Przetargi.pl
„Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego oraz gazu w butlach propan – butan”

Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, Gryfitów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48943528810 , fax. +48943528810
  • Data zamieszczenia: 2018-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu
    Gryfitów 8
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48943528810, fax. +48943528810
    REGON: 330980879
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.kolobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego oraz gazu w butlach propan – butan”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu: „Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego oraz gazu w butlach propan – butan” 1) Tankowanie odbywać się będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie wybrane paliwo. Szacunkowa wielkość zamówienia wynosić będzie około: • benzyna Pb 95 – 600 litrów • benzyna Pb 98 – 3900 litrów • olej napędowy – 42000 litrów • gaz w butlach - 140 szt. 2) Miejsce poboru paliw płynnych musi znajdować się na obszarze miasta Kołobrzeg. 3) W zależności od rzeczywistych potrzeb oraz zabezpieczonych w budżecie środków, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, pozwalającej Zamawiającemu na zwiększenie ilości nabywanych od Sprzedawcy paliw płynnych o następujące wartości: • Benzyna Pb 95 – o 240 l • Benzyna Pb 98 – o 1560 l • Olej napędowy – o 16 800 l • Gaz w butlach – o 56 szt. 4) W sytuacji gdy po stronie Sprzedawcy nastąpi czasowa niemożność świadczenia dostaw (przerwa w dostawie paliwa, gazu), Sprzedawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego o wystąpieniu takiej sytuacji co najmniej 3 godziny przed przewidywanym wyczerpaniem się zasobów paliwa, gazu na stacji. 5) W przypadku naruszenia obowiązku, o którym mowa w powyższym punkcie, Zamawiający będzie miał prawo zatankować paliwo/pobrać gaz na innej wybranej przez siebie stacji paliw, chyba że Sprzedawca wskaże inną posiadaną przez siebie stację paliw w Kołobrzegu. 6) Sprzedawca zapewnia właściwą jakość paliwa zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami jakościowymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 8 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680). 7) Zakupy paliwa rozliczane będą przez Wykonawcę po cenach obowiązujących w dniu ich zakupu, pomniejszonych o stałe upusty cenowe określone w formularzu cenowym. 8) Paliwo pobierane na karty wystawione na markę i nr rejestracyjny pojazdu odbywać się będzie tylko do zbiornika paliwa pojazdu. W przypadku ujawnienia tankowania do innych pojemników obsługa stacji ma obowiązek poinformować każdorazowo Zamawiającego na nr tel 094 35 288 10 lub email: sekretariat@zdp.kolobrzeg.pl, oraz jeśli to możliwe zabezpieczyć nagranie monitoringu. 9) Upust określany wartością procentową, zagwarantowany przez Sprzedawcę w okresie obowiązywania umowy będzie stałym niezmiennym składnikiem ceny paliwa. 10) Zmiana ceny za paliwo nie wymaga zmiany umowy. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wglądu do cenników obowiązujących u Sprzedawcy w celu dokonania weryfikacji prawidłowości udzielania upustu (ustalenia czy upust jest zgodny z umową). 12) Sprzedaż paliw płynnych odbywać się będzie w ten sposób, że Sprzedawca będzie wydawać paliwo pracownikom Zarządu Dróg Powiatowych w Kołobrzegu na podstawie okazanej karty drogowej lub za pomocą elektronicznych kart paliwowych uprawniających do dokonywania zakupów bezgotówkowych. 13) W przypadku korzystania z elektronicznych kart: 1/ Sprzedawca zobowiązany będzie do wystawienia: - kart do bezgotówkowego tankowania dla każdego pojazdu, maszyny, urządzenia Zamawiającego według zestawienia sporządzonego przez Zamawiającego, w terminie 15 dni od dnia zawarcia umowy lecz nie później niż do dnia 15 stycznia 2019 roku, - gdy nastąpi awaria bądź utrata karty, zwiększenie liczby posiadanych samochodów lub wymiana floty samochodowej, Sprzedawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych i dostarczenia bezpłatnie Zamawiającemu, w terminie 15 dni od daty zgłoszenia ww. zdarzeń drogą elektroniczną poprzez portal internetowy lub faksem 2/ każdy zakup zostanie udokumentowany potwierdzeniem z terminala, 3/ do każdej faktury sprzedawca załączy zestawianie zawierające co najmniej: - numer karty elektronicznej na którą dokonano zakupu, - numer rejestracyjny pojazdu, - nazwę miejscowości i datę transakcji na kartę elektroniczną, - nazwy zakupionych paliw płynnych, - ilości i ceny zakupionych paliw, - wartość netto i brutto zakupionych paliw. 4/ Faktura powinna zawierać informację o wysokości stałego upustu, jeżeli jest stosowany. 14) W przypadku zastosowania kart drogowych: 1/ Sprzedawca w karcie drogowej wpisywał będzie ilości pobranych paliw, 2/ pobranie paliw pracownik ZDP będzie kwitował Sprzedawcy własnoręcznym podpisem na druku „Magazyn wyda”, 3/ podpisany i opieczętowany przez osoby wymienione w pkt. 1/ i 2/ druk „Magazyn wyda” będzie dokumentem upoważniającym Sprzedawcę do wystawienia faktury, 4/ do każdej faktury sprzedawca załączy zestawienia zawierające co najmniej: - datę poboru paliwa, - ilość i rodzaj pobranego paliwa, - nr rejestracyjny pojazdu, - pokwitowanie odbioru i datę, - podpis wydającego, - wartość netto i brutto zakupionych paliw. 5/ Faktura powinna zawierać informację o wysokości stałego upustu, jeżeli jest stosowany. 2. Rozliczenie za pobrane paliwa odbywać się będzie nie częściej niż jeden raz w tygodniu. Sprzedawca wystawiać będzie fakturę VAT bądź e-faktury. Zapłata wynagrodzenia następować będzie w ciągu 21 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy. 3. Koszty związane z obsługą elektronicznych kart paliwowych w okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 4. Do dnia wystawienia elektronicznych kart do bezgotówkowego tankowania bądź innych czasowych dokumentów uprawniających do poboru paliwa i gazu, wydawanie paliwa i gazu odbywać się będzie w oparciu o karty drogowe. 5. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza zawarcia umowy ramowej. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał koncesję zezwalającą na obrót paliwami ciekłymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy (dotyczy wszystkich Wykonawców składających ofertę): 4.1 Wypełniony formularz ofertowy sporządzony na/wg wzoru Załącznika nr 1 do SIWZ. 4.2 Jeżeli oferta nie została podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) – o ile umocowanie osób występujących w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych złożonych dokumentów. 4.3 Oświadczenie Wykonawcy sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej). UWAGA: Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie, o którym mowa w pkt 4.3 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą (jeżeli występują) nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach