Przetargi.pl
Zakup paliwa do samochodów służbowych, pojazdów oraz urządzeń będących w użytkowaniu Gminy Kwidzyn

Gmina Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwidzyn
    ul. Grudziądzka 30
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    REGON: 170747767
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliwa do samochodów służbowych, pojazdów oraz urządzeń będących w użytkowaniu Gminy Kwidzyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa do samochodów służbowych, pojazdów oraz urządzeń będących w użytkowaniu Gminy Kwidzyn przy pomocy kart paliwowych umożliwiających zakup w systemie bezgotówkowym.1) Miejscem odbioru paliw (tankowania) będą stacje paliwowe Wykonawcy.2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował całodobowymi, obsługowymi (z pracownikami, bez konieczności posiadania wyznaczonego pracownika do obsługi klienta w zakresie tankowania paliwa) stacjami paliw czynnymi 24 h/ 7 dni w tygodniu, na terenie całego kraju.3) Zamawiający będzie dokonywał zakupu paliw w stacjach paliwowych będących w dyspozycji Wykonawcy, na obszarze całego kraju, zależnie od miejsca wystąpienia potrzeb uzupełniania paliwa, ze szczególnym uwzględnieniem miasta Kwidzyna oraz stacji znajdujących się w odległości nie przekraczającej 5 km (odległość liczona drogą publiczną) od siedziby Urzędu Gminy Kwidzyn. Wykaz stacji paliwowych będących w dyspozycji Wykonawcy, na których Zamawiający może realizować przedmiot umowy będzie stanowić załącznik do umowy.4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał stacje paliw spełniające wymogi przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. z 2023 r., poz. 1707).5) Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo w okresie 12 miesięcy (paliwo tankowane bezpośrednio do pojazdów i do kanistra).• Benzyna bezołowiowa Pb - ok. 5.000 litrów,• Olej napędowy ON - ok. 22.000 litrów,6) Podane ilości paliw są wielkościami orientacyjnymi, oszacowanymi na podstawie zużycia w latach poprzednich oraz przewidywanego zapotrzebowania i mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca oświadcza, że nie będzie względem Zamawiającego wnosił roszczeń z tytułu zamówienia mniejszej lub większej ilości paliwa.7) Ceną zakupu paliwa będzie aktualna cena w dniu zakupu (tankowania) obowiązująca na stacji paliw Wykonawcy, pomniejszona o % opustu określonego w ofercie Wykonawcy.8) Zakup paliwa odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników samochodów służbowych Zamawiającego i do kanistra z przeznaczeniem do urządzeń będących w posiadaniu Gminy Kwidzyn przez posiadacza karty wystawionej na Gminę Kwidzyn.9) Transakcje będą realizowane za pomocą kart paliwowych. Wykonawca wystawi i dostarczy bezpłatnie do Urzędu Gminy Kwidzyn karty w ilości sztuk: 2 sztuk na każdy pojazd stanowiący własność Gminy Kwidzyn w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.10) Wykonawca wyda Zamawiającemu nieodpłatnie dodatkowe karty w przypadku zwiększenia liczby użytkowanych samochodów przez Zamawiającego lub zmiany na inny samochód/samochody. Wykonawca wystawi karty i dostarczy je na własny koszt do siedziby Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego pisemnego zawiadomienia o konieczności wystawienia nowej karty.11) Zamawiający w chwili obecnej dysponuje 11 pojazdami służbowymi. Strony dopuszczają zmianę ilości oraz rodzaju pojazdów Zamawiającego uprawnionych do tankowania paliw.12) Karty paliwowe będą umożliwiały bezgotówkowy zakup paliw, materiałów eksploatacyjnych (np. płyn AdBlue, płyn do spryskiwaczy, płyn do chłodnic). Karty będą zabezpieczone numerem PIN.13) Wykonawca wraz z kartami dostarczy Zamawiającemu numery PIN, przyporządkowane do każdej karty i umożliwiające potwierdzenie dokonania zakupów.14) Karty paliwowe będą ważne do końca trwania umowy i będą umożliwiać realizację zakupów paliwa na wszystkich stacjach Wykonawcy na terenie Polski.15) Szczegółowe procedury regulujące postępowanie z kartami paliwowymi, Wykonawca dołączy do podpisanej umowy.16) Zamawiający będzie regulował płatności w odniesieniu do faktycznie zakupionego paliwa, na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę.17) Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będą faktura VAT oraz wykaz wykonanych transakcji zakupu paliwa przy użyciu kart paliwowych. Wykonawca będzie wystawiał i przesyłał drogą mailową faktury zbiorcze 1 raz w miesiącu za okres rozliczeniowy od 1 do ostatniego dnia miesiąca wraz z wykazem o dokonanych transakcjach zakupu zawierających następujące informacje: datę dokonania transakcji, ilość i wartość zakupionego paliwa, numer rejestracyjny samochodu i wskazanie stacji benzynowej, na której przeprowadzono transakcję.18) Wykonawca będzie przesyłać Zamawiającemu pocztą elektroniczną na adres: urzad@gminakwidzyn.pl raport miesięczny z transakcji dokonanych przez Zamawiającego, w terminie do 10-go dnia każdego miesiąca.19) Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość sprzedawanego paliwa.20) Standard jakościowy przedmiotu zamówienia określają przepisy ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. z 2023 r., poz. 846 ze zm.) oraz akty wykonawcze w szczególności rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1314 t.j.) a także zgodność z normami:a) PN-EN 228 – dotyczy benzyny bezołowiowej,b) PN-EN 590 – dotyczy oleju napędowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09130000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach