Przetargi.pl
„Zakup pierwszego wyposażenia Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej UO (budynek Oleska 48 - Segment G - III piętro) w zakresie wyspecyfikowanych: fantomów/trenażerów/symulatorów niezbędnych do prowadzenia zajęć symulacyjnych na Kierunku Lekarskim”

Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg

  • Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 775 415 930
  • Data zamieszczenia: 2018-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
    Pl. Kopernika 11 A
    45-040 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5 415977, fax. 775 415 930
    REGON: 138200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamowienia.uni.opole.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup pierwszego wyposażenia Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej UO (budynek Oleska 48 - Segment G - III piętro) w zakresie wyspecyfikowanych: fantomów/trenażerów/symulatorów niezbędnych do prowadzenia zajęć symulacyjnych na Kierunku Lekarskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup pierwszego wyposażenia Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej UO (budynek Oleska 48 - Segment G - III piętro) w zakresie wyspecyfikowanych: fantomów/trenażerów/symulatorów niezbędnych do prowadzenia zajęć symulacyjnych na Kierunku Lekarskim”. 2 Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach: 2.1. Etap I: dostarczenie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ (folder plików). 2.2. Etap II: szkolenie (jedno- [ 1 ] dniowe ) z zakresu obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia, dla grupy 4-5 osób wskazanych przez Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego. Zakres szkolenia obejmuje szczegółowy opis funkcji i parametrów technicznych przedmiotu zamówienia, instruktaż, praktyczną obsługę oraz omówienie sposobu należytego użytkowania i przechowywania przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego jedno- [ 1 ] dniowego instruktażu personelu Zamawiającego w zakresie pytań/wątpliwości wynikłych w trakcie bieżącego użytkowania sprzętu będącego przedmiotem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. ZAWARTOŚĆ OFERTY (poza Oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w wymienionym wyżej pkt III.3): 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach