Przetargi.pl
Zakup paliw do zasilania samochodów i agregatów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 13100 Nidzica, ul. Mickiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 625 05 00 , fax. 089 625 05 59
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Mickiewicza 23
    13100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 625 05 00, fax. 089 625 05 59
    REGON: 30656100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw do zasilania samochodów i agregatów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw, do zasilania samochodów i agregatów użytkowanych przez zamawiającego, w systemie kart flotowych lub równoważnym w Nidzicy oraz w innych stacjach Wykonawcy na terenie całego kraju realizowany przez okres 48 miesięcy. 2. Opis przedmiotu zamówienia 1) Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego wynikających z odbywania wyjazdów służbowych, indywidualnie dla każdego samochodu, z wykorzystaniem elektronicznych bądź magnetycznych kart płatniczych umożliwiających dokonywanie transakcji bezgotówkowych w stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy na terenie całego kraju, w tym przynajmniej jedna stacja paliwowa z pełnym asortymentem na terenie miasta Nidzica i będzie obejmował: a) zakup benzyny bezołowiowej (do zbiorników transportowych , kanistry, beczki Zamawiającego), w szacunkowej ilości około 60 litrów rocznie (240 litrów w okresie trwania umowy), b) zakup oleju napędowego (tankowanie bezpośrednio do zbiorników samochodów służbowych Zamawiającego oraz ewentualnie do kanistrów, beczek - do agregatu prądotwórczego), w szacunkowej ilości 22 000 litrów rocznie (88 000 litrów w okresie trwania umowy), c) zakup drobnych akcesoriów samochodowych i usług świadczonych przez wykonawcę, (Zakup olejów, żarówek samochodowych, płynów samochodowych) d) zakupu drobnych usług świadczonych na stacjach wykonawcy (np.: mycie pojazdów) 2) Wykonawca bezpłatnie wydaje i dostarcza zamawiającemu elektroniczne karty imienne i dla każdego samochodu służbowego zamawiającego (wystawione na nr rejestracyjny samochodu) umożliwiające bezgotówkowy zakup paliw na stacjach paliw należących do Wykonawcy (lub z nim współpracujących obsługujących stacje paliw na terenie Polski i innych państw europejskich) w ilości minimum 6 kart (w tym 5 kart dla pojazdów i 1 na okaziciela); Wykonawca nie obciąża Zamawiającego za prowadzenie kart. 3) Wraz z kartami zamawiający otrzyma od wykonawcy w oddzielnej, zamkniętej kopercie numery PIN, przyporządkowane do każdej karty i umożliwiające potwierdzenie dokonania zakupów. 4) Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia elektronicznych kart w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. 5) Wykonawca bezpłatnie wydaje zamawiającemu dodatkowe karty w przypadku zakupu nowego samochodu oraz wydaje nowe karty w przypadku zagubienia ich przez zamawiającego za opłatą zgodnie z cennikiem wykonawcy. 6) Wykonawca zapewnia natychmiastową blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty, kradzieży lub zniszczenia przez zamawiającego w sieci stacji paliw należących do wykonawcy. 7) Zakup paliw dokonywany będzie po cenie aktualnie obowiązującej na danej stacji paliw należącej do sieci stacji Wykonawcy w momencie zakupu, pomniejszonej o rabat udzielony przez wykonawcę (rabat, jednakowy dla wszystkich rodzajów paliw stanowiących przedmiot zamówienia, obowiązujący w całym okresie realizacji umowy naliczany będzie od wartości brutto określonej na fakturze oraz wskazany w postaci odrębnej pozycji na zestawieniu dołączonym do faktury, określającym szczegółowo wielkość zakupów poszczególnych produktów objętych niniejszym zamówieniem). 8) Wykonawca rozlicza transakcje z zamawiającym w złotych polskich (PLN). 9) Wykonawca wystawia i przesyła faktury zbiorcze za okres rozliczeniowy (od 1-15 i od 16- do ostatniego dnia miesiąca), z załączonym zestawieniem o dokonanych transakcjach, zawierającym następujące informacje: datę dokonania transakcji, ilość i wartość zakupionego paliwa lub oleju silnikowego, numer rejestracyjny samochodu oraz stację paliw, na której przeprowadzono transakcję. Wymagany termin płatności - min. 30 dni od otrzymania faktury. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpywania limitów paliw określonych w pkt 1 niniejszego rozdziału, bez żadnych konsekwencji i roszczeń wykonawcy z tego tytułu. 11). Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w terminie obowiązywania umowy w granicach cen ofertowych w danym zakresie. Ofertę wraz z dokumentami, należy złożyć w terminie do dnia 11.05.2018 do godziny 11.00 w Zespole Opieki Zdrowotnej w Nidzicy, 13-100 Nidzica, ul. Mickiewicza 23, (sekretariat). Oferty można składać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -14:00. Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w ust. 1, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.05.2018 o godzinie 11:30 w Sali konferencyjnej ZOZ Nidzica ul. Mickiewicza 23
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24611100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zakup paliw do zasilania samochodów i agregatów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy 13000 zł (słownie : trzynaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach