Gmina Stare Babice ogłasza przetarg
- Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 730 80 34
- Data zamieszczenia: 2022-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
Rynek 32
05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
tel. 22 730 80 34
REGON: 013271855 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu IT i oprogramowania w ramach grantów współfinansowanych z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu IT i oprogramowania w ramach grantów współfinansowanych z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 z podziałem na części:1) część 1 zamówienia – zakup oprogramowania mikroEZD w ramach Grantu „Cyfrowa Gmina”. 2. Zakup oprogramowania finansowany z Grantu w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”, w konkursie grantowym „Cyfrowa Gmina”. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach REACT-EU, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 20201. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu IT i oprogramowania w ramach grantów współfinansowanych z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 z podziałem na części: część 2 zamówienia – zakup laptopów z oprogramowaniem biurowym w ramach „Granty PPGR – wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”.2. Zakup sprzętu i oprogramowania finansowany z Grantu w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”, w konkursie grantowym „Granty PPGR – wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach REACT-EU, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48311100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-21
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu i materiałów na potrzeby elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) w Mazowieckim Ośrodku Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
Dodano: 2020-10-12 - Zakup i wdrożenie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją w Bankowym Funduszu Gwarancyjnym wraz z usługą szkolenia i wsparcia
Dodano: 2020-05-14 - Zakup akcesoriów do systemu EZD PUW
Dodano: 2019-11-07 - Elektroniczny obieg dokumentów – system na dostarczenie, wdrożenie, utrzymanie i gwarancję systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów, systemu klasy ECM dla Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Farmaceutycznego FZ– 240 -9/19’
Dodano: 2019-04-16