Mazowiecki Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy 3/5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6956015 , fax. 022 6956019
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Urząd Wojewódzki
Pl. Bankowy 3/5 3/5
00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6956015, fax. 022 6956019
REGON: 01327262000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowieckie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP PRZENOŚNEGO DETEKTORA DO JEDNOCZESNEGO WYKRYWANIA I IDENTYFIKACJI ŚLADOWYCH ILOŚCI NARKOTYKÓW I MATERIAŁÓW WYBUCHOWYCH Z PRZEZNACZENIEM DLA URZĘDU CELNEGO WARSZAWA - OKĘCIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup przenośnego detektora do jednoczesnego wykrywania i identyfikacji śladowych ilości narkotyków i materiałów wybuchowych wraz z zapasem materiałów eksploatacyjnych na 12 miesięcy (licząc 25 próbek/dzień). 2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2009), nieużywany. Oferty przedstawiające sprzęt wyprodukowany przed 2009 rokiem zostaną odrzucone - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385440000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawaijący nie wymaga wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust 1. na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 Pzp oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną koncesję na podjęcie (prowadzenie) działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 4) dokument potwierdzający zgłoszenie do Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności, na podstawie art. 5 ust 3 w związku z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. - Prawo atomowe (Dz.U. z 2007 r., nr 42, poz. 276); 5) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 2. Wymagana forma składanych dokumentów: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienione w ust. 1 pkt 1 należy złożyć w formie oryginału; 2) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2-4 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3) pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 3 stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 i 4 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 6. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) oświadczenie wymienione w ust. 1 pkt 1 składane jest przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy; 2) dokument wymieniony w ust. 1 pkt 2 składa każdy z wykonawców oddzielnie; 3) do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowieckie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i instalacja nowego systemu GC-MS (chromatograf gazowy sprzężony z detektorem mas) wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem dla Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji w ramach programu Horyzont 2020 niezbędnego do realizacji projektu ?Mole Sewage monitoring system for tracking synthetic drug laboratories
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa 2 urządzeń do wykrywania i identyfikacji narkotyków
Dodano: 2015-05-13 - Narkotestery, odczynniki do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych NARK-2, kasety testowe do analizatora DrugTest 5000
Dodano: 2014-09-17 - Dostawa narkotesterów
Dodano: 2010-12-08 - WYKONANIE PROTOTYPOWYCH ELEMENTÓW MECHANICZNYCH WG DOKUMENTACJI ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2009-12-03