Gmina Nowe ogłasza przetarg
- Adres: 86170 Nowe, Pl. Św. Rocha
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 33 37 210 , fax. 52 33 28 466
- Data zamieszczenia: 2018-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe
Pl. Św. Rocha 5
86170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 33 37 210, fax. 52 33 28 466
REGON: 9235103800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminanowe.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej – flota dla Gminy Nowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw do samochodów służbowych tj. benzyny bezołowiowej i oleju napędowego, w systemie sprzedaży bezgotówkowej - flota dla Urzędu Gminy w Nowem, Samorządowej Administracji Placówek Oświatowych w Nowem i Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowem. 2. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON na całodobowych stacjach paliwowych, na terenie całego kraju.5. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę na warunkach określonych w ofercie. 3. Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów polegać będzie na: a) bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników samochodów służbowych Zamawiającego wymienionych w ust. 4 oraz do kanistrów za okazaniem karty na okaziciela, b) zakupie paliwa na całodobowych stacjach paliw Wykonawcy znajdujących się na terenie kraju, czynnych również w niedzielę i święta, c) bezgotówkowej sprzedaży paliwa, która musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, d) rozliczaniu zawartych transakcji fakturami VAT raz na koniec miesiąca, z terminami płatności co najmniej 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionych faktur 4. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy 15 sztuk kart paliwowych zabezpieczonych PIN -em, przypisanych do poszczególnych samochodów Zamawiającego (po 1 sztuce dla każdego samochodu), tj. 15 szt. oraz jedną kartę na okaziciela. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył Zamawiającemu wzór wniosku o przygotowanie i wydanie płatniczych kart paliwowych w systemie flota, ze wskazaniem wszystkich niezbędnych do uzyskania od Zamawiającego informacji, potrzebnych Wykonawcy do przygotowania i wydania Zamawiającemu tych kart. Zamawiający wypełniony wniosek doręczy wybranemu Wykonawcy wraz z zawiadomieniem o wyborze najkorzystniejszej oferty. Wydanie Zamawiającemu kart nastąpi niezwłocznie po jej podpisaniu. 6. Za wydanie pierwszych kart paliwowych w systemie flota dla każdego samochodu oraz pierwszych kart na okaziciela Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilości zamówienia w stosunku do zapotrzebowania określonego w ust. 3 na benzynę bezołowiową oraz w ust. 3 na olej napędowy. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 8. Zamawiający zastrzega, ze ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie. 9. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2005 r. Nr 243, poz. 2063 ze zm.). 10. Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1058 ze zm.). 11. Zamawiający nie przewiduje organizacji wizji lokalnej. Jakiekolwiek koszty związane z wizją lokalną ponosi Wykonawca. 12. Zamawiajacy nie będzie organizował zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 13. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. Zatrudnienie na umowę o pracę Zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający określa następujące wymagania dotyczące zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z póź. zm.) : Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób wykonujących wszelkie czynności związane z bezpośrednią sprzedażą paliwa w miejscu, gdzie pojazdy będą tankowały paliwa. Zamawiający wymaga, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016r. poz. 1666 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wskazane powyżej, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę jak i podwykonawcę. W przypadku zmiany na stanowisku osób, o których mowa wyżej najpóźniej z chwilą podjęcia przez nową osobę pracy, bądź w terminie trzech dni roboczych od przyjęcia przez pracownika zmiany warunków pracy. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 a Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Uprawnienia i sankcje, o których mowa powyżej określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ. Dodatkowo sposób realizacji zamówienia określony został w Załącznikach Nr 9 do SIWZ - Wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 Pzp żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych. Wadium można wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Pzp. Jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu, Wykonawca wpłaca je przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 87 8173 0005 2001 0000 0303 0003. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądzu, Wykonawca winien kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem wpiąć do oferty, a oryginał dokumentu złożyć przed upływem termonu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy, Plac Św. Rocha 5, 86 – 170 Nowe, pokój nr 26. Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 7b odrzuca ofertę. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1-2,4 Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 4a,5 Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca musi wykazać, że posiada koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 oraz z 2013 r. poz. 984 );
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Sukcesywny zakup paliw do pojazdów i maszyn należących do Zakładu Usług Komunalnych w Lubiczu Dolnym’’
Dodano: 2024-03-12 - SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH
Dodano: 2024-02-12 - ,,Sukcesywny zakup paliw do pojazdów i maszyn należących do Zakładu Usług Komunalnych w Lubiczu Dolnym’’
Dodano: 2024-02-02 - Zakup paliwa do pojazdów jednostek organizacyjnych Gminy Lipno
Dodano: 2023-11-15 - DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH W OKRESIE 01-31 LIPCA 2023 ROKU.
Dodano: 2023-06-06 - Sukcesywny zakup paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim
Dodano: 2023-02-06 - Zakup Paliwa na 2023 r.
Dodano: 2023-01-03 - Sukcesywny zakup paliwa do samochodów służbowych maszyn i urządzeń eksploatowanych przez PZD we W-ku zs w Jarantowicach rozliczanych w systemie bezgotówkowym przez okres 12 m-cy od dnia zawarcia umowy
Dodano: 2022-12-22 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych.
Dodano: 2022-12-08 - Dostawa paliw dla pojazdów i maszyn roboczych Uzdrowiska Ciechocinek S. A. - CPV - 09100000-0
Dodano: 2021-04-01