Przetargi.pl
Zakup sprzętu i wyposażenia estradowego w ramach Projektu pn. Zakup sprzętu i wyposażenia dla Filharmonii Pomorskiej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury - etap II

Filharmonia Pomorska im. I. J. Paderewskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 85-080 Bydgoszcz, ul. A. Szwalbego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 212 343 , fax. 523 210 752
  • Data zamieszczenia: 2019-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Filharmonia Pomorska im. I. J. Paderewskiego
    ul. A. Szwalbego 6
    85-080 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 212 343, fax. 523 210 752
    REGON: 27907700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.filharmonia.bydgoszcz.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorzadowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu i wyposażenia estradowego w ramach Projektu pn. Zakup sprzętu i wyposażenia dla Filharmonii Pomorskiej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia estradowego w ramach Projektu pn. Zakup sprzętu i wyposażenia dla Filharmonii Pomorskiej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy, dofinansowanego ze środków finansowych Unii Europejskiej. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Projektu pn. Zakup sprzętu i wyposażenia dla Filharmonii Pomorskiej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy, który uzyskał dofinansowanie ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, nr umowy o dofinansowanie: POIS.08.01.00-00-0020/17-00. Zakres zamówienia został podzielony na zadania, które obejmują: - Zadanie 1 - Transporter do fortepianów – 1 sztuka - Zadanie 2 - Mobilne nagłośnienie – 3 komplety, - Zadanie 3 - Aparat fotograficzny (1 komplet) i kamera (1 sztuka), - Zadanie 4 - Mata do tańca (podłoga baletowa) – 1 komplet, - Zadanie 5 - System weryfikacji frekwencji (system liczenia widzów) – 1 komplet, - Zadanie 6 - Schodołaz do wózków inwalidzkich – 1 sztuka. Szczegółowy zakres każdego z zadań określa Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ Szczegółowe zasady realizacji Przedmiotu Zamówienia zostały określone we wzorach umów stanowiących załącznik nr 4 SIWZ. W zakresie zadania 1: Wykonawca zapewni naprawę wad i usterek lub wymianę wyposażenia w okresie do 16 dni roboczych od momentu zgłoszenia konieczności naprawy lub wymiany przez Zamawiającego, jeżeli realizacja naprawy lub wymiana będzie możliwa w siedzibie Zamawiającego - przy czym termin zostanie uznany za zachowany jeśli naprawiony lub wymieniony element wyposażenia zostanie dostarczony do Zamawiającego w/w terminie Wykonawca zapewni naprawę wad i usterek lub wymianę wyposażenia w okresie do 26 dni roboczych od momentu zgłoszenia konieczności naprawy lub wymiany przez Zamawiającego, jeżeli naprawa lub wymiana nie będzie możliwa w siedzibie Zamawiającego - przy czym termin zostanie uznany za zachowany jeśli naprawiony lub wymieniony element wyposażenia zostanie dostarczony do Zamawiającego w/w terminie W zakresie zadań 2-6: Wykonawca zapewni naprawę wad i usterek lub wymianę wyposażenia w okresie do 20 dni roboczych od momentu zgłoszenia konieczności naprawy lub wymiany przez Zamawiającego, jeżeli realizacja naprawy lub wymiana będzie możliwa w siedzibie Zamawiającego - przy czym termin zostanie uznany za zachowany jeśli naprawiony lub wymieniony element wyposażenia zostanie dostarczony do Zamawiającego w/w terminie Wykonawca zapewni naprawę wad i usterek lub wymianę wyposażenia w okresie do 30 dni roboczych od momentu zgłoszenia konieczności naprawy lub wymiany przez Zamawiającego, jeżeli naprawa lub wymiana nie będzie możliwa w siedzibie Zamawiającego - przy czym termin zostanie uznane za zachowany jeśli naprawiony lub wymieniony element wyposażenia zostanie dostarczony do Zamawiającego w/w terminie. Zamawiający okres gwarancji podstawowej ustala na: - dla Zadania 1 - 48 miesięcy od daty popisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na akumulatory Zamawiający ustala na 12 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia; - dla Zadania 2 – 24 miesiące od daty popisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia; - dla Zadania 3 – 24 miesiące od daty popisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia; - dla Zadania 4 - 24 miesiące od daty popisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia; - dla Zadania 5 - 24 miesiące od daty popisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia; - dla Zadania 6 - 24 miesiące od daty popisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na akumulatory Zamawiający ustala na 12 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia; Wykonawca w okresie gwarancji jakości i rękojmi obowiązany będzie zapewnić serwis autoryzowany wykonany przez producenta sprzętu. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Wszystkie wskazane z nazwy materiały w opisie przedmiotu zamówienia zostały użyte w przypadkach, gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby na opisanie przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Nazwy te należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów. Przez produkty równoważne należy rozumieć produkty o takich samych parametrach lub nie gorszych od tych, jakie zostały określone w SIWZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkty równoważne muszą odpowiadać pod względem jakości oraz funkcjonalności produktom wskazanym z nazwy przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37321000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 2.000,00 zł w zakresie zadania nr 1 - 90,00 zł w zakresie zadania nr 2 - 500,00 zł w zakresie zadania nr 3 - 140,00 zł w zakresie zadania nr 4 - 350,00 zł w zakresie zadania nr 5 - 320,00 zł w zakresie zadania nr 6 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 34 1020 1462 0000 7002 0336 2340 z adnotacją : Wadium – nr sprawy 5-PN-2019 Zakup sprzętu i wyposażenia estradowego.’; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą. 7. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, w sytuacji złożenia wadium w formie innej niż w pieniądzu Zamawiający sugeruje wniesienie wadium dla każdego z zadań na oddzielnym dokumencie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. b) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (składane wraz z ofertą, o ile dotyczy). c) Odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną