Szpital Na Wyspie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 68200 Żary, ul. Pszenna
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4757600, 4757615 , fax. 684 757 700
- Data zamieszczenia: 2018-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Na Wyspie Sp. z o.o.
ul. Pszenna 2
68200 Żary, woj. lubuskie
tel. 068 4757600, 4757615, fax. 684 757 700
REGON: 97794709400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawyspie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup ratalny aparatu USG na potrzeby Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup w systemie ratalnym (36 rat), dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie aparatu USG na potrzeby Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2 w ilości i asortymencie określonym w załączniku 1.1. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż określone w załączniku: nr 5 „Zestawienie minimalnych parametrów i warunków wymaganych". Niespełnienie któregokolwiek z parametrów granicznych spowoduje odrzucenie oferty! 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postepowaniu, który jest kompletny i po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji , bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 4. Informacje dodatkowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność przedmiotu zamówienia z warunkami technicznymi i jakościowymi, opisanymi w niniejszej specyfikacji; b) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy; 5. Ilekroć w treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie „lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem. 6. Oferowany sprzęt medyczny winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z wymaganiami zasadniczymi zawartymi w Dyrektywie 93/42/EWG oraz zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017r, poz. 211). Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania przez Wykonawcę dokumentu dopuszczającego oferowany wyrób medyczny do obrotu, czyli Deklaracje zgodności CE. W/w dokumenty zostaną przekazane na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni od otrzymania wezwania. 7. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz przeszkolenia personelu z zakresu obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia. 8. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać Polskim Normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych Państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 9. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegółowe terminy: dostawy oraz szkolenia. 10. Konsultacje w sprawach reklamacji odbywać się będą poprzez bezpośredni kontakt z wyznaczonym inżynierem serwisowym. 11. Wykonanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę potwierdzone będzie protokołem odbioru przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia następujące dokumenty: Kartę gwarancyjną w języku polskim, Instrukcję użytkowania w języku polskim, paszport techniczny sprzętu medycznego. 13. Wykonawca zobowiązany jest, dostarczyć przedmiot umowy o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu. 14. Zamawiający wymaga rozbicia płatności na 36 miesięcznych rat. Uwaga: - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. - Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu za wyjątkiem sytuacji, o których mowa w art. 93 ust. 4 ustawy Pzp. - Postępowanie zostanie przeprowadzone z zastosowaniem zapisów art. 24aa ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych na terenie kraju. Harmonogram spłat ratalnych oświadczenie wykonawcy według zał. nr 4 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nowoczesne Centrum Usług Medycznych w Powiecie Krośnieńskim Etap II Zakup sprzętu medycznego dla Zachodniego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w Krośnie Odrzańskim – dostawa aparatury do endoskopii, dostawa zestawu do cholecystektomii laparoskopowej.
Dodano: 2017-10-12 - Jednorazowa dostawa aparatu do wspomagania oddychania dla noworodków i wcześniaków na potrzeby Oddziału Noworodków i Wcześniaków- Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
Dodano: 2017-01-12