22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 82200 Malbork, ul. 17 Marca
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216, , fax. 261 536 275, 261 536 713
- Data zamieszczenia: 2018-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
ul. 17 Marca 20
82200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 261 536 713, 261 536 216,, fax. 261 536 275, 261 536 713
REGON: 19247126500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup płytek, sufitu i drzwi dla 49. Bazy Lotniczej w Pruszczu Gdańskim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup płytek, sufitu i drzwi dla 49. Bazy Lotniczej w Pruszczu Gdańskim. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu Cenowym . Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy osobne Części : Część nr 1 –płytki ceramiczne, Część nr 2 – sufit podwieszany, Część nr 3 –stolarka drzwiowa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111900-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). b) Wypełnione Formularze Cenowe zawierające ceny jednostkowe (załączniki nr 6, 7, 8, do SIWZ) c) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, – zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ. d) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną