Przetargi.pl
Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego dla Szpitala Murcki Sp. z o.o. - zakup samochodu (ambulansu) sanitarnego

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40098 Katowice, ul. Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 2593302 , fax. 48 327 054 949
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4
    40098 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 2593302, fax. 48 327 054 949
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego dla Szpitala Murcki Sp. z o.o. - zakup samochodu (ambulansu) sanitarnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu (Ambulansu) sanitarnego dla Szpitala Murcki Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 do SIWZ. Sprzęt musi spełniać wymaganie wskazane w załączniku, wymagany rok produkcji – 2018 1) Kod CPV dotyczący zamówienia: Główny kod: 34114121-3 2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, które charakteryzują zamawiane produkty oraz systemy odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Produkty równoważne dostarczane przez Wykonawcę podczas wykonywania umowy nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w załączniku nr 7 do SIWZ. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacje w tym zakresie winny być ujęte przez Wykonawcę w oświadczeniu składanym wraz z ofertą – zał. nr 2 do SIWZ oraz w zał. nr 6 do SIWZ. 4) Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje używania w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów - zgodnie z art. 14 ust. 1 Ustawy o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zmianami). Jednocześnie, mając na uwadze przepis art. 14 ust. 2 Ustawy o wyrobach medycznych, Zamawiający wyraża zgodę, aby oferowane wyroby medyczne miały oznakowania w języku angielskim, z wyjątkiem informacji przeznaczonych dla pacjenta, które zgodnie z ww. przepisem prawa mają być zawsze podawane w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów. Zgoda, o której mowa w zdaniu poprzednim, nie dotyczy (nie obejmuje) instrukcji używania ww. wyrobów (instrukcje te winny być zawsze w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów). 5) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w wysokości 4 860,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe mogą przedstawić dowody, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach