Przetargi.pl
Zakup oraz wykonanie i montaż mebli oraz urządzeń/materiałów pod zabudowę: dla zadania Przebudowa 10 sal dydaktycznych w budynku Internatu ZSP Kłanino w ramach projektu „Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego” w ramach umowy RPPM.04.01.00-22-0014/16-00, współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 04.01. Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych

Powiat Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84100 Puck, ul. Orzeszkowej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 734 202 , fax. 586 734 191
  • Data zamieszczenia: 2018-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Puck
    ul. Orzeszkowej 5
    84100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 586 734 202, fax. 586 734 191
    REGON: 19168639000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starostwo.puck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oraz wykonanie i montaż mebli oraz urządzeń/materiałów pod zabudowę: dla zadania Przebudowa 10 sal dydaktycznych w budynku Internatu ZSP Kłanino w ramach projektu „Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego” w ramach umowy RPPM.04.01.00-22-0014/16-00, współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 04.01. Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I Zakup oraz wykonanie i montaż mebli oraz materiałów pod zabudowę dla Sali dydaktycznej –Recepcji hotelowej, obejmujący: 1. lada recepcyjna wym. 248x77x115h 2. szafka niska za ladą z półką wym. 100x45x90h – 2 szt 3. płyta na ścianę z szafkami wym. 248x200 4. wieszak jednostronny na ścianę wym. 130x200h 5. biurko wym. 100x60x76h 6. krzesła obrotowe tapicerowane z podłokietnikiem, na kółkach gumowanych – 2 szt. Zakup oraz wykonanie i montaż mebli oraz materiałów pod zabudowę dla Sali dydaktycznej – 3 pokoi hotelowych obejmujący: Pokój 1) 1. Łóżko wym. 94x204x70 szt. 3 2. stoliki nocne wym. 40x40x45h szt.2 3. wieszak na ścianę z zawieszkami na płycie wym. 70x200h 4. płyta z lustrem wym. 60x200h, lustro wym. 50x120 5. szafa ubraniowa z półkami i drążkiem ubraniowym wym. 100x55x200h 6. toaletka z szafką wym. 100x45x76h 7. Stół na konstrukcji płytowej wym. 70x70x76h 8. krzesło tapicerowane szt. 3 Pokój 2) 1. Łóżko wym. 94x204x70 szt. 1 2. stoliki nocne wym. 40x40x45h szt.1 3. wieszak na ścianę z zawieszkami na płycie wym. 70x200h 4. płyta z lustrem wym. 60x200h, lustro wym. 50x120 5. szafa ubraniowa z półkami i drążkiem ubraniowym wym. 100x55x200h 6. toaletka z szafką wym. 100x45x76h 7. Stół na konstrukcji płytowej wym. 70x70x76h 8. krzesło tapicerowane szt. 2 Pokój 3) 1. Łóżko wym. 94x204x70 szt. 3 2. stoliki nocne wym. 40x40x45h szt.2 3. wieszak na ścianę z zawieszkami na płycie wym. 70x200h 4. płyta z lustrem wym. 60x200h, lustro wym. 50x120 5. szafa ubraniowa z półkami i drążkiem ubraniowym wym. 100x55x200h 6. toaletka z szafką wym. 100x45x76h 7. Stół na konstrukcji płytowej wym. 70x70x76h 8. krzesło tapicerowane szt. 3 Zakup oraz wykonanie i montaż mebli oraz materiałów pod zabudowę dla Pomieszczenia magazynowego – do części hotelowej obejmujący: 1. drzwi suwane podwieszone na górnej prowadnicy, zamykane na zamek meblowy wym. 229,5x244h 2. regały z półkami oraz wnęką na wózek do sprzątania i obudową rur kanalizacyjnych wym. 229x65x245 Zakup oraz wykonanie i montaż mebli oraz materiałów pod zabudowę dla Sali dydaktycznej – Pracowni obsługi konsumenta (część restauracyjna z barem) obejmujący: 1. Lada barowa z szafkami dolnymi wym. 480x230x114h 2. szafki wiszące nad ladą wym. 465x32x117h (zestaw) 3. stoły z blatem kwadratowym wym. 90x90x76h – 15 szt 4. stoły z blatem prostokątnym wym. 180x90x76h – 6 szt 5. krzesła o konstrukcji metalowej, częściowo tapicerowane, bez podłokietników – 100 szt 6. hoker barowy – 6 szt. 7. wieszak na kółkach dwustronny wym. 200x60x192h 8. wieszak jednostronny na ścianę wym. 130x190h Zakup oraz wykonanie i montaż mebli oraz materiałów pod zabudowę dla Sali dydaktycznej – Pracowni obsługi konsumenta (część restauracyjna obsługa gości) obejmujący: 1. Stoły wym. 90x90x75h – szt. 6 2. Stoły konferencyjne składane wym. 70x140x75h – szt. 9 3. Krzesła tapicerowane typu ISO – szt. 64 Część II Zakup i montaż urządzeń pod zabudowę dla Sali dydaktycznej – Pracowni obsługi konsumenta (część restauracyjna z barem) obejmujący: 1. zlew pod zabudowę, jednokomorowy, stal nierdzewna, kolor srebrny szer. 70 cm, 2. Zmywarka z funkcją wyparzania pod blatowa - wykonanie- stal nierdzewna elektromechaniczne sterowanie ze wskaźnikiem temperatury zbiornika myjącego i płuczącego zużycie wody max: od 2,4l./cykl do 3,0 l/cykl co najmniej 2 programy mycia/płukania: 60°/90° wydajność; min. 40 koszy/ godzinę wysokość załadunku 380mm-możliwość mycia tac o wymiarze poj. GN, kosz - kwadrat 500 mm x 500 mm x 110 mm (uniwersalny CT-10), kosz na naczynia-talerze 16/18 (uniwersalny CP -16/18), 4x pojemnik na sztućce, wymiary zmywarki: wysokość: dostoswana do wysokości mebli - max 820 - 830 mm, długość 600mm, głębokość 600mm, napięcie 400 V. 3. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w SIWZ przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy Pzp złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. 4. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów opisanych w SIWZ, w szczególności w Formularzu Technicznym oferty - Specyfikacja Techniczna (Załącznik nr 1 do SIWZ), ze wskazaniem nazwy i pozycji w ww. Załączniku Nr 1 do SIWZ, których dotyczy. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały zaproponowane w Specyfikacji Technicznej ; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub rozwiązania zaproponowane w Specyfikacji Technicznej (Zał.nr 1 do SIWZ). 5. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż „Opis oferowanych rozwiązań równoważnych” traktowany będzie, jako element oferty Wykonawcy i nie będzie podlegał procedurze wezwania, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp. 6. Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w SIWZ, w szczególności w Formularzu Technicznym oferty Specyfikacja Techniczna (Załącznik nr 1 do SIWZ) dopisuje wyrazy "lub równoważne".
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39121200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz oferty (zawierający formularz cenowy), sporządzony wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; b) Oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1 SIWZ; c) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. e) W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, dowody, o których mowa w Rozdz. II ust. 4 SIWZ” W pkt III.3) Wykaz oświadczeń ...Zamawiający zaznaczył opcję: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający informuje, że opcja ta dotyczy jedynie Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Zamawiający nie wyznaczył warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne). W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej zamawiającego http://bip.starostwo.puck.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia informację, o której mowa w ust. 4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne). Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Podpisy wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. W przypadku potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, na dokumentach tych muszą się znaleźć podpisy wykonawcy oraz klauzula „za zgodność z oryginałem". W przypadku dokumentów wielostronicowych, należy poświadczyć za zgodność z oryginałem każdą stronę dokumentu, ewentualnie poświadczenie może znaleźć się na jednej ze stron wraz z informacją o liczbie poświadczanych stron. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę) należy dołączyć do oferty. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. UWAGA: Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Procedury samooczyszczenia się Wykonawcy nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną