Przetargi.pl
Zakup paliwa do samochodów służbowych i urządzeń Urzędu Miejskiego w Pruchniku i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Pruchnik ogłasza przetarg

  • Adres: 37-560 Pruchnik, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166236113 , fax. 166236130
  • Data zamieszczenia: 2017-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruchnik
    ul. Rynek 1
    37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie
    tel. 166236113, fax. 166236130
    REGON: 650900424
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliwa do samochodów służbowych i urządzeń Urzędu Miejskiego w Pruchniku i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Zakup paliwa do samochodów służbowych i urządzeń Urzędu Miejskiego w Pruchniku i jej jednostek organizacyjnych”. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących dostaw: benzyny bezołowiowej Pb 95 ok. 6 700,00 litrów, oleju napędowego ON ok. 36 500,00 litrów. Zamawiający zastrzega, że w/w ilości dostaw, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w przypadku zamówienia mniejszej ilości paliw. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia/zwiększenia ilości poszczególnych paliw maksymalnie o +/-20 %. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalne wynagrodzenie, które zostanie zapłacone z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie min. 80% wartości brutto podanej w formularzu ofertowym uwzględniającej stały upust (rabat w zł) zaproponowany przez Wykonawcę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach