Sąd Apelacyjny w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-136 Łódź, G. Narutowicza
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 68 50 662 , fax. 42 209 11 71
- Data zamieszczenia: 2017-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Łodzi
G. Narutowicza 64
90-136 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 68 50 662, fax. 42 209 11 71
REGON: 004313575 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.sa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup skanerów i niszczarek dla sądów apelacji łódzkiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanerów i niszczarek dla sądów apelacji łódzkiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część 1 – Niszczarka typ 1 mała – szt. 107, minimalny okres gwarancji – 2 lata na urządzenie; minimalny okres gwarancji na ostrza – 5 lat - punktowany w kryteriach ocen oferty. Część 2 – Niszczarka typ 1 duża – szt. 38, minimalny okres gwarancji – 2 lata na urządzenie; minimalny okres gwarancji na ostrza – 5 lat - punktowany w kryteriach ocen oferty. Część 3 – Skaner typ 1 – szt. 27, minimalny okres gwarancji – 3 lata na urządzenie - punktowany w kryteriach ocen oferty. Część 4 – Skaner typ 2 – szt. 17, minimalny okres gwarancji – 3 lata na urządzenie - punktowany w kryteriach ocen oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załaczniku nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej dla każdej z części zamówienia a) dla części 1 w wysokości 2 500,00 zł, słownie: dwa tysiące pięćset zł; b) dla części 2 w wysokości 1 500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset zł; c) dla części 3 w wysokości 500,00 zł, słownie: pięćset zł; d) dla części 4 w wysokości 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc zł;
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pełnomocnictwo ( jeśli dotyczy) w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK
Dodano: 2023-03-27 - DZP.26.1.201.2022 Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Zarządu Lokali Miejskich w 2023 r.
Dodano: 2022-12-06 - Dostawa urządzeń na potrzeby cyfryzacji obiektów z kolekcji Narodowego Centrum Kultury Filmowej
Dodano: 2021-03-02 - Dostawa urządzeń na potrzeby cyfryzacji obiektów z kolekcji Narodowego Centrum Kultury Filmowej
Dodano: 2020-12-28 - dostarczenie i dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych celem obsługi wydruków korespondencji seryjnej, ksero, fax, skan wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, wdrożeniem systemu rozliczania kosztów, systemem wydruku podążającego i systemu monitoringu stanu urządzeń, wdrożeniem sytemu rozpoznawania tekstu z dokumentów skanowanych na urządzeniach wielofunkcyjnych oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów dla potrzeb Zarządu Lokali Miejskich w 2021 r.
Dodano: 2020-11-26 - dostarczenie i dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych celem obsługi wydruków korespondencji seryjnej, ksero, fax, skan wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, wdrożeniem systemu rozliczania kosztów, systemem wydruku podążającego i systemu monitoringu stanu urządzeń, wdrożeniem sytemu rozpoznawania tekstu z dokumentów skanowanych na urządzeniach wielofunkcyjnych oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów dla potrzeb Zarządu Lokali Miejskich w 2020r.
Dodano: 2019-12-04 - „Dostawa oraz montaż urządzeń oraz dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu ,,Dobra Edukacja w Gminie Domaniewice ””
Dodano: 2019-05-09 - Dostarczenie i dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych celem obsługi wydruków korespondencji seryjnej, ksero, fax, skan wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, wdrożeniem systemu rozliczania kosztów, systemem wydruku podążającego i systemu monitoringu stanu urządzeń, wdrożeniem sytemu rozpoznawania tekstu z dokumentów skanowanych na urządzeniach wielofunkcyjnych oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów dla potrzeb Zarządu Lokali Miejskich w 2019r.
Dodano: 2018-12-10 - Dostarczenie i dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych celem obsługi wydruków korespondencji seryjnej, ksero, fax, skan wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, wdrożeniem systemu rozliczania kosztów, systemem wydruku podążającego i systemu monitoringu stanu urządzeń, wdrożeniem sytemu rozpoznawania tekstu z dokumentów skanowanych na urządzeniach wielofunkcyjnych oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów dla potrzeb Zarządu Lokali Miejskich w 2018 r.
Dodano: 2017-11-20 - DOSTAWA LAPTOPA WRAZ Z MYSZĄ KOMPUTEROWĄ OPTYCZNĄ I ZESTAWEM GŁOŚNIKÓW DO LAPTOPA ORAZ URZĄDZEŃ MULTIMEDIALNYCH - 4 CZĘŚCI dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Tomaszowie Maz, w ramach realizacji projektu „Umiejętności praktyczne źródłem mobilności zawodowej” PO WER 2016-1-PL01-KA102-023692,
Dodano: 2017-03-02