Zespół Szkół Specjalnych ogłasza przetarg
- Adres: 19-200 Grajewo, ul. Ełcka 11
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 272 31 15 , fax. 086 272 31 15
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Specjalnych
ul. Ełcka 11 11
19-200 Grajewo, woj. podlaskie
tel. 086 272 31 15, fax. 086 272 31 15
REGON: 00071961300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zs3.grajewo.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na terenie powiatu grajewskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Fabrycznie nowy jeden autobus 19-to +1 miejscowy zamiennie przystosowany do przewożenia 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341211002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać Dostawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w szczególności: 1) posiadają doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia tj. wykonali w okresie 2 ostatnich lat co najmniej 2 dostawy fabrycznie nowych autobusów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, 2) dysponują obsługą serwisową lub posiadają dostęp do punktów obsługi serwisowej na terenie Rzeczpospolitej Polski, 3) są ubezpieczeni w zakresie wykonywanej działalności. Dostawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Dostawcy stosuje się odpowiednio do Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Dostawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki muszą być spełnione łącznie przez Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte w niniejszej SIWZ, 3) niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Dostawcy i odrzucenia oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Dostawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 2 lat dostaw autobusów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz rodzaju dostarczanych autobusów, sporządzonego wg Załącznika nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, 4) dokumentacja techniczna autobusu zgodna z wymaganiami minimalnymi zawartymi w dokumentacji technicznej, stanowiącej zał. Nr 5, 5) homologacja typu autobus, 6) wykaz punktów serwisowych będących w dyspozycji Wykonawcy (producenta) niezbędnych do obsługi serwisowej, o której mowa w SIWZ wraz danymi tele - adresowymi, 7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę, zgodnie z postanowieniami SIWZ. W przypadku działania Dostawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Dostawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie wymagane dokumenty. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Dostawcę, którego dokument dotyczy oraz przez pełnomocnika, o którym wyżej mowa. Złożenie przez Dostawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Dostawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zs3.grajewo.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego autobusu komunikacji miejskiej
Dodano: 2016-07-01 - dostawa na potrzeby komunikacji miejskiej 1 sztuki kompletnego autobusu miejskiego, przeznaczonego do eksploatacji w regularnej komunikacji miejskiej
Dodano: 2015-03-03 - Dostawa autobusów dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Białymstoku S.A.
Dodano: 2013-06-17 - Dostawa na potrzeby komunikacji miejskiej 1 sztuki kompletnego, nowego autobusu miejskiego
Dodano: 2012-02-10 - Dostawa na potrzeby komunikacji miejskiej 1 sztuki kompletnego, nowego autobusu miejskiego
Dodano: 2011-02-21 - Dostawa na potrzeby komunikacji miejskiej 1 sztuki kompletnego, nowego autobusu komunikacji miejskiej
Dodano: 2011-01-14 - Dostawa Gminie Szypliszki autobusu o ilości miejsc 23+1
Dodano: 2010-07-12 - Dostawa fabrycznie nowego autobusu przeznaczonego do eksploatacji w komunikacji miejskiej
Dodano: 2009-08-14