Przetargi.pl
Zakup samochodu specjalistycznego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Milejowie

Ochotnicza Straż Pożarna w Milejowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-020 Milejów, Milejów 44
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 081 7572385
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Milejowie
    Milejów 44 44
    21-020 Milejów, woj. lubelskie, fax. 081 7572385
    REGON: 43230061500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodu specjalistycznego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Milejowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego samochodu pożarniczego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Milejowie z przeznaczeniem na cele ochrony przeciwpożarowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. rok produkcji - nie starszy niż 1993 rok.; 2. sprawny technicznie, bezwypadkowy, kolor czerwony 3. aktualnie zarejestrowany na terenie Polski lub posiadający wszystkie niezbędne dokumenty obowiązujące prawem do rejestracji pojazdu na terenie kraju; 4. przebieg - nie więcej niż 40 000 km; 5. napęd na 4x2; 6. kabina załogi - jednomodułowa; 7. ilość miejsc w kabinie - 9 8. silnik wysokoprężny -diesel- o mocy minimum 240 KM, chłodzony cieczą; 9. skrzynia biegów manualna - minimum 5 biegowa; 10. maszt oświetleniowy 2 x 500 W 11. autopompa -zamontowana z tyłu samochodu- o wydajności nie mniejszej niż 1600 l-min., autopompa musi być z wysokim ciśnieniem 40 bar, 12. zbiornik na wodę o pojemności minimum 2000 litrów; 13. samochód musi posiadać co najmniej 1 zwijadło szybkiego natarcia o długości minimum 60 metrów każde z wysokim ciśnieniem; 14. uchwyt na dachu do mocowania drabiny pożarniczej, bosaków i innego dodatkowego sprzętu technicznego, pożarniczego; 15. sprawne urządzenia sygnalizacyjne pojazdu uprzywilejowanego -świetlne i dźwiękowe-; 16. karoseria oraz zabudowa samochodu nie może posiadać widocznych miejsc korozji;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia według formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii niepotwierdzone notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej stronie. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Załączniki do oferty: 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 2 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert (§ 1 ust. 1, pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) 3 Wypełniony przez oferenta załącznik nr 3 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 3 4 Wypełniony formularz oferty Załącznik nr 1 3. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów (konsorcjum-spółka cywilna), każdy Wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki, o których mowa w art. 22, ust. 1, pkt 1-3 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionych warunków, każdy Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1) oraz aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wiersz 2) wymienione w powyższej tabeli. 4. ODPOWIEDNIKI DOKUMENTÓW WYMAGANE OD DOSTAWCÓW ZAGRANICZNYCH: a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w wierszu 2 tabeli składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wiersz 2), dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Dokumenty, o których mowa w ust. 4 a i b , są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, kopii przetłumaczonych na język polski, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez oferenta; d) inne dokumenty sporządzone w języku obcym niż te o których mowa w ust. 4 lit. c , składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach