Przetargi.pl
zakup papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w podziale na 2 Części

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala ogłasza przetarg

  • Adres: 00608 Warszawa, Al. Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5926420, 5926590 , fax. 225 926 663
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
    Al. Niepodległości 190
    00608 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5926420, 5926590, fax. 225 926 663
    REGON: 1251326200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w podziale na 2 Części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w podziale na 2 Części: CZĘŚĆ 1 – Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w ciągu 2019 roku, papieru kserograficznego format A4, A3 i ozdobnego papieru o fakturze płótna na potrzeby Centrali KRUS oraz papieru kserograficznego format A4 z dostawą i rozładunkiem do ośrodka obliczeniowego Asseco Data Systems S.A. Bydgoszcz. Warunki dostaw: 1. Papier format A4 w ilości 9 140 ryz jest wartością stałą w okresie trwania umowy a jego dostawy będą odbywały się do siedziby Asseco Data Systems SA w Bydgoszczy, zgodnie z Harmonogramem dostaw wskazanym w załączniku nr 1 do umowy dla Części 1 zamówienia (Rozdział II SIWZ, wzory umów). Zamawiający deklaruje jego realizację na poziomie 100% ilości wskazanej w niniejszym punkcie przedmiotu zamówienia. 2. Pozostałe ilości papieru format A4 tj. 2500 ryz, papier format A3 – 5 ryz oraz papier ozdobny – 200 opakowań odbywać się będą do siedziby Zamawiającego Al. Niepodległości 190 w Warszawie. Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie – zwiększeniu lub zmniejszeniu w trakcie trwania umowy do wyczerpania jej całkowitej wartości, przy czym Zamawiający deklaruje ich realizację na minimalnym poziomie 85% ilości wskazanej w niniejszym punkcie przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ 2 – Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywnymi dostawami i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego w ciągu 2019 roku materiałów biurowych na potrzeby pracowników Centrali KRUS w Warszawie. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 1 do umowy dla Części 2 zamówienia (Rozdział II SIWZ wzory umów). Załącznik stanowi oddzielny plik Excel zawierający nazwę artykułu wraz z jego opisem właściwości, jednostką miary i ilości. Zamawiający, określił maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia i wskazuje, iż minimalny zakup przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego wyniesie nie mniej niż 85% całkowitej maksymalnej wielkości przedmiotu zamówienia dla Części 2 przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197644-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach