Przetargi.pl
Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego 4x4 średniego dla OSP Żyglinek

Gmina Miasteczko Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-610 Miasteczko Śląskie, Rynek 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 393 80 01 , fax. 32 393 80 02
  • Data zamieszczenia: 2016-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasteczko Śląskie
    Rynek 8 8
    42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 393 80 01, fax. 32 393 80 02
    REGON: 27625879900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasteczko-slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego 4x4 średniego dla OSP Żyglinek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego 4 x 4 średniego dla OSP Żyglinek. 2. Na przedmiot zamówienia określony w pkt. 1 składają się świadczenia wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym tom III siwz, jak również we wzorze umowy. 3. Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego będącego przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 4. Przedmiot zamówienia przewidziany jest do współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów, Działanie 5.5 Wzmocnienie potencjału służb ratowniczych. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Śląskiego Urzędu Marszałkowskiego oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. 5. Ilekroć w dokumentacji przetargowej występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenia sugerujące wyroby konkretnych podmiotów Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji przetargowej. Zgodnie z przepisem zawartym w art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca winien wykazać, że oferowane materiały, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zagwarantują realizację zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, produkty i wyroby. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego ewentualnej decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych materiałów, produktów i wyrobów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej rozszerzonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miasteczko-slaskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach