań online i interakcji z użytkownikiem wraz z systemem operacyjnym - 1 kpl. Monitor do komputera - 1 kpl. Punkt dostępowy Access point - 1 kpl. Router- dla użytkowników, do tworzenia publicznego dostępu do Internetu - 1 kpl. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 kpl. Czytniki kodów kreskowych- do bieżącej obsługi czytelników, opracowania zbiorów, skanowania kart bibliotecznych i skontrum zbiorów - 1 kpl. Mikrofon- Cyfrowy bezprzewodowy system z mikrofonem - 1 Oprogramowanie antywirusowe - 10 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 13- Książnica Płocka im. Władysława Broniewskiego Ogólny zakres zamówienia: Komputer stacjonarny wraz z monitorem do pracowni multimedialnej, dla użytkowników biblioteki i pracowników do udostępniania i opracowania zbiorów oraz wdrażania-usług wraz z systemem operacyjnym - 12 kpl. Komputery typu All in One- dla użytkowników biblioteki oraz do wdrażania e- usług wraz z systemem operacyjnym - 2 kpl. Komputer stacjonarny do grafiki wykorzystywanej w kalendarzu wydarzeń, do wideo relacji/ spotkań online i interakcji z użytkownikiem wraz z systemem operacyjnym - 1 kpl. Monitor do komputera - 13 kpl. Punkt dostępowy Access point - 10 kpl. Urządzenie wielofunkcyjne - 3 kpl. Czytniki kodów kreskowych- do bieżącej obsługi czytelników, opracowania zbiorów, skanowania kart bibliotecznych i skontrum zbiorów - 2 kpl. Aparat cyfrowy- z funkcją kamery - 1 kpl. Oprogramowanie antywirusowe - 15 Oprogramowanie graficzne - 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt IX.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 3.1.1 jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3.1.2 jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 3.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKAO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 10 1240 6348 1111 0010 8217 8902 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. 3.3 Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 3.4 Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt IX.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą. 3.5 W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „ (jeżeli dotyczy) …...” oznaczenie sprawy: ……………….. 3.6 Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt IX.3. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 3.7 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 2) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;– zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3. 3)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) 5) pełnomocnictwa - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5) Pozostałe dokumenty – wykaz robót wraz z poświadczeniem należytego ich wykonania, oświadczenie o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, ZUS, US składane są przez Wykonawcę najwyżej ocenionego w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, 6) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG) składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność tego dokumentu, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument. 9) dowód wniesienia wadium W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach