Przetargi.pl
Zakup skanerów i niszczarek dla sądów apelacji łódzkiej

Sąd Apelacyjny w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-136 Łódź, G. Narutowicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 68 50 662 , fax. 42 209 11 71
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Łodzi
    G. Narutowicza 64
    90-136 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 68 50 662, fax. 42 209 11 71
    REGON: 004313575
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup skanerów i niszczarek dla sądów apelacji łódzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanerów i niszczarek dla sądów apelacji łódzkiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część 1 – Niszczarka typ 1 mała – szt. 107, minimalny okres gwarancji – 2 lata na urządzenie; minimalny okres gwarancji na ostrza – 5 lat - punktowany w kryteriach ocen oferty. Część 2 – Niszczarka typ 1 duża – szt. 38, minimalny okres gwarancji – 2 lata na urządzenie; minimalny okres gwarancji na ostrza – 5 lat - punktowany w kryteriach ocen oferty. Część 3 – Skaner typ 1 – szt. 27, minimalny okres gwarancji – 3 lata na urządzenie - punktowany w kryteriach ocen oferty. Część 4 – Skaner typ 2 – szt. 17, minimalny okres gwarancji – 3 lata na urządzenie - punktowany w kryteriach ocen oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załaczniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej dla każdej z części zamówienia a) dla części 1 w wysokości 2 500,00 zł, słownie: dwa tysiące pięćset zł; b) dla części 2 w wysokości 1 500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset zł; c) dla części 3 w wysokości 500,00 zł, słownie: pięćset zł; d) dla części 4 w wysokości 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc zł;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pełnomocnictwo ( jeśli dotyczy) w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach