Przetargi.pl
ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ

Szpital w Knurowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44190 Knurów, ul. Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 331 93 34 , fax. 32 331 93 04
  • Data zamieszczenia: 2018-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Knurowie Sp. z o.o.
    ul. Niepodległości 8
    44190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 331 93 34, fax. 32 331 93 04
    REGON: 24129721700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalknurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego podlega na podstawie art. 3 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały szpitalne Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem, rozładunkiem, montażem i uruchomieniem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny tj. Myjni endoskopowej 1 szt. dla Pracowni Endoskopii, I piętro a także szkolenie personelu w zakresie prawidłowej obsługi sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne wymagania określone w Załączniku nr 7 Parametry techniczne do SIWZ. Spełnianie ww. wymagań Wykonawca potwierdzi wpisując odpowiedź twierdzącą (TAK) lub podając parametr w tabeli. Nie spełnienie któregokolwiek z parametrów wymaganych (granicznych), czy wpisanie negatywnej odpowiedzi (NIE) bądź pozostawienie pola bez wpisu spowoduje odrzucenie oferty. Przedmiot zamówienia musi być wyrobem medycznym, fabrycznie nowym, objęty minimum 24 miesięczną gwarancją od podpisania protokołu odbioru bez uwag, powinien posiadać oznakowanie CE. Serwis gwarancyjny musi być świadczony zgodnie z zapisem § 3 umowy – Załącznik nr 2 Wzór umowy. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 42 dni kalendarzowe licząc od dnia zawarcia umowy. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 30000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 – wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę; 2. Parametry techniczne Załącznik nr 7 – wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę; 3. Dokument, z którego wynika umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej/konsorcjum. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – Załącznik nr 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach