Przetargi.pl
Zakup oraz dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, ul. Lekarska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48483615283 , fax. +48483615213
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
    ul. Lekarska 4
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    tel. +48483615283, fax. +48483615213
    REGON: 000315086
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oraz dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia Zakup oraz dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: Część nr 1 – Ultrasonograf dla potrzeb Poradni Urologicznej – 1 szt. zakup realizowany w ramach zadania „ Zakup sprzętu i aparatury medycznej”. Część nr 2 – Lampa bezcieniowa - zabiegowa dla potrzeb poradni i oddziałów szpitala- 10 szt. zakup realizowany w ramach zadania „ Zakup sprzętu i aparatury medycznej”. Część nr 3 – Videogastroskop dla potrzeb Pracowni Endoskopowej – 1 szt. zakup realizowany w ramach zadania„ Zakup sprzętu i aparatury medycznej”. Część nr 4 – Resektoskop bipolarny dla potrzeb Bloku Operacyjnego – Ginekologicznego – 1 szt. zakup realizowany w ramach zadania „ Zakup sprzętu i aparatury medycznej”. Część nr 5 – Wiertarka – fizjodyspenser dla potrzeb Poradni Chirurgii Szczękowo – Twarzowej – 1 szt. zakup realizowany w ramach zadania „ Zakup sprzętu i aparatury medycznej”. Część nr 6 – Stół zabiegowy dla potrzeb Poradni Chirurgii Ogólnej – 1 szt. zakup realizowany w ramach zadania „ Zakup sprzętu i aparatury medycznej”. Część nr 7 – Myjnia – dezynfektor do kaczek i basenów dla potrzeb Oddziału Chirurgii Ogólnej – 1 szt. oraz Szpitalnego Oddziału Ratunkowego – 1 szt. zakup realizowany w ramach zadania „ Zakup sprzętu i aparatury medycznej”. Część nr 8 – Elektrokardiograf z osprzętem dla potrzeb Poradni Kardiologicznej dla dorosłych z Pracownią Badań Czynnościowych – 1 komplet zakup realizowany w ramach zadania „Przebudowa pomieszczeń Poradni Kardiologicznej dla dorosłych z Pracownią Badań Czynnościowych wraz z wyposażeniem”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112200-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium. 2. Zamawiający określa wadium w wysokości: Dla części nr 1 – 3.300,00 PLN ( słownie: trzy tysiące trzysta złotych zero groszy) Dla części nr 2 – 784,00 PLN ( słownie: siedemset osiemdziesiąt cztery złote zero groszy) Dla części nr 3 – 1.446,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc czterysta czterdzieści sześć złotych zero groszy) Dla części nr 4 – 335,00 PLN ( słownie: trzysta trzydzieści pięć złotych zero groszy) Dla części nr 5 – 492,00 PLN ( słownie: czterysta dziewięćdziesiąt dwa złote zero groszy) Dla części nr 6 – 204,00 PLN ( słownie: dwieście cztery złote zero groszy) Dla części nr 7 – 740,00 PLN ( słownie: siedemset czterdzieści złotych zero groszy) Dla części nr 8 – 244,00 PLN ( słownie: dwieście czterdzieści cztery złote zero groszy) 3. Wadium musi być wniesione do dnia 18.11.2016.r. do godz. 11:00 4 Wadium można wnieść w następujących formach, w: 4.1 pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S. A. I o/Radom 30 1240 1789 1111 0000 0777 0652 4.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 4.3 gwarancjach bankowych, 4.4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 4.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 359). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać „Wadium – P-37/2016, część nr ………”. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie o której mowa w pkt. 4.2-4.5 wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty te muszą być ważne przez cały okres związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określone są w ustawie Prawo zamówień publicznych art. 46 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach