Przetargi.pl
Zakup oraz posadzenie drzew szkółkowanych na terenach zielonych gminy Konstantynów Łódzki

Gmina Konstantynów Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 95-050 Konstantynów Łódzki, Zgierska 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 211 11 73, 42 211 19 03 , fax. 42 233 80 32
  • Data zamieszczenia: 2024-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstantynów Łódzki
    Zgierska 2
    95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 42 211 11 73, 42 211 19 03, fax. 42 233 80 32
    REGON: 472057690
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-konstantynow-lodzki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oraz posadzenie drzew szkółkowanych na terenach zielonych gminy Konstantynów Łódzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drzew szkółkowanych oraz wykonanie usługi posadzenia zakupionych drzew na terenach zielonych gminy Konstantynów Łódzki.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:2.1. Zakup i dostawę 57 sztuk drzew szkółkowanych o obwodzie pnia 12-14 cm (na wysokości 100 cm).2.2. Przygotowanie gruntu pod nasadzenia.2.3. Wykonanie nasadzeń z materiału zakupionego przez Wykonawcę, zgodnie ze sztuką ogrodniczą i podlanie roślin niezwłocznie po zakończeniu prac ziemnych. Koszt zakupu drzew szkółkowanych ponosi Wykonawca.2.4. Uporządkowanie terenu w obrębie prowadzenia prac.3. Szczegółowy opis gatunków drzew będących przedmiotem dostawy, miejsca posadzenia zakupionych drzew oraz zakres prac i sposób realizacji usług objętych zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ).4. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zapisami Załącznika Nr 1, 2 i 7 do SWZ – Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Formularzem oferty oraz Wzorem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:2.4.1. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej trzy usługi polegające na wykonaniu sadzenia i pielęgnacji drzew oraz krzewów, o wartości brutto co najmniej 50.000,00 zł dla każdej wykazanej usługi.Uwagi:1) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.2) Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres i wartość usług od wymaganych przez Zamawiającego.3) Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług wykonanych w ramach odrębnych kontraktów (umów/zamówień) celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego. Przez jedną usługę rozumie się usługi wykonane na podstawie jednej umowy.4) Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.5) Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.2.4.2. dysponują następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika – koordynatora prac, która posiada co najmniej 5 (pięcio-) letnie doświadczenie zawodowe przy pracach w zakresie sadzenia i pielęgnacji drzew oraz krzewów.Uwaga:W przypadku wymogu posiadania określonego doświadczenia do stażu pracy Zamawiający zalicza pracę wykonywaną na podstawie umowy o pracę oraz na podstawie umów cywilnoprawnych.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach