Przetargi.pl
„Zakup paliw ciekłych, w tym benzyny Pb 95, oleju napędowego oraz oleju opałowego dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w I kwartale 2019 roku”

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, Ul. Komunalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 625 82 09
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    Ul. Komunalna 31
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 625 82 09
    REGON: 12283026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: komunalna sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup paliw ciekłych, w tym benzyny Pb 95, oleju napędowego oraz oleju opałowego dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w I kwartale 2019 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw ciekłych, w tym benzyny pb 95, oleju napędowego oraz oleju opałowego do pojazdów i sprzętu silnikowego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w I kwartale 2019 r. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 1) 09132000-3 – Benzyna 2) 09132100-4 – Benzyna bezołowiowa 3) 09134100-8 - Olej napędowy 4) 09135100-5 - Olej opałowy 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujący sposób: 3.1. CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA – ZAKUP PALIWA-BENZYNY PB 95 NA STACJI WYKONAWCY 1. Przedmiotem tej części zamówienia jest sukcesywny zakup benzyny Pb 95 na stacji Wykonawcy w ilości: - Minimalny (gwarantowany) zakres zamówienia - 900 L - Maksymalny (największy możliwy) zakres zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji - 2100 L 2. Podane ilości paliwa są wielkościami szacunkowymi, służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zakupionego paliwa wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. W przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy rzeczywiste zapotrzebowanie Zamawiającego na benzynę Pb 95 okaże się większe od planowanego (minimalnego (gwarantowanego) zakresu zamówienia) z kol. 3 powyższej tabeli Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy PZP, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zwiększeniu ilości zakupionej benzyny Pb 95, tj. maksymalnie do ilości wskazanej w kol. 4 powyższej tabeli (największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji). Realizacja zakresu zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. Nie zrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. 3. Określone w kol. 3 tabeli powyżej ilości asortymentu (Podstawowy zakres zamówienia) stanowią zapotrzebowanie orientacyjne. Zamawiający stosownie do swoich potrzeb zastrzega sobie prawo do zmniejszenia o maksymalnie 10 % ilości zamawianej w ramach umowy benzyny Pb 95 w stosunku do jej ilości wskazanej w kol. 3 tabeli jako minimalny (gwarantowany) zakres zamówienia. Skorzystanie z tego prawa stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. Niewykorzystanie przedmiotu umowy przez Zamawiającego na powyższych zasadach nie będzie traktowane jako nienależyte wykonanie umowy i z tego tytułu Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń. 4. Dostarczane paliwo musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 październik 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680 z późn. zm.) zgodnego z norm PN-EN 228+A1:2017-06 oraz PN-EN 590+A1:2017-06. W przypadku zmiany norm i przepisów w tym zakresie oferowane paliwa muszą być zgodne ze zmienionymi normami i przepisami. 5. Zamawiający ma prawo przeprowadzić kontrolę jakości dostarczanego paliwa w sposób i na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 1 września 2009 r. w sprawie sposobu pobierania próbek paliw ciekłych i biopaliw ciekłych (Dz. U. 2014 r., nr 147, poz. 1035). 6. Sposób poboru paliwa i jego ewidencjonowanie: 6.1. Pobór polegać będzie na sukcesywnym, uzależnionym od potrzeb Zamawiającego, tankowaniu paliw na stacji Wykonawcy bezpośrednio z dystrybutorów: a) do zbiorników paliwa pojazdów służbowych Zamawiającego, b) do kanistrów w przypadku paliwa przeznaczonego do sprzętu Zamawiającego, 6.2. Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz pojazdów, sprzętów i osób uprawnionych do tankowania w imieniu Zamawiającego paliwa na stacji Wykonawcy. 6.3. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość tankowania (poboru) paliwa na stacji z dystrybutora w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 15:00. 6.4. Przy każdym (tankowaniu) poborze paliwa Wykonawca zobowiązany jest do wydania osobie upoważnionej zestawienia zawierającego: datę i godzinę, imię i nazwisko pobierającego, numer rejestracyjny pojazdu/ nr sprzętu, nazwę i ilość pobieranego paliwa, cenę jednostkową paliwa obowiązującą w dniu zakupu oraz podpis pracownika Zamawiającego potwierdzający dany zakup. 6.5. Odległość stacji paliw Wykonawcy od Zakładu Zamawiającego znajdującego się w Tarnowie przy ul. Kąpielowej 4b, winna być mniejsza lub równa 3 km, licząc odległość po drogach utwardzonych. Wykonawca zbada odległość od jednego punktu do drugiego na podstawie informacji zawartych na stronie internetowej https://www.google.com/maps i poda ją w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W taki sam sposób Zamawiający zweryfikuje podaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym odległość od Zakładu Zamawiającego przy ul. Kąpielowej 4b w Tarnowie. 7. Sposób rozliczenia: 7.1. Przy każdym tankowaniu (poborze) paliwa Wykonawca zobowiązany jest do wydania osobie upoważnionej do tankowania (poboru) paliwa w imieniu Zamawiającego POTWIERDZENIA zawierającego: 1) datę i godzinę tankowania (poboru), 2) imię i nazwisko pobierającego, 3) numer rejestracyjny pojazdu/ nr sprzętu, 4) nazwę i ilość pobieranego paliwa, 5) cenę jednostkową brutto zł paliwa obowiązującą w dniu zakupu na dystrybutorach Wykonawcy, w dniu tankowania pomniejszonej o rabat podany w ofercie Wykonawcy, 6) całkowitą wartość transakcji (brutto i netto), 7) podpis pracownika Zamawiającego potwierdzający dany zakup. 7.2. Pobrane (zatankowane) paliwo będzie rozliczane bezgotówkowo w okresach od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. 7.3. Podstawą rozliczeń zakupu paliwa w danym okresie rozliczeniowym będzie faktyczna ilość paliwa oraz cena netto zł za 1 l (dm3) Benzyny bezołowiowej - Eurosuper 95 na dystrybutorach Wykonawcy obowiązująca w dniu tankowania pomniejszona o wielkości upustu (rabat) w % podanego przez Wykonawcę w ofercie z uwzględnieniem obowiązującej stawiki podatku VAT. Udzielony % upustu (rabatu) jest niezmienny przez cały okres realizacji zamówienia. 7.4. Wykonawca będzie wstawiał faktury na 15-ty i na ostatni dzień danego miesiąca i dostarczał Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych od daty wystawienia wraz z podpisanym przez Wykonawcę (lub jego przedstawiciela) ZESTAWIENIEM zawierającym wykaz tankowań (poborów) paliwa dokonanych przez Zamawiającego w danym okresie rozliczeniowym, to jest z podaniem: 1) dat i godzin tankowania, 2) imion i nazwisk pobierających, 3) numerów rejestracyjnych pojazdu/ nr sprzętów, 4) nazwą i ilością pobieranego paliwa, 5) ceny jednostkowej zł brutto paliwa na dystrybutorach Wykonawcy obowiązującej w dniu tankowania pomniejszonej o rabat podany w ofercie Wykonawcy, 6) całkowitą wartość transakcji (brutto i netto). 7.5. Zestawienie, o którym mowa w pkt 7.4 podlega weryfikacji i akceptacji przez Zamawiającego. 7.6. Termin płatności: 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z zestawieniem, o którym mowa w pkt 7.4 po jego akceptacji przez Zamawiającego. 3.2. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - HURTOWY ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO WRAZ Z DOSTAWĄ DO MIKROSTACJI i ZBIORNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO: 1. Przedmiotem tej części zamówienia jest sukcesywny zakup oleju napędowego do napędu silników o zapłonie samoczynnym wraz z dostawą do mikrostacji paliw Zamawiającego, zlokalizowanej przy ul. Kąpielowej 4b w Tarnowie oraz do zbiorników na paliwo o poj. 1m3 każdy zlokalizowanych przy ul. Komunalnej 31 w Tarnowie w I kwartale 2019 r. w ilości: -Minimalny (gwarantowany) zakres zamówienia - 20 M3 -Maksymalny (największy możliwy) zakres zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji - 40 M3 2. Podane ilości oleju napędowego są wielkościami szacunkowymi, służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zakupionego oleju napędowego wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. W przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy rzeczywiste zapotrzebowanie Zamawiającego na olej napędowy okaże się większe od planowanego (minimalnego (gwarantowanego) zakresu zamówienia z kol. 3 powyższej tabeli Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy PZP, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zwiększeniu ilości zakupionego oleju napędowego, tj. maksymalnie do ilości wskazanej w kol. 4 powyższej tabeli (największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji). Realizacja zakresu zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. Nie zrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. 3. Określone w kol. 3 tabeli powyżej ilości asortymentu (Podstawowy zakres zamówienia) stanowią zapotrzebowanie orientacyjne. Zamawiający stosownie do swoich potrzeb zastrzega sobie prawo do zmniejszenia o maksymalnie 10 % ilości zamawianego w ramach umowy oleju napędowego w stosunku do jego ilości wskazanej w kol. 3 tabeli jako minimalny (gwarantowany) zakres zamówienia. Skorzystanie z tego prawa stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. Niewykorzystanie przedmiotu umowy przez Zamawiającego na powyższych zasadach nie będzie traktowane jako nienależyte wykonanie umowy i z tego tytułu Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń. 4. Dostarczany olej napędowy musi spełniać spełniającego wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680 z późn. zm.) zgodnego z normą PN-EN 590+A1:2017-06. W przypadku zmiany norm i przepisów w tym zakresie oferowane paliwa muszą być zgodne ze zmienionymi normami i przepisami. 5. Dostawa oleju napędowego następować będzie sukcesywnie przez cały okres trwania umowy, według bieżących potrzeb Zamawiającego. Podstawą dostawy partii oleju napędowego będzie przekazane przez Zamawiającego każdorazowo zamówienia w formie e-mail na adres poczty elektronicznej Wykonawcy określające ilość zamawianego oleju, termin i miejsce dostawy. 6. Na żądanie Zamawiającego zawarte w zamówieniu Wykonawca zobowiązuje się dostarczać w ramach przedmiotu zamówienia olej napędowy w odmianie odpowiedniej dla pory roku, spełniający odpowiednie własności niskotemperaturowe, a w szczególności w zakresie odpowiedniej temperatury zablokowania zimnego filtru (CFPP) wg normy PN-EN 16329:2013-07. Zamawiający może żądać dostawy oleju napędowego dla klas klimatu arktycznego o temperaturze zablokowania zimnego filtra (CFPP) nie wyższej niż –260 0C. 7. Dostawa partii zamówionego oleju napędowego następować będzie każdorazowo do 24 godzin od momentu otrzymania przez Wykonawcę zamówienia, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 14:30, w ilościach jednorazowych do 5 m3. 8. Dostawy partii zamówionego oleju napędowego realizowane będą przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko, do mikrostacji paliw Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. Kąpielowej 4b w Tarnowie oraz do zbiorników na paliwo o poj. 1m3 każdy zlokalizowanych przy ul. Komunalnej 31 w Tarnowie. 9. Dostawy oleju napędowego realizowane będą transportem Wykonawcy do tego przystosowanym –autocysternami oznaczonymi odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami identyfikacyjnymi niebezpieczeństwa i materiały niebezpieczne, wyposażonymi w pompę lub dystrybutor z zalegalizowanym licznikiem przepływu umożliwiającą odczytu i wydruk rzeczywistej ilość wydanego oleju napędowego w temperaturze referencyjnej 15oC, oraz w wąż spustowy z końcówką podłączeniową do instalacji napełniania zbiorników o długości umożliwiającej swobodne przepompowanie do zbiornika. 10. Każdorazowa dostawa partii oleju napędowego będzie potwierdzona Dokumentem „WZ” (WYDANIE NA ZEWNĄTRZ) WYKONAWCY zawierającym następujące informacje: 1) cena hurtowa zł netto za 1 m3 odpowiednio oleju napędowego Ekodiesel (zł/m3) w temperaturze referencyjnej +15ºC opublikowana na stronie internetowej (spot) www.orlen.pl w dniu dostawy partii oleju napędowego, potwierdzoną wydrukiem z ww. strony internetowej; 2) temperatura przy załadunku oleju, 3) Ilość litrów oleju w temperaturze załadunku i gęstość oleju w temperaturze załadunku 4) Ilość litrów oleju w temperaturze referencyjnej 150 C i gęstość oleju w tej temperaturze. 11. Do każdej dostawy oleju napędowego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwo jakości lub dokument równoważny świadectwu jakości (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) potwierdzający, że dostarczony olej spełnienia parametry jakościowe określone w pkt. 3. 12. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego oleju napędowego Zamawiający ma prawo przeprowadzać kontrolę jakości dostarczanego oleju napędowego w sposób i na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 lutego 2007 r. w sprawie sposobu pobierania próbek lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej. W takim wypadku: 13. Zamawiający pobierze w obecności przedstawiciela Wykonawcy próbkę dostarczonego oleju napadowego i skieruje ją do badania do akredytowanego, wybranego przez siebie laboratorium na koszt Wykonawcy. 14. Próbka oleju będzie pobierana w ilości do 2 litrów do pojemnika dostarczonego przez Wykonawcę. 15. Pojemnik z próbką oleju zostanie zabezpieczony plombami z odciskami upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. Na tę okoliczność zostanie sporządzony protokół pobrania próbki w dwóch egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. 16. Wyniki badań są dla stron wiążące i nie podlegają reklamacji. 17. W razie stwierdzenia przez akredytowane laboratorium, że olej napędowy nie spełnia wymaganych norm jakościowych Wykonawca musi odebrać od Zamawiającego na swój koszty i ryzyko wadliwy dostarczony olej napędowy i dostarczyć olej spełniający parametry jakościowe w terminie 24 godzin od dnia otrzymania wyników z laboratorium. 18. Wykonawca pokryje wszelkie koszty jakie poniesie Zamawiający związane z nabyciem, zwrotem oraz wszelkimi następstwami użycia wadliwego oleju napędowego. 11. Sposób rozliczenia: 11.1. Dostawy partii oleju napędowego będą rozliczane bezgotówkowo. 11.2. Podstawą rozliczenia sprzedaży danej partii oleju napędowego będzie każdorazowo faktura wystawiona przez Wykonawca na podstawie dokumentu „WZ” potwierdzonego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, obejmującą faktyczną ilość dostarczonego oleju napędowego oraz cenę hurtową zł netto za 1 m3 odpowiednio oleju napędowego Ekodiesel (zł/m3) w temperaturze referencyjnej +15ºC opublikowaną na stronie internetowej (spot) www.orlen.pl w dniu dostawy danej partii oleju napędowego, pomniejszoną o wielkości upustu (rabat) w % podanego przez Wykonawcę w ofercie plus należy podatek VAT. Udzielony % upustu (rabatu) jest niezmienny przez cały okres realizacji zamówienia. Jeżeli w dniu dostawy na ww. stronie internetowej nie będzie publikowana hurtowa cena oleju napędowego, należy przyjąć cenę hurtową tego paliwa publikowaną na stronie internetowej w ostatnim dniu przed datą dostawy. 11.3. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu każdorazowo fakturę za partię dostarczonego oleju napędowego w ciągu 2 dni roboczych od daty jej wystawienia wraz z dokumentem „WZ”. 11.4. Termin płatności: 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z zaakceptowanym przez Zamawiającego dokumentem „WZ”. 3.3. CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA – HURTOWY ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OLEJU OPAŁOWEGO 1. Przedmiotem tej części zamówienia jest sukcesywny zakup oleju opałowego wraz z dostawą do zbiornika Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. Kąpielowej 4b w Tarnowie w I kwartale 2019 r. - Minimalny (gwarantowany)zakres zamówienia - 0,5 M3 - Maksymalny (największy możliwy) zakres zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji - 1M3 2. Podane ilości oleju opałowego są wielkościami szacunkowymi, służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zakupionego oleju opałowego wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. W przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy rzeczywiste zapotrzebowanie Zamawiającego na olej opałowy okaże się większe od planowanego minimalnego (gwarantowanego) zakresu zamówienia z kol. 3 powyższej tabeli Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy PZP, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zwiększeniu ilości zakupionego oleju opałowego, tj. maksymalnie do ilości wskazanej w kol. 4 powyższej tabeli (największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji). Realizacja zakresu zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. Nie zrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. 3. Określone w kol. 3 tabeli powyżej ilości asortymentu (podstawowy zakres zamówienia) stanowią zapotrzebowanie orientacyjne. Zamawiający stosownie do swoich potrzeb zastrzega sobie prawo do zmniejszenia o maksymalnie 10 % ilości zamawianego w ramach umowy oleju opałowego w stosunku do jego ilości wskazanej w kol. 3 tabeli jako minimalny (gwarantowany) zakres zamówienia. Skorzystanie z tego prawa stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. Niewykorzystanie przedmiotu umowy przez Zamawiającego na powyższych zasadach nie będzie traktowane jako nienależyte wykonanie umowy i z tego tytułu Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń. 4. Olej opałowy musi posiadać właściwości fizyko-chemiczne określone w Polskiej Normie „PN-C-96024:1976 Przetwory naftowe – Oleje opałowe oraz wymagania rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z 2016 r., poz. 2008). 5. Olej opałowy musi spełniać wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.). W przypadku zmiany norm i przepisów w tym zakresie olej opałowy musi być zgodny ze zmienionymi normami i przepisami. 6. Dostawa oleju opałowego następować będzie sukcesywnie przez cały okres trwania umowy, według bieżących potrzeb Zamawiającego. Podstawą dostawy partii oleju opałowego będzie przekazane przez Zamawiającego każdorazowo zamówienia w formie e-mailem na adres poczty elektronicznej Wykonawcy określające ilość zamawianego oleju. 7. Dostawa partii zamówionego oleju opałowego następować będzie każdorazowo do 24 godzin od momentu otrzymania przez Wykonawcę zamówienia, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 14:30, w ilościach jednorazowych do 1m3. 8. Dostawy partii zamówionego oleju opałowego realizowane będą przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko, do zbiornika na paliwa Zamawiającego zlokalizowanego przy ul. Kąpielowej 4b w Tarnowie. 9. Dostawy oleju opałowego realizowane będą transportem Wykonawcy do tego przystosowanym – autocysternami oznaczonymi odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami identyfikacyjnymi niebezpieczeństwa i materiały niebezpieczne, wyposażonymi w pompę lub dystrybutor z zalegalizowanym licznikiem przepływu umożliwiającą odczytu i wydruk rzeczywistej ilość wydanego oleju opałowego w temperaturze referencyjnej 15oC, oraz w wąż spustowy z końcówką podłączeniową do instalacji napełniania zbiorników o długości umożliwiającej swobodne przepompowanie do zbiornika. 10. Każdorazowa dostawa partii oleju opałowego będzie potwierdzona dokumentem „WZ” (wydanie na zewnątrz) Wykonawcy zawierającym następujące informacje: 1) cena hurtowa zł netto za 1 m3 oleju opałowego (zł/m3) w temperaturze referencyjnej +15º C opublikowana na stronie internetowej (spot) www.orlen.pl w dniu dostawy partii oleju opałowego, potwierdzoną wydrukiem z ww. strony internetowej. Jeżeli w dniu dostawy zamówionej partii oleju opałowego na ww. stronie internetowej nie będzie opublikowana hurtowa cena oleju opałowego, należy przyjąć cenę hurtową oleju opałowego publikowaną na ww. stronie internetowej w ostatnim dniu przed datą tej dostawy, 2) temperatura przy załadunku oleju, 3) Ilość litrów oleju w temperaturze załadunku i gęstość oleju w temperaturze załadunku 4) Ilość litrów oleju w temperaturze referencyjnej 150 C i gęstość oleju w tej temperaturze. 11. Do każdej dostawy oleju opałowego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwo jakości lub dokument równoważny świadectwu jakości (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) potwierdzający, że dostarczony olej spełnienia parametry jakościowe. 2. Sposób rozliczenia: 1) Dostawy partii oleju opałowego będą rozliczane bezgotówkowo. 2) Podstawą rozliczenia sprzedaży danej partii oleju opałowego będzie każdorazowo faktura wystawiona przez Wykonawcę na podstawie dokumentu „WZ” potwierdzonego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, obejmującą faktyczną ilość dostarczonego oleju napędowego oraz cenę hurtową zł netto za /1 m3 oleju opałowego (zł/m3) w temperaturze referencyjnej +15ºC opublikowaną na stronie internetowej (spot) www.orlen.pl w dniu dostawy danej partii oleju opałowego, pomniejszoną o wielkości upustu (rabat) w % podanego przez Wykonawcę w ofercie. Udzielony % upustu (rabatu) jest niezmienny przez cały okres realizacji zamówienia. Jeżeli w dniu dostawy na ww. stronie internetowej nie będzie publikowana hurtowa cena oleju opałowego, należy przyjąć cenę hurtową tego paliwa publikowaną na stronie internetowej w ostatnim dniu przed datą dostawy. 3) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu każdorazowo fakturę za partię dostarczonego oleju opałowego w ciągu 2 dni roboczych od daty jej wystawienia wraz z dokumentem „WZ”. 4) Termin płatności: 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z zaakceptowanym przez Zamawiającego dokumentem „WZ”. 3. WYMAGANIA WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA (1 – 3): 1) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 2) Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie i traktowana jako odrębne postępowanie. 3) Na każdą część zamówienia Zamawiający zawrze odrębną umowę. 4) Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców. 5) Wykonawca, wykonujący przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów, ponosi pełną odpowiedzialność za ich działanie lub zaniechanie działania, jak za swoje własne działania. 6) Wykonawca musi spełniać wszystkie wymogi formalne i prawne związane z realizacją przedmiotu umowy. W szczególności musi posiadać przez cały czas obowiązywania umowy aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2018 r. poz. 755).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada koncesje na obrót paliwami ciekłymi wydane na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz.U. z 2018 r. poz. 755),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, zobowiązani są złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Oświadczenie Wykonawcy przekazują Zamawiającemu (w oryginale). Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony wraz z informacją, o której mowa w zdaniu pierwszym. 1.1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa wyłącznie w stosunku do Wykonawców, którzy złożyli w oferty w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 1.2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów: 2.1. musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Dokument należy dołączyć do oferty w formie oryginału;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach