Przetargi.pl
„Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej - flota dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami w Kielcach”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-067 Strawczyn, Promnik, ul. Św. Tekli
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 461 244 , fax. 413 460 373
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.
    Promnik, ul. Św. Tekli 62
    26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 461 244, fax. 413 460 373
    REGON: 29243397100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgo.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej - flota dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami w Kielcach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw do samochodów służbowych tj. benzyny bezołowiowej w systemie sprzedaży bezgotówkowej - flota dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami sp. z o.o. oraz artykułów nie paliwowych. 3.1.2 Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 i 98 na całodobowych stacjach paliwowych oraz artykułów nie paliwowych, na terenie całego kraju, w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. W całym okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje zakup paliwa w łącznej ilości benzyna bezołowiowa Pb 95 – 7 500 litrów i benzyna bezołowiowa Pb 98 – 4 500 litrów. 3.1.3 Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę na warunkach określonych w ofercie. 3.1.4 Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów polegać będzie na: a) bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników samochodów służbowych Zamawiającego oraz do kanistrów za okazaniem karty na okaziciela, b) zakupie paliwa i artykułów nie paliwowych na całodobowych stacjach paliw Wykonawcy znajdujących się na terenie kraju, czynnych również w niedzielę i święta, c) bezgotówkowej sprzedaży paliwa, która musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, d) rozliczaniu zawartych transakcji fakturami VAT raz na koniec miesiąca, z terminami płatności nie krótszymi niż 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionych faktur. 3.1.5 Zamawiający otrzyma od Wykonawcy 5 sztuk kart paliwowych zabezpieczonych PIN -em, przypisanych do poszczególnych samochodów Zamawiającego (po 1 sztuce dla każdego samochodu), tj. 3 szt. oraz dwie karty na okaziciela . 3.1.6 Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył Zamawiającemu wzór wniosku o przygotowanie i wydanie płatniczych kart paliwowych w systemie flota, ze wskazaniem wszystkich niezbędnych do uzyskania od Zamawiającego informacji, potrzebnych Wykonawcy do przygotowania i wydania Zamawiającemu tych kart. Zamawiający wypełniony wniosek doręczy wybranemu Wykonawcy wraz z zawiadomieniem o wyborze najkorzystniejszej oferty. Wydanie Zamawiającemu kart nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy. 3.1.7 Za wydanie pierwszych kart paliwowych w systemie flota dla każdego samochodu oraz pierwszych kart na okaziciela Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 3.1.8 W zamówieniu stosowane jest prawo opcji, a to oznacza, że podane ilości są ilościami maksymalnymi, które w trakcie realizacji mogą ulec zmniejszeniu. Minimalna ilości gwarantowana odbioru paliwa to 2 600 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz 2 800 litrów benzyny bezołowiowej Pb 98. 3.1.9 Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie. 3.1.10 Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.). 3.1.11 Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1853 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach