Gmina Pruchnik ogłasza przetarg
- Adres: 37-560 Pruchnik, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166236113 , fax. 166236130
- Data zamieszczenia: 2019-01-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruchnik
ul. Rynek 1
37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie
tel. 166236113, fax. 166236130
REGON: 650900424 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruchnik.bip.info.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup paliwa do pojazdów służbowych i urządzeń Gminy Pruchnik i jej jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Zakres zamówienia obejmuje: Zakup paliwa do pojazdów służbowych i urządzeń Gminy Pruchnik i jej jednostek organizacyjnych: - benzyny bezołowiowej Pb 95 - ok. 5 386,00 litrów - oleju napędowego ON - ok. 36 400,00 litrów 2) Zamawiający zastrzega, że w/w ilości dostaw, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 3) Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w przypadku zamówienia mniejszej ilości paliw. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia/zwiększenia ilości poszczególnych paliw maksymalnie o +/-20 %. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalne wynagrodzenie, które zostanie zapłacone z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie min. 80% wartości brutto podanej w formularzu ofertowym uwzględniającej stały upust (rabat w zł) zaproponowany przez Wykonawcę. 4) Warunki zakupu paliwa: a) tankowanie do baków pojazdów samochodowych, b) tankowanie do kanistrów w przypadku paliwa przeznaczonego do sprzętu Zamawiającego 5) Rozliczenie pobranych paliw będzie odbywać się dwa razy w miesiącu: 1) za okres od 1 do 15 dnia każdego miesiąca 2) za okres od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze wykonawca a) Nie podlega wykluczeniu b) Spełnia warunki udziału w postępowaniu Informacje zawarte w oświadczeniu (stanowiące załącznik nr 2, 2a do SIWZ) będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2, 2a do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te maja potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu. PONADTO Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie składa się w formie oryginału. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna, bezgotówkowa, całodobowa dostawa paliw płynnych oraz dodatku katalitycznego do paliw na potrzeby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie
Dodano: 2024-01-22 - Sukcesywny zakup paliw płynnych na potrzeby PCI Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-17 - Dostawa paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego Gminy Narol na zasadzie bezgotówkowego indywidualnego tankowania w roku 2024
Dodano: 2023-11-21 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych, dodatku katalitycznego do paliw oraz świadczenia usług mycia pojazdów na potrzeby Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
Dodano: 2023-03-28 - Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla potrzeb Rejonu Dróg Miejskich w Tarnobrzegu
Dodano: 2022-12-27 - Sukcesywne dostawy paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Bircza w latach 2021-2022
Dodano: 2021-02-08 - Zakup paliwa do pojazdów służbowych i urządzeń Gminy Pruchnik i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2021-01-21 - Zakup paliwa do pojazdów służbowych i urządzeń Gminy Pruchnik i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2020-12-30 - Sukcesywne dostawy paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Bircza w latach 2021-2022
Dodano: 2020-12-10 - Dostawa paliw różnych do samochodów SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2020-10-09